יום שבת, 6 במאי 2017

ביר גארטן 1040- קפיצה קטנה לגרמניה

לאחרונה השבתות שלנו הפכו ביתיות , מבלים עם הילדודס בהנאה מרובה במשחקים, סרטים והמון כיף, יוצרים חוויות והמון הנאה משותפת, אולם עם זאת לעיתים ישנן שבתות בהן במוצאי שבת אנו אוהבים לצאת ולהתרענן- לקצת זמן זוגי רומנטי- כי גם לנו מגיע להנציח רגעים איכותיים.

לפני כשבועיים הזוגי עשה לי הפתעה וטסנו לרגל יום הנישואין העשרים שלנו לפריז, הפעם בחרנו לצאת לדייט זוגי רומנטי בביר גארטן 1040 והרגשנו באותה התחושה שהייתה לנו אי שם בפריז, נראה כאילו והגחנו לחפוז בגרמניה, האווירה, האוכל, המלצרים דוברי האנגלית, הבריזה - כיף אמיתי!



מי שמכיר קצת את גרמניה יודע שהם מאוד אוהבים אוכל טוב ובירה- המון בירה.

בביר גארטן 1040 (זוהי למעשה השנה בה התגלתה המבשלת הראשונה של ויינשטפן) המנוהל על ידי דנה ואבי ייצרו גינת בירה פרטית משלהם במטרה להעניק לנו המבלים חווית בילוי אותנטית ומהנה עם 7 סוגים ייחודיים של בירת הפרימיום שלהם, כל זה בחלל אורבני ומהנה הן בגינה החיצונית והן בחלל הפנימי.





אז כאמור אווירה טובה - יש! התחלנו את הערב כשהמלצר החביב הגיש לנו מגש של 7 סוגים של ויינשטפן לבחירה, עד מהרה הזוגי חובב הבירה בחר את הטובה ביותר עבורו ויצאנו לדרך:


לנשנוש לצד הבירה בחרנו בפלטת גבינות איכותיות ומובחרות שכללה: רוקפור, קממבר, טום וקצוטה:



דג הרינג שהוגש עם ירקות, טוסטונים, שמנת חמוצה וחזרת- דג איכותי ומובחר שהשתלב היטב עם האלכוהול:


אחרי הנשנושים והבירה נפתח לנו התאבון ועימו הגיע החשק למשהו טעים ואיכותי, המלצר המקסים שלנו המליץ בחום על הנקניקיות של אלן טלמור וכמי שמבינים דבר או שניים באוכל הבנו כי לא ניתן לוותר על התענוג, הגיעו לשולחננו 3 סוגי נקניקיות ובבקשה אל תשאלו מה טובה יותר- הן היו מצויינות, איכותיות, כאלו שנותנות חשק להמשיך ולנשנש ללא הפסקה.

נקניקיית ויינשטפן 1040- 2 נקניקיות טלה עם בירה ויינשטפן, מוגש עם כרוב כבוש מבושל בבירה, חרדל מוגש עם תפוחי אדמה צלויים.

ווילוורסט בווארי- 2 נקניקיות עגל עם גבינת צ'דר על הפלאנצ'ה , מוגש עם כרוב כבוש מבושל בבירה, חרדל מוגש עם תפוחי אדמה צלויים.




קינחנו בקינוח שוקולדי טעים כסיום מושלם לערב קסום:



מאחר והמקום כל כך מזמין ונעים ישבנו כשעתיים ויכולנו להמשיך עוד אילולא השעה המאוחרת, ברקע מתנגנת לה מוזיקה קצבית וכיפית, הבריזה של הים, האווירה הכוללת כל אלו שונים מכל מה שאנו מכירים, באמת מעניק תחושה כאילו ונתנו קפיצה קלה לארץ רחוקה.

אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות , יש כאן משהו מזמין כל כך.





שעות פעילות:
ימים א'-ה'- 17:00 עד אחרון הלקוחות
ימים ו', ש' עד אחרון הלקוחות

טלפון להזמנות:
​​054-5788731

הגעה דרך חניון רידינג - כניסה לנמל דרך גשר המנעולים תביא אתכם היישר למקום,הגעה מתוך הנמל - חפשו את ביתן 16 (יש חניה ממש צמוד)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה