יום שני, 18 בינואר 2021

אומרים שלום לכאבים עם Noa Booton


לא אחת אני שומעת על אנשים הסובלים מכאבים כאלו ואחרים בתקופת הקורונה, בכל זאת השגרה שלנו כבר לא אותה השגרה, התפקוד לא בדיוק אותו התפקוד והגוף נותן את אותותיו. הזוגי סובל שנים רבות ממספר פריצות דיסק בגב ולאחרונה התחיל לסבול באופן די קבוע מכאבי צוואר שאף מקרינים לו לכיוון היד, הלילות כבר לא אותם הלילות והכאבים רק הולכים ומתעצמים. שבוע שעבר החלטתי שלא עוד ושלחתי אותו לטיפול אצל האחת והיחידה Noa Booton- מעסה בחסד עליון.

מודה ומתוודה כאשר קבעתי בעבורו את התור הוא היה די סקפטי אך בעידודי הבין שאם לא ננסה לא נדע ויצא לדרך. לי בתחושת הבטן הייתה הרגשה שNoa Booton תצליח לקדם אותו מבחינה רפואית ותצליח להפחית ואפילו לו במעט את הכאב ואכן חיש מהר התברר לשנינו כי לא התבדתי וNoa Booton עשתה עבודה נהדרת.






כבר שנכנס לקליניקה הבין שהגיע למקום הנכון, האנרגיות כל כך טובות, נועה חייכנית וסובלנית מאוד וניכר מהציוד הנמצא במקום שהיא בהחלט ברף מקצועיות גבוה במיוחד.  נועה מעניקה מבחר רחב של טיפולים: החל מעיסוי שוודי מפנק וכלה בעיסוי מקצועי רפואי.




הטיפול ערך כשעה וכלל מקצועיות ברמה גבוהה , הפעם הוא לא זכה לעיסוי מפנק אלא לעיסוי רפואי- עיסוי רקמות עמוק שבסיומו חש הקלה די משמעותית בכאב. באותו הלילה הצליח לישון לילה שלם שזה מבחינתי הישג סופר משמעותי. אין לי ספק כי טיפול אחד לא יפתור את כלל הבעיה אולם בהתייעצות עם Noa Booton הגיעו להחלטה כי עיסוי אחת לחודש יעשה את העבודה ואכן כך נעשה וכמובן נתאם בקרוב טיפול נוסף.

עלות הטיפולים נעה בין 220-350 ש"ח , יש אפשרות לרכוש כרטיסיה ובכך להוזיל משמעותית את עלות הטיפולים (מה שאנו נעשה ככל הנראה).

מודה, כאשר הוא חזר כל כך משוחרר ומרוצה התחרטתי שלא תיאמתי גם אני לעצמי טיפול אך בהחלט מתכוונת לעשות זאת בהקדם.

אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק את הגוף והנפש עם עיסוי מפנק ו/או עיסוי רפואי זה המקום בעבורכם, פנו עוד היום לNoa Booton תאמו לכם טיפול , הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלנו.

ממליצה לכם לצפות בסרטונים שנועה מעלה הן בדף הפייסבוק שלה והן בדף האינסטגרם שלה. כמו כן ניתן למצוא את נועה בנייד שמספרו: 058-4601601 .

הקליניקה של נועה ממוקמת בשכונת בבלי בתל אביב, חניה בשפע במקום.


תגובה 1:

  1. העבודה האינסופית מהבית פשוט שיבשה לי את הגב, הכתפיים, השכמות ומה לא... נועה הצליחה להחזיר למקום! ומעבר למקצועיות גם נעימה, קשובה ופשוט נותנת תחושה של רוגע 🧘🏻‍♀️💖

    השבמחק