יום שני, 8 בפברואר 2021

בשביל להתפנק כמו מלך לא צריך כתר

אין לי כלל ספק כי הקורונה גרמה להרבה אנשים מאיתנו לגלות את עצמם מחדש, גם הפעם אני רוצה לכם על כוכב חדש שהכרתי ממש לאחרונה ואני ממש שמחה על כך. מלך האגוז מציע לנו הצרכנים מארזי פיצוחים מפנקים עד הבית עם משלוח חינם במחיר מצחיק של 99 שקלים.



עד פרוץ נגיף הקורונה למתן היה עסק משגשג לפיצוחים טריים, בשל משבר הקורונה הוא נאלץ לסגור את העסק אך החליט שלא יושב ומחכה לאור שיגיע אלא החליט לפתוח קו חלוקה של פיצוחים טריים, איכותיים וטעימים, המשיך לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב והכי מקצועי.

ביום חמישי האחרון רגע לפני חגיגות הסופ"ש הגיע המשלוח המפנק במיוחד, מארז עמוס כל טוב עם שלל פיצוחים, נשנושים ומתוקים והכל סופר טרי, איכותי וטעים. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, אלה האוהבים מתוק, חריף, מלוח.




המארז המפנק כולל:
פקאן חלווה , אגוז לוז אוראו , אגוז לוז לוטוס , בוטן פררו, ריזוטו, חריף , תאילנדי, רביולי , קבוקים, מאנצ׳ס, מיאסי, תירס קלוי, |בוטנים, שקדים , קשיו פיסטוק , גרעיני חמניה , גרעיני אבטיח , חטיף פלפל שחור ,סוכריות גומי.











אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק בסופ"ש עם מארזי פיצוחים והפתעות טריים, טעימים ומפנקים, זה המקום בעבורכם. הכנסו עוד היום למלך האגוז ו/או הכנסו לווטסאפ להזמנות :bit.ly/37Q3tvO ו/או פנו למתן בהזמנות טלפוניות בטל' 054-203-7715 , הזמינו והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה