יום שבת, 27 במאי 2017

סקיני פסטה ברוטב שמנת ופיטריות



ממש כמו פסטה, רק בלי הקלוריות
לראשונה בישראל: 
סקיני פסטה שיבולת שועל ללא גלוטן ב-29 קלוריות בלבד למאה גרם



בחצי שנה האחרונה עברתי תהליך גמילה מגלוטן, מודה, לאחרונה קצת מתפקשש הנושא ומידי פעם חוטאת במטעמים אך כבר יודעת כי תזונה נטולת גלוטן יותר טובה לי, הבטן לא נפוחה, ההרגשה נפלאה, קלילה ורעננה ואני ממש לא עייפה לאורך כל שעות היממה.

אחד הדברים שהוכנס חזק לתפריט שלי הינו הסקיני פסטה, כן, יש כאלו שירימו גבה ויטענו כי זה ממש לא טעים, אבל היי, רבותי אם יודעים לעבוד איתה בהחלט ניתן להגיע לתוצאות מרשימות.

המותג "סקיני פסטה" יוצא בליין מוצרים מהפכני: סקיני פסטה שיבולת שועל ללא גלוטן בצורת אטריות נודלס, פתיתים או פטוצ'יני, מוכנים לאכילה, ב- 29 קלוריות בלבד למאה גרם. טעמם ניטראלי, בדומה לפסטה ללא מלח או תבלינים, והם סופגים את טעם חומרי הגלם עימם הם מוגשים. סקיני פסטה שיבולת שועל ללא גלוטן מסייע לתחושת שובע מופחתת קלוריות אמיתית, ובכך אידיאלית לתפריט של כל מי שנמצא בתהליך ירידה במשקל ולשומרים על תזונה מאוזנת כחלק מאורח חיים בריא.

אז במיוחד לרגל שבועות החלטתי לצאת במסע ניסיונות, מאחת הכנתי פשטידה (שיצאה קצת פחות מוצלחת לטעמי) ומהשניה הכנתי פסטה ברוטב שמנת ופיטריות, לא ממש נטולת קלוריות אבל לפחות ללא גלוטן.

את הפסטה הכנתי לפי ההוראות - 2 דקות לכל חבילה והיתה לי כמות מרשימה של פסטה פטוציני.

את הרוטב הכנתי כך:

המצרכים:
3 שיני שום כתושות
חבילת פיטריות טריות חתוכות גס
גביע שמנת מתוקה
חצי גביע קרם פרש של השף הלבן
מעט גבינה צהובה מגורדת
מלח, פלפל, אגוז מוסקט

אופן ההכנה:
לטגן את השום מעט, להוסיף את הפיטריות ולטגן על אש נמוכה, להוסיף את השמנות, תבלינים ולערבב היטב, לבשל על אש נמוכה כעשר דקות, להוסיף את הגבינה הצהובה , לערבב היטב ולהוריד מהאש.

להוסיף לסיר הרוטב את הפסטה סקיני ולהנות- בתאבון!!



האטריות מכילות שיבולת שועל ללא גלוטן, המסייעת בעיכול ומומלצת על ידי ארגון הלב האמריקאי, בשל יכולותיה לסייע בהורדת רמות הכולסטרול בדם. הן אורגניות ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא שומן, נתרן, כולסטרול או חומרים משמרים, ועשירות בסיבים תזונתיים. יש להן ערך הגליקמי נמוך במיוחד, כאשר רכיב צמח הקונג'אק בהן, ידוע כסופח מים עד פי 200 מגודלו, ובכך מסייע לתחושת שובע משמעותית, מסייע בהאטת קצב ספיגת הסוכרים ממזונות בדם לאחר ארוחות ובנוסף נקשר למולקולות השומן ומונע את ספיגתן במעי, תוך שהוא מסייע במניעת השמנת יתר ובהפחתת רמות הכולסטרול בדם.

סקיני פסטה שיבולת שועל ללא גלוטן אידיאלי למטבח הצמחוני והטבעוני, לנגמלים מסוכר וגלוטן, לנמנעים מחלבון ולחולי סכרת וצליאק, כמו גם לסובלים ממחלות לב ולחץ דם גבוה, כבד וכליות. 

הוא מגיע בשקית אטומה המכילה מים. מסננים ומגישים עם רטבים, סלטים, או בשילוב באפייה ובבישול.

משקל כל שקית מוצר 200 גרם נטו לאחר סינון. מבצע מיוחד לרגל ההשקה: חבילת התנסות של 6 שקיות במחיר 89 ₪ כולל משלוח, או אריזות חסכון של 30 יחידות הכוללת ספרון של 120 מתכונים, הזמנה לסדנת שף חווייתית ומשלוח חינם במחיר 249 ₪. הזמנות בטלפון ישירות מהיצרן: 1-700-70-20-10 או דרך עמוד הפייסבוק "סקיני פ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה