יום ראשון, 14 במאי 2017

חברת פפאיה נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה את: YOUNGER מותג הנעלים לנערות



חברת פפאיה נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה את:

YOUNGER מותג הנעלים לנערות





לאחרונה הוזמנתי להשקת מותג חדש מבית PAPAYA תחת השם YOUNGER שנותן מענה אופנתי ואיכותי לבנות הנוער.

 לא אחת קרה לי שרכשתי נעליים לבנותי וממש התבאסתי שלא היה במידה שלי ועל כן לא הייתה שמחה ממני שהמותג נותן מענה גם למידות גדולות.

YOUNGER מציג סנדלים, כפכפים ונעלי סניקרס בעיצובים וסגנונת לפי הטרנדים המובילים בעולם האופנה הבינלאומי, ומותאמים לבנות הנוער, החל ממידה 30 ועד מידה 41.

בשלב הראשון יוצג המותג החדש בכ- 40 חנויות רשת פפאיה ברחבי הארץ, תוך בידול ויזואלי בין הקולקציות השונות, ובשלב השני יפתחו חנויות נפרדות למותג. פפאיה השקיעה בהשקת המותג YOUNGER כמיליון ₪.




משה אורון, בעלי הרשת מציין "לאחר שזיהינו את הצורך בקרב בנות נוער לקבל פתרון לקולקציית נעליים איכותית ואופנתית כאחד, החלטנו להשיק את המותג YOUNGER ובכך להרחיב את קהל היעד שלנו. הקולקציה YOUNGER תשמור על האיכות הבלתי מתפשרת של פפאיה, לצד הטרנדיות ומחירים נגישים ונוחים".




לדברי מריה רוסיאן, המעצבת הראשית של המותג "הקולקציה הראשונה של YOUNGER לקיץ כוללת מגוון סנדלים, כפכפים וסניקרס המבוססת על הטרנדים המובילים בעולם האופנה הבינלאומי. העונה נוכל לראות השראות אתניות, בשילוב סגנון הבוהו שיק, שילובי פאצ'ים בנעליים, דיטיילים ייחודיים וצבעוניות מטאלית שכובשת את עולמן של הנערות. זוהי קולקציה המציגה בפני כל נערה מגוון רחב של אפשרויות טרנדיות ואופנתיות מבלי להתפשר".




קולקציית סנדלים וכפכפים

קולקציית הסנדלים והכפכפים של YOUNGER מציגה את שני הטרנדים המובילים לעונת הקיץ הקרובה, בעולם האופנה העולמי: הבוהו שיק והמטאלי.



זוהי קולקציה המשלבת נוחות המתחילה מחומרי הגלם מהם עשויה הקולקציה, עורות איכותיים בגפה ובבטנה, סגירות נוחות, רפידות המעניקות רכות ונוחות החיונית לכף רגלה של המתבגרת, עם אופנתיות בגזרות, הצבעוניות הססגונית והפריטים העיצובים שמשלימים את המראה הכולל, ויוצרים את הסנדל האופנתי הנכון לקיץ הקרוב.

סנדלים 

בסגנון הבוהו שיק נוכל לראות סנדלים שטוחים המוצגים במגוון גזרות וצבעים המתאימים לטרנד הנכון לקיץ 2017. המראה האוריינטאלי הצעיר והאופנתי מציג צבעוניות עזה בדיטיילים התואמים את הטרנד: פונפונים, רקמות אוריינטליות, פרנזים וגדילים המשולבים עם רצועות עור המוצגות בגוונים טבעיים או בצביעה של טורקיז ולבן, בקווים ישרים או בקליעות מעניינות שיוצרות מראה אופנתי, מתוחכם וטרנדי. 

לצד הצבעוניות הססגוניות העזה, מוצג גם הסגנון הקלאסי של הסנדלים. סגנון זה מתאפיין בצבעים מטאליים של כסף וברונזה, ובגוונים של שחור ולבן המוצגים במגוון גזרות של סנדלי אצבע וגלדיאטור, עם אלמנטים עיצוביים המתאימים לסגנון של הסנדלים כגון, גדילים, ניטים ופרנזים.

קולקציית הסנדלים של YOUNGER מאפשרת לבנות הנוער להציג את האמירה האופנתית, הייחודית שלהן בצורה יצירתית ועדכנית, עם נוחות בלתי מתפשרת.



כפכפים 

הכפכפים מחולקים לשתי קטגוריות מובילות העונה: כפכפים שטוחים וכפכפי נוחות.

סגנון הבוהו שיק ממשיך גם לקטגוריית הכפכפים המוצגת בכפכפי רצועות עור בגוונים מטאליים וצבעוניות קלאסית, המשולבים בסוליות שטוחות ונוחות.

הקטגוריה השנייה בקולקציה זו היא כפכפי הנוחות שחוזרים הקיץ לאופנה, ומשולבים עם הטרנד הגליטרי שכבש את מסלולי התצוגות לקיץ. בקולקציה סגנונות שונים של סנדלים החל מהגזרות הקלאסיות ועד לכפכפי האצבע או גזרת ה- X האופנתית, כולן משולבות עם לורקס נוצץ או גוונים מטאליים של ורוד, כסף ושחור. הנוחות בסנדלים אלו היא הרבה מעבר לרפידת העור ז'מש הגבוהה המספקת מצע תומך ונוח, אלא גם עם רצועות ואבזמים מתכווננים המספקים נוחות מקסימאלית עם נראות אופנתית. 



קולקציית סניקרס

ההשראה לקולקציית הסניקרס של YOUNGER מגיעה מתרבות הפופ ארט ולוקחת אותה צעד אחד קדימה. הבסיס לקולקציה הן נעלי הסניקרס הקלאסיות המוצגות בצבעי שחור, לבן וגוונים מטאליים של כסף, ברונזה ושחור, עליהם משולבים פטצ'ים מדליקים הניתנים להחלפה לפי מצב הרוח, ריקמות כוכבים, בטנות בצבעי ניאון עם הדפסים, פייטים נוצצים וסניקרס מלאה חורים. זוהי קולקציה אופנתית וצעירה מלאת שיק והומור שנותנת מקום לאופי הייחודי של כל אחת.


הסיניקרס בקולקציה מוצגות במגוון סגנונות, עם שרוכים, גומיות או סליפ און, בסוליות פלטפורמה, שטוח או גובה ביניים, במראה ספורטיבי או אלגנטי. זוהי קולקציה מתוחכמת המאפשרת לכל נערה להציג את מי שהיא לפי הסגנון והסטייל האופנתי שלה 




טווח מידות – 33-41

טווח מחירים- 229.90 ש"ח – 149.90 ש"ח







להשיג ברשת פפאיה ואצל המשווקים המורשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה