יום ראשון, 14 בפברואר 2021

מתפנקים ונהנים עם העוגיות של Carbs&Co


התקופה האחרונה הייתה בעבורי תקופה סופר לחוצה, סופר מאתגרת וסופר לא קלה הן מבחינה בריאותית, הן מבחינת לחצים והן מבחינת דאגות. השגרה אומנם לא כאתמול שלשום (או שמא שנה אם נדייק) אך יחד עם זאת סופר עמוסה רגשית ופיזית והגוף נותן את אותותיו. כבר זמן רב לא אפיתי עוגיות ומוצאת את עצמי פחות ופחות מבלה במטבח. מאחר והילדודס דורשים פינוקים טעימים ומיוחדים מצאתי את עצמי מחפשת בעבורם את הטוב ביותר וכך הגעתי ל-Carbs&Co אשר מציעה עוגיות שוקולד ציפ'ס טעימות , טריות ומפנקות בשלל טעמים.



ביום שישי האחרון הגיע כאמור המשלוח המפנק והטעים במיוחד על ידי שחר המקסימה שכלל 12 עוגיות שוקולד ציפ'ס בשלל טעמים: בלונדי שקדים ומלח גס, שוקולד לבן, אצבעות קינדר, שוקולד חלב ובייגלה, שוקולד מריר ועדשים. כלל העוגיות היו סופר טריות, טעימות, עשירות בתוספות ועם שילובים מוצלחים במיוחד. הילדים חובבי עוגיות השוקולד ציפ'ס מיד זללו בהנאה ונהנו מכל ביס וביס. 










Carbs&Co נוסדה על ידי שחר המקסימה בעקבות דרישת החבר'ה שזללו בהנאה את העוגיות וטענו בפניה כי הם לא מבינים מדוע היא לא מוכרת את העוגיות הנפלאות וחושפת עוד ועוד אנשים לטעמים הנפלאים שלה. בעקבות משבר הקורונה שחר יצאה לדרך חדשה וכיום גם אנחנו הצרכנים יכולים להנות מעוגיות מושחתות,  טריות וטעימות במחירים מצחיקים המתאימים לכל כיס. 

נכון להיום המשלוחים מתקיימים בימי שישי בלבד באיזור מרכז וצפון ת"א, רמת השרון והרצליה. במידה ותהיה ביקוש לאיזורים נוספים שחר תשקול להרחיב את איזורי החלוקה. ההזמנות מתקבלות בימי ראשון - חמישי בשעה 15.00.





אז חברים, אם גם אתם אוהבים עוגיות מפנקות וטעימות, מושחתות וטריות, זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לדף האינסטגרם ו/או הפייסבוק של Carbs&Co , בצעו הזמנה והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

קישור לאינסטגרם: 
קישור לפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה