יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

ישראלי אקספרס- פינוק עד הבית

בימים אלו, ימי סגר שלישי אנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר בבית, מי שמכיר את התופעה יודע כי החבר'ה השוהים בבית רעבים לעיתים קרובות יותר. כל רגע נקראים לעברי משפטים בסגנון : "אמא אני רעב", "אמא מה יש לנשנש", "יש משהו טעים?" ועוד ועוד, מודה , עייפתי! לא אחת אני מוצאת את עצמי תרה בחיפוש אחר הזמנת אוכל טעים, איכותי ומזין לבני הבית. בימים האחרונים אני לא ממש בקו הבריאות ועל כן מחפשת לעצמי חיים קלים יותר. 

אמש, במקום להכין ארוחת ערב בחרתי להתקשר לישראלי אקספרס והזמנתי לנו ארוחת ערב דשנה, טעימה, טרייה ומגוונת.  ישראלי אקספרס יושבים בפתח תקווה ומבצעים משלוחים עד הבית הן בהזמנות דרך המסעדה, בוולט, תן ביס, סיבוס, קוויקי ומשלוחה. התפריט עשיר ומגוון מאוד, מכיל שלל מאכלים מפנקים וטעימים והכי הכי חשוב הכל נעשה מידי יום, טרי ועשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. 


אז מה היה לנו? סעדנו 2 מבוגרים ו-2 ילדים, הזמנתי 4 מנות מגוונות - 2 בחמגשית ו-2 בבגט/לחמניה. המנות עשירות וגדולות, כל מנה מגיעה עם חמוצי הבית וציפ'ס. 

עבור קרניבור הבית בחרתי את חלת האסאדו- נתח אסאדו מפורק בטעם גן עדן בתוך חלה רכה ונימוחה הסופחת לתוכה את שלל הטעמים המפנקים והמשולמים - מנה נהדרת ואיכותית מאוד, גדולה ומרשימה. כמות הבשר גדולה ונדיבה מאוד:




נסיך הבית בן ה-14 אוהב מאוד שווארמה ולכן הזמנתי בעבורו בגט שווארמה, גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת כמות הבשר מאוד נדיבה ועשירה, כאן מקבלים שווארמה מוקפצת עם הרבה בצל וטעמים עשירים , גם כאן הבגט ספח לתוכו את שלל הטעמים הנפלאים ויחד נוצר ביס מושלם:


אני ונסיך הבית אוהבים ומעדיפים מנות נטו ופחות לחם/לחמניה וכו' ועל כן בחרתי בעבורנו חמגשית עם 2 תוספות (ציפס וסלט)- בעבורי שיפודי אנטריקוט שהיו מצויינים, בשר איכותי וטעים מאוד, מתובל במתינות עם פלפל שחור גס ומלח. לנסיך הבית בן ה-9 בחרתי את מנת חמגשית פרגיות , גם כאן הבשר סופר איכותי, רך וטרי מאוד. שתי המנות היו נהדרות , עשויות בדיוק במידת העשייה המדוייקת, טריות, מנה גדולה ונדיבה מאוד.






התפריט עשיר מאוד וכולל מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עיקריות - בחמגשית, בפיתות, בלחמניה, בבגטים ועוד:





אז חברים אם גם אתם מחפשים את המקום הנהדר הבא עם אוכל טרי, טעים, מגוון ואיכותי זה המקום בעבורכם, פנו עוד היום לישראלי אקספרס הזמינו משלוח והתפנקו עם ארוחה דשנה, טעימה ומפנקת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 


כתובת:
אלכסנדר ינאי 30 פתח תקוה
טלפון להזמנות:
03-6777535 050-7954516





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה