יום שני, 15 במאי 2017

קפצנו לקיפצובה

אחד המקומות שאף פעם לא נמאס לנו לחזור אליהם הינו פארק קיפצובה, מדובר במקום קסום המותאם לילדים הקטנים והבוגרים כאחד ואף לנו ההורים.

המקום קיים כבר המון שנים אולם כל הזמן ממשיך לחדש ולהתחדש, מדובר בכ-12 דונמים של בילוי, כיף ומשפחה מחולקים לפי קטגוריות: חצר מרכזית ובה מבחר מתקיני שעשועים, מתחם פינות ישיבה עם נוף מרהיב, אוויר צח ונעים, טרמפולינות, סירות אבובים, רכבת, רכבת הרים ועוד.



בפארק נמצא את כל  המתקנים באיכות גבוהה, במצב מעולה, כאחת שמבקרת בהמון פארקים ואטרקציות לילדים נתקלת לא אחת במתקנים לא ראוים למשחק , כאן הכל ברמה גבוהה, ממשיכים לחדש ולהשתדרג.

הגענו ביום חמים למדי אולם כאן כלל לא הורגש החום הנוראי, יש בריזה מטורפת, אוויר פסגות כיפי ואם בכל זאת חפצה נפשכם במזגן ישנו חלל גדול מאוד ובו מבחר משחקים, מזנון ומסעדה.

למרות העומס והמוני האנשים כל החללים נקיים ומטופחים, אפילו את השירותים מצאתי מבריקים.



ביקרנו במקום עם 2 הנסיכים בני 5 ו-11, הם קרנו מאושר, בילינו במקום במשך שעות רבות ואילולא השעה המאוחרת לא היו מסכימים להתפנות- הם עברו ממקום למקום, ממתקן למתקן, בהנאה מרובה.



בפארק נמצא מבחר מתקנים: סירה בסערה, קיפצומבה"- מדובר ברכבת הקלאסית והמצליחה לילדים ולהורים, התולעת מורכבת משש קרוניות ובתוך כל קרון כ-4 נוסעים, הרכבת מותאמת לילדים מגיל 3 והחבר'ה שלי עלו וירדו, עלו וירדו, אין ספור פעמים.




קרוסלת הפיראטים-קרוסלה מדליקה משקיפה על הנוף המקסים שלנו, הקרוסלה מתאימה לפעוטות ומומלצת עד גיל 8:


רכבת הפארק- צ'וצ'ו הרכבת, נוסעים סביב החצר ומי שיושב בקטר מפעיל את הצופר!


מכוניות מתנגשות- אחד המתקנים שלעולם אבל לעולם לא יימאסו על אף אחד, אם זה הקטנים ואם זה הגדולים- כאן המכוניות המתנגשות מחולקות ל-2 מגרשים מתנגשות לגדולים ומתנגשות לקטנים.
החלוקה היא לפי גובה. במכוניות הגדולות יכול לנהוג מי שבגובה 135 ס"מ ומעלה ולנסוע יחד איתו מי שבגובה 90 ומעלה. למכוניות הקטנות יכול לנהוג או לנסוע מי שבגובה 90 ס"מ ועד גובה 135 ס"מ.


סירות האבובים- שטים ומתנגשים בסירות האבובים, מתקן כייפי במיוחד! עומק המים 60 ס"מ:


קרוסלת סוסים- הקרוסלה מורכבת מסוסים צבעוניים עולים ויורדים וחיות שונות וחמודות. המנגינה המתנגנת ברקע מלווה אתכם במהלך זמן הפעלת המתקן:




מבחר מתקנים מתנפחים בכל הגדלים ובכל הצבעים:


כפי שסיפרתי לכם בתחילת הפוסט הפעם היינו עם 2 הבנים כך שמצאתי את עצמי שוב ושוב מבקרת בעמדות הפלייסטיישן הרבות הנמצאות במקום, גם כאן למרות העומס הכבד ילדי מצאו בקלילות עמדות פנויות:



עוד קיימות במתחם עמדות רבות של חדרי משחק רבים ומגוונים: לקטנים-ג'ימבורי עם מתקנים ממונעים, בריכת כדורים, מכוניות בימבה, חדר תחפושות, וחדר קומפילנד:





במתחם המקורה קיימת גם מסעדה המציעה מבחר ארוחות טעימות, חמות ומפנקות , אנו אכלנו ארוחה שכללה מנה גדולה של שניצלונים, ציפס ושתיה, המחירים מאוד נוחים והמנות ממש גדולות.
כמו כן במסעדה ניתן למצוא מבחר חטיפים, גלידות ומשקאות.



שעות פתיחה בשעון קיץ:
בימי שישי: 10:00-16:00
בימי שבת: 10:00-18:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה