יום חמישי, 11 בפברואר 2021

אוהבים לבשל? אוהבים לאכול טוב? שף הגליל זה המקום שלכם

אנחנו מאוד אוהבים לטייל בעולם ולרכוש פריטי קולינריה שלא רואים בכל מקום. גם בארץ אני מוצאת את עצמי תרה בחיפושים נרחבים אחר הדבר הבא, אם זה התבלינים הטובים שיש לשוק להציע, אם זה בקמחים ובפסטות , ברטבים , בממרחים ועוד ועוד. ממש לאחרונה נחשפתי למותג שלא הכרתי וממש מכה על חטא- שף הגליל - כאן נזכה להחשף לטעמים, ניחוחות וצבעים במגוון רחב במיוחד.

החבר'ה בשף הגליל שמו לעצמם מטרה לאפשר לנו הצרכנים לממש את השאיפות הקולינריות שלנו בהשראתם של שפים מובילים מהארץ ומהעולם ולספק לנו הצרכנים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש לשוק להציע, את הפתרונות החדשניים ביותר לצד אלו המככבים מדורי דורות בעולם הקולינריה. 

שף הגליל הוקמה במסגרת החממה העסקית של נוף הגליל ומאגדת ארבעה יזמים מקהילות שונות בעיר אשר חברו יחדיו להובלת המיזם. 

בשף הגליל נמצא פתרונות פרימיום רחבים המקיפים את עולם הקולינריה החל מקפה, תה, משקאות חריפים ויינות בוטיק לצד חומרי גלם מתקדמים לבישול במטבח הביתי, חומרי אפיה וקונדטוריה וכלה בכלים ועזרים מתקדמים למטבח. כאן אנו הצרכנים נחשפים לחומרי הגלם האיכותיים ביותר ולא פחות חשוב בכשרות מהודרת.

באתר החברה יש מגוון רחב של קטגוריות: אפיה וקונדטוריה, בישול, מעדני גורמה, שתיה חמה וקרה, משקאות חריפים, כלים ועזרים, מארזים ומתנות, ערכות מובנות ועוד ועוד. משלוחים מתבצעים בכל חלקי הארץ (בהזמנה מעל 150 שקלים בעלות של 10 שקלים ואילו בהזמנה מעל 300 שקלים המשלוח חינם).

כאחת שמאוד אוהבת לבשל, לאפות וליצור אתר כזה מהווה בעבורי את הפתרון האידיאלי וכי שיטוט באתר מבחינתי שווה ערך לחנות ממתקים בעבור הילדים הקטנים, כאן נחשפתי לאלפי מוצרים מיוחדים, כאלו שלא נמצא בכל מקום לצד כאלו שאנו מכירים ואוהבים. מודה, מבחינתי לרכוש את כל האתר זוהי הבחירה הנכונה, אך הפעם הסתפקתי במה שאני צריכה לימים הקרובים לבישולים היומיומיים. המשלוח הגיע כעבור שלושה ימי עסקים, ארוז בקפידה.

הפעם בחרתי ביין גוורץ מובחר, שמן זית איכותי, מארז להכנת סופלה בטעם שוקולד, פסטה איכותית, פפריקה מתוקה בשמן של תבליני כהן (סופר איכותית ), תבלין להכנת אורז מרוקאי, רוטב ויניגרט הדרים מבית תמרה, זיתי קלמטה וערכת פיצה מושלמת.


חייבת לציין כי האופציה של רכישת מוצרים משלל מותגים, מחירים וקטגוריות כיפית במיוחד, זהו אתר המציע מגוון סופר רחב וכיפי, כך שכל אחד ואחת ימצאו כאן את מבוקשם.







מאחר וידעתי כי יום הפיצה ממש עוד רגע מגיע בחרתי בערכה לפיצה - ערכה מושלמת המציעה : קמח לפיצה, תבלין לפיצה, עגבניות ופלפה וזיתי קלמטה טבעות יווני- במחיר די מפתיע- רק 44.90 ש"ח

 



טוב, תקשיבו, אני כל הזמן מכינה פיצות ביתיות אולם יש הבדל משמעותי וסופר ענקי כאשר משתמשים בקמח מובחר המיועד לפיצה. הקמח העניק טאצ' ובצק מושלםםםם שטרם טעמנו עד היום.

לבצק:
קילו קמח לפיצה
כף מלח
3 כפות סוכר
2 כפות שמרים
1/4 כוס שמן זית מובחר
650 מ"ל מים פושרים

אופן ההכנה הבצק:
ללוש היטב את כל החומרים ולהתפיח כשעה עד שעה וחצי, אל דאגה הבצק מעט דביק אבל הכל בסדר , לשמן מעט את הבצק ולכסות בניילון נצמד.

בינתיים נכין את הרוטב:
רבע כוס שמן זית
2 רסק עגבניות
קופסת עגבניות פולפה
שום כתוש
תבלין לפיצה
מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, פפריקה מתוקה,מעט סוכר
חצי כוס מים

תוספות: זיתי קלמטה,טונה, פלפל חריף, רצועות בצל, פיטריות טריות, תירס, זיתים, גבינה בולגרית ועוד...

אופן ההכנה הרוטב:
לטגן שום כתוש עד להזהבה קלילה, להוסיף עגבניות מגורדות, תבלינים, רסק עגבניות, סוכר ותבלינים, לערבב היטב, להוסיף מים ולבשל על אש קטנה כחמש דקות.

אם אוהבים רוטב חריף ניתן להוסיף פפריקה חריפה ו/או פלפל צילי גרוס.

לשמן תבנית פיצה ו/או תבנית של תנור עם שמן זית (בנדיבות), ניתן לפזר מעט קמח תירס (אני באופן אישי ויתרתי וזה יוצא מעולה גם כך), לרדד היטב את הבצק ולשטח בתבנית (תרדדו דק מאחר וזה ממשיך לתפוח), למרוח את הרוטב, תוספות וגבינה צהובה מגורדת.




מאחר והחבר'ה שלי מאוד אוהבים סופלה שוקולד בחרתי להזמין את הערכה להכנה מהירה, תקשיבו, התערובת הזאת פשוט מושלמת, קלה ונוחה לשימוש, כל אחד גם אלו שלא נמנים על חובבי האפייה יכולים להכין בקלות וביעילות ואין אחד שלא יעוף על המנה שלכם. תקשטו קצת את הצלחת עם גלידה וסירופ שוקולד וכל מי שיקבל את הקינוח פשוט יעוף עליו וישווה אותו בקלילות למסעדה איכותית. 








אז חברים אם גם אתם אוהבים קולינריה ויודעים לבחור את הפריטים הטובים ביותר שאתם רוכשים שף הגליל  זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום, דפדפו בקטלוג החברה ובחרו בעבורכם את הפריטים שאתם אוהבים. המחירים סופר נוחים, המשלוח מגיע עד הבית ארוז בקפידה, היש טוב מזה? הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

תגובה 1:

  1. הכל נראה מעולה.
    ממליצה גם על הממרחים שלהם! איכותיים ממש חלקם גם פרווה בטעם שחבל על הזמן!
    (יש מלא סוגים למשל ממרח פררו רושה-פרווה, קינדר-פרווה, שוקולד לבן ופיסטוק-חלבי..) יאמי..
    שווה בדיקה

    השבמחק