יום שלישי, 9 בפברואר 2021

משק 27- קוטפים – מלקטים - שולחים


את בישולי סוף השבוע אני מתחילה לתכנן כבר ביום ראשון/שני, עורכת תפריט מסודר , עושה רשימת קניות מסודרת ומבצעת קניית ירקות ופירות כבר ביום שלישי על מנת שאקבל את הסחורה הכי טרייה והכי טובה כבר ביום רביעי /חמישי בתזמון מושלם לבישולי השבת. 

לאחרונה אני נחשפת לעוד ועוד חקלאים אשר מציעים את מרכולתם הטרייה ישירות עד בית הלקוח. שבוע שעבר הגיע משלוח עמוס כל טוב ממשק 27 אשר מציעים סחורה סופר איכותית, טרייה וטעימה. משק 27 הוקם ע"י משפחת חדד ופועל למעלה מ50 שנה במושב ניצני עוז, בלב השרון. את קטיף המוצרים הם מבצעים ביום חלוקת ההזמנה וממש לא רגע לפני. המוטו אשר מלווה אותם הינו: קוטפים – מלקטים - שולחים.

עוד בתחילת דרכם עיקר עיסוקם היה בפרחים ותותים אשר שווקו בארץ ובחו"ל, בהמשך דרכם שינו כיוון והתמקדו בגידול עלים ירוקים. טרום מגפת הקורונה, שיווקו את מוצריהם לחברות הגדולות במשק. הגיעה הקורונה ושיבשה את הקלפים, כל עסק חישב מסלול מחדש וגם כאן במשק 27 החליטו להגיע אלינו הצרכנים הביתה. החליטו על שיווק ישיר מהמשק ללקוח, במחירים סופר אטרקטיבים, ללא פערי תיווך ובאיכות בלתי מתפשרת ומגוונת מאוד. 

נגלה לכם סוד קטן - הסחורה גדלה תוך שימוש במי השקיה איכותיים,מה שמשפיע בצורה ישירה על הטעם של הפירות והירקות וגורמת להם להיות פשוט... טעימים יותר.

​אז כפי שציינתי מעלה את ההזמנה מבצעים באתר משק 27  אשר מעניק חווית קניות סופר ידידותית וקלה לתפעול, במבחר רחב. את ההזמנה מקבלים במשלוח ישיר ומהיר עד פתח הבית, לאחר שעברו מיון ובקרת איכות. כל הגידולים של המשק כשרים ואף  מפרישים מעשר ותרומות כדין.


אז כאמור את ההזמנה ביצעתי באתר משק 27  מהספה הביתית, בקלות ובנוחות. יש המון מבצעים והמחירים סופר נוחים. המשלוח הגיע ביום ובשעה הייעודית עם שליח חייכן וסובלני, המשלוח ארוז בקפידה כלל הירקות שהגיעו היו סופר טריים וטעימים, כל כך נהננו  מכל ההיצע שהגיע. 









באתר של משק 27 ניתן למצוא מבחר רחב של ירקות, פירות, תבלינים , יינות ועוד. אז חברים אם גם אתם אוהבים ויודעים להעריך תוצרת טריה ואיכותית זה המקום בעבורכם. יש להם איזורי חלוקה רחבים (איזור המרכז והשרון), מינימום הזמנה 120 שקלים ומעל 200 שקלים משלוחים חינם. אתם עוד פה? רוצו להזמין. הנאה מרובה מובטחת לכם.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה