יום שבת, 13 בפברואר 2021

חנות ראשונה למותג Big Brands ברח' תובל ר"ג


ברמת גן נפתחה ממש לאחרונה (לפני שלושה חודשים ליתר דיוק) חנות ראשונה למותג BigBrands וכמובן שאני קפצתי לבקר ולסקר כדי להביא עבורכם הצרכנים את הבשורה. מדובר למעשה במהפכה בתחום מוצרי הצריכה לניקיון והיגיינה עם חנות מיוחדת המציעה החנות מציעה תמהיל ייחודי של מוצרי היגיינה, ניקיון וכביסה, בשמים ואלכוהול, המוצעים במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של 95% מהמוצרים.







שחקן חדש בתחום הקימעונאות פותח חנות ראשונה, ברח' תובל 15 רמת גן, לאחר פעילות משגשגת בתחום. Big Brands מתמחה ביבוא המותגים המובילים לניקיון והיגייני, בשמים ואלכוהול - ביניהם קולגייט, אירוייק, ג'ילט פיניש, סיליט בנג פיירי, לנור, אריאל, אג'אקס אולוויז, קרפרי ספיר סטיק, ליידי ספיד סטיק אריאל ועוד – ומציעה אותם במחירים נמוכים במיוחד. תמהיל ייחודי המשלב מוצרי צריכה כמו חומרי ניקיון, כביסה והגיינה אישית למבחר בשמים ומוצרי אלכוהול מובחרים – במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של 95% מהמוצרים.





החנות בר"ג משתרעת על שטח של 400 מ"ר, המבטיחה חוויית קנייה מרווחת, חנות נקיה בדיוק כמו שאני אוהבת, מרווחת וכיפית, מחולקת ומסודרת לפי קטגוריות מה שמקל מאוד על השיטוט והרכישה. החנות נגישה לבעלי מוגבלויות. באיזור יש שפע חניה (הרוב בכחול לבן ויש אף חניונים צמודים למקום) לקונים מעל 300 ש"ח תינתן הטבה בחנייה בחניון הסמוך ב-10 ש"ח בלבד. Big Brands צפויה לפתוח עוד 10 סניפים בשנה הקרובה בכל רחבי הארץ. מחירים ללא תחרות: מחירים מדהימים בחנות הראשונה של Big Brands ברח' תובל 15 רמת גן: ספיד סטיק בביג ברנדס רק 9.90 ש"ח (מתחרים 19.90 ש"ח), תחתוניות קרפרי רק 12.90 ש"ח (מתחרים 16.90), אבקת כביסה אריאל 6 ק"ג רק 29.90 ₪ (מתחרים 49.90 ש"ח), ויסקי בלביני רק 75 ₪ (מתחרים 140 ש"ח).







Importeam שיווק בע"מ נחשבת לחברה המובילה בתחום היבוא המקבילה עם מחזור מכירות של כ-100,000,000 ש"ח בשנה. מאחורי המותג עומדים מיכאל פינטו וישי דיאמנט, שכבשו את השוק לפני 6 ששנים בייבוא של מותגי אריאל ופרי במחירים שוברי שוב. כיום החברה מרחיב את פעילותה גם למשקאות חריפים, בירות ובשמים ומציגה קטלוג מרשים הכולל כ-1,500 מותגים ביבוא מקביל. במקביל לפעילות בר"ג ניתן ליהנות מהמחירים של Big Brands באתר אונליין: https://www.bigbrands.online/ עם משלוחים חינם.








מיכאל פינטו – הבעלים של Big Brands מוסר: "הקמנו את Big Brands מתוך הבנה שאין הצדקה למחירי השוק הגבוהים על מוצרי צריכה בסיסיים בישראל. לקראת השקת האתר יצאנו אל רחבי העולם כדי לאתר סל קניות בסיסי, המעניק מענה מלא למותגים המוכרים במחיר שפוי ואטרקטיבי לצרכן הישראלי, תוך הקפדה על אמינות, שירות ללא פשרות וקנייה בטוחה. החנות הראשון ברח' תובל 15 ר"ג היא סנונית ראשונה של כניסת החברה לרחוב הישראל ואנו מתכננים לפתוח עוד כ-10 סניפים בשנה הקרובה ברחבי הארץ".







ניתן לבצע הזמנות אונליין:
כתובת:
רח' תובל 15, רמת גן.
טלפון:
 078-796-7936 
פייסבוק:

תגובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה