יום שבת, 6 במאי 2017

אין חגיגה בלי עוגה של קרמבקייק

ביום חמישי האחרון חגגנו יום הולדת 5 לנסיך הבית, ההתרגשות הייתה בשיאה, ההכנות החלו כבר כשבועיים לפני כן (כהרגלי בקודש), המיתוג נבחר על ידו ויצאנו לדרך.

מי שמכיר אותי ידוע שכל חגיגה הופכת חיש מהר להפקה של ממש, הכל מוקפד ומתוכנן מראש, כל מה שקשור למסיבה החל מההזמנה ועד להפעלה עובר בדיקה יסודית שלי, נבחר בקפדנות ולא מתפשרת על איכות- את המסיבות של ילדיי תמיד זוכרים וזמן רב לאחר מכן עוד מדברים עליהן.

הפעם בחרנו ב"ספידי מקווין" כמוטיב המסיבה, כל המיתוג החל מהכוסות ועד להזמנות היו ספידי מקווין וכך גם העוגה. 



עם העוגה טיפה התמהמהתי, שיטטתי ברשת רבות עד שהגעתי דרך המלצות רבות לקרמבקייק , הצצתי באלבום התמונות שלה  וראיתי את העבודות המקסימות של אורלי ונשבתי בקסמה, לא איחר הרגע וכבר שוחחנו והזמנתי את העוגה.

מאחר ויש לנו ילדה בגן שרגישה לחלב עדכנתי כי העוגה חייבת להיות בחזקת פרווה, דבר שבהחלט לא גרע מטעמה ואיכותה, סגרנו פרטים אחרונים כגון טעמים בעוגה, נושא העוגה, גיל, שם ויצאנו לדרך.





כאשר הגעתי לקחת את העוגה הוקסמתי, מה שרואים באלבום התמונות הוא קטן לעומת המציאות, הכל מוקפד ואיכותי, כל הקווים נקיים כל כך, יפים כל כך, העוגה מרשימה ומיוחדת, הנסיך ראה את העוגה בבוקר של המסיבה וכמעט "התעלף" מהתרגשות ואם להודות באמת כך גם הילדים שהגיעו לשולחן החגיגה- כולם הן הגדולים והן הקטנים לא הפסיקו כל האירוע להתלהב מהעוגה וכשהיא נפרסה בכלללל עפו עליה, אפילו ההורים ביקשו לטעום כי הילדים ממש התענגו- אחת האמהות אף הגדילה לעשות ואמרה כי בדרך כלל העוגות האלה הן רק יפות אולם ממש לא  טעימות- כאן העוגה הייתה יפה וטעימה במיוחד.




מעבר לעוגות המעוצבות אורלי מכינה גם קינוחים, עוגות מרשימות ועוד.

אז אם גם לכם בקרוב יש חגיגה/יום הולדת/אירוע התקשרו לאורלי והזמינו , מבטיחה לכם ייחודיות, הנאה וקסם בעוגה אחת- 054-455-9946.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה