יום ראשון, 14 במאי 2017

שתהיה לכם נסיעה טובה

היו שנים שכשהזוגי שלי הציע נסיעה לאילת התקוממתי, נסיעות ארוכות לפני מספר שנים היו בגדר בלתי נסבלות ואולי אף בלתי אפשרויות, השנים עברו הילדים גדלו והמשימה צולחת קצת יותר קלות אולם עדיין לכל נסיעה יש ערכת הפעלות, כן, גם בעת הנסיעה אני מתפעלת אותם אחרת זה עלול להגמר בכי רע- למי שלא מכיר הערכה כוללת בעיקר חידות, משחקי חשבון, קוביה הונגרית, טטריס (שאני שומרת עליו עוד מילדותי) ולצערי גם משחקים בנייד.

לאחרונה קיבלנו להתנסות את המשחק "נסיעה טובה" מבית "נתת קיבלת"- אותו אני שומרת בקנאות לרגל נסיעתו בקרוב לחו"ל, שם בדרכים אנו נשחק בשמחה ובאהבה, בכל זאת הנסיעות שם ארוכות ולעיתים מייגעות.

אז מה זה המשחק אתם שואלים?



נוסעים נסיעה ארוכה? מעולה! זה בדיוק המשחק המתאים, לאורך הנסיעה הילדים (וגם ההורה שיושב בסמיכות לנהג) מחפשים את מה שמצויר על הקלף.

נערו את הקובייה והרימו קלף. עליכם למצוא את מה שמצויר על הקלף, ובמספר שמופיע על הקובייה. למשל: אם הקובייה מראה 3 והרמתם קלף של תחנת אוטובוס- עליכם למצוא 3 תחנות אוטובוס בדרך לפני שעוברים לקלף הבא. ואם לא מוצאים? אם עברו כ-3 דקות ולא מצאתם בדרך את מה שמראה הקלף, המשיכו הלאה לקלף הבא.

אפשר להתחרות זה בזה: כל אחד ירים קלף וינער את הקובייה. רק אם הצליח למצוא את מה שמצויר על הקלף במספר שמראה הקובייה תוך כ-3 דקות, הקלף יישאר ברשותו. הנוסע שצבר הכי הרבה קלפים במהלך הנסיעה- הוא המנצח- כפי שאמרתי לכם אני שומרת על המשחק באדיקות אולם שיחקנו בו בנסיעה קצרה של כחצי שעה והילדודס ממש התאהבו.

המשחק מכיל קלפים וקובייה ומחירו רק 59 שקלים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה