יום שישי, 19 במאי 2017

בראוניז שוקולדי ומושחת

חברים התקשרו, עוד חצי שעה הם קופצים לקפה!! פעם מטלפונים כאלה הייתי ממש נכנסת ללחץ!
מאחר ולאחרונה כל הבית במשטר דיאטה כמעט ואין עוגות בנמצא, יש משהו במקפיא אבל שחברים באים אלינו הם מצפים להפתעות קולינריות, לא לדברים הרגילים - התרגלו!

אז כבר בשיחתנו הטלפונית הראש החל לעבוד, אוקי, מה בנמצא? מה במזווה? שיטוט מהיר ומצאתי תערובת להכנת עוגות שהבת שלי קנתה , עוד מספר מוצרים וייאלה יצאתי לדרך עם בראוניז שוקולדי מענג ומפנק שלא תמצאו כמותו.

אז שנתחיל?

המרכיבים:
1 תערובת של עוגת שוקולד (אני באופן אישי השתמשתי עם תערובת של שופרסל)
1 ביצה
100 גרם חמאה מומסת
חצי כוס שוקולד ציפס של מיה
חצי כוס אגוזי מלך חתוכים גס
חצי כוס חלב מרוכז ממותק
כוס ריבת חלב של מיה

אופן ההכנה:
לערבב את ריבת החלב עם החלב המרוכז ולהשאיר מעט לקישוט בצד.
לערבב היטב את כל החומרים (רק עד איחוד- לא לשחק יותר מידי עם התערובת), לשטח בתבנית מרובעת ולאפות בחום בינוני (180 מעלות) כחצי שעה, העוגה עדיין רוטטת מעט וזה בסדר היא תתייצב בהמשך.

לקרר לחלוטין ואז לחתוך לקוביות קטנות (העוגה מאוד מתוקה אז רצוי לחתוך באמת לקוביות קטנות), לקשט עם הריבת חלב שהשארנו מבעוד מועד.

להגיש ולהתענג!



כפי ששמתם לב המוצרים בהם השתמשתי הינם של חברת מיה, השבוע הוזמנתי לסדנת אפייה של המותג וקיבלנו הסברים נוספים אודות החברה.


יצרנית המזון מיה מציגה- סדרת "מוצרי האפייה" : חומרי גלם לאפייה ביתית ומקצועית 

יצרנית המזון הישראלית "מיה", מציגה את סדרת "מוצרי האפייה", סדרת מוצרים וחומרי גלם לאפייה ובישול, המיועדים לשימוש בייתי ומקצועי.
סדרת מוצרי האפייה כוללת מעל 70 מוצרים בקטגוריות שונות- קונפיטורות, ריבות חלב, שקדים ואגוזים לאפייה, אבקות אפייה; ממרחים מתוקים ומלוחים ועוד. בין המוצרים הפופולריים ביותר ניתן למצוא: שוקולד ציפס אמיתי , קורנפלור, אבקת קקאו, פודינג מהיר הכנה בטעם וניל, ממרח חמאת בוטנים, חמוציות (שלמות, חתוכות), שקדים (פרוסים,שלמים, גרוסים ושבבים); ג'לטין טהור, סודה לשתייה, סוכר (דמררה, חום);סילאן, פרג, שומשום, סוכר וניל ועוד.




95 אחוזים מתוך המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'... הייחוד של מוצרי מיה הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. "מיה" מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר - כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. 

חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. 

מיה מהווה נתח גדול מאוד בתחום האפייה ובחלק מתתי הקטגוריות מובילה את השוק. החברה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים הקמעונאי ובתחום מוצרי האפייה מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי. מיה יוזמת מבצעים עמוקים ומנגישה את המוצרים ללקוחותיה בתקופות החגים – כגון שבועות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה