יום שלישי, 16 בפברואר 2021

צרחות כמה שזה טעים- Jackpot Cookies

מודה ומתוודה, אני באופן אישי לא אוהבת עוגיות שוקולד ציפס או שמא נכון להגיד לא אהבתי?

אז נכון, אני לא אהבתי אולם ילדי תמיד אבל תמיד אהבו את העוגיות עמוסות שוקולד ציפ'ס איכותי וטעים ואילו אני מצידי מעולם לא הסכמתי לטעום, תמיד היה נדמה לי שזה מתוק מידי ולא טעים עד ש... הגיע משלוח סופר מפנק, טעים, טרי ואיכותי מJackpot Cookies.

Jackpot Cookies הוקם על ידי חן המקסימה מתוך כמיהה ואהבה טהורה לעוגיות וליכולת לקבץ מגוון מטורף של טעמים מיוחדים למאנץ' האולטימטיבי עם החבר'ה (או לבד…) . אותה תשוקה שהתעוררה אצלה כבר בשהותה בארה"ב שם נחשפה למגוון העצום של העוגיות השונות והתאהבה בכך. זה לא עוד עוגייה עם כמה קישוטים מלמעלה, להפך. חן מבחינתה שמה פחות דגש במראה ויותר בטעם אך כל עוגייה מיוחדת ויפה בדרכה היא וכבר אחרי הביס הראשון תבינו על מה אני מדברת , מילה שלי!! כי בינינו למי באמת איכפת איך היא נראית?


אז מה היה לנו?
Classic but extra- עוגיית שוקולד צ'יפס קלאסית עם אגוזי מלך
Salty bitch-עוגיייה עם פצפוצי קרמל ובייגלה מלוח
Cookies ‘N Cream- עוגייה עם שברי אוראו ושוקולד לבן ובאמצע אוראו צ׳יזקייק קרים
Camping cookie-עוגייה עם שוקולד חלב, גרהם קרקר ומרשמלו
All American- עוגיית חמאת בוטנים עם שבבי בוטנים וליבת ריבה
Double trouble- עוגיית קקאו עם שוקולד מריר ופצפוצי חמאת בוטנים
Russian roulette- עוגייה עם שוקולד לבן, פטל קריספי ושברי מרנג
Breakfast club- עוגייה עם שוקולד חלב, קורנפלקס של אלופים וקרם חלב










הילדים וגם אנו המבוגרים התאהבנו בעוגיות הנהדרות הללו וממליצים בחום רב. אם גם אתם אוהבים עוגיות סופר מפנקות וטעימות זה המקום בעבורכם, רכישה מתבצעת דרך חנות הג'קפוטשופ , מקבלים את ההזמנה ודואגים לצאת אליכם בהקדם! (כבר מעדכנים אתכם בהודעה).

המשלוחים הינם לכל אזור בקעת אונו, המושבים שמסביב ואפילו פתח תקווה ובסופ"ש ניתן להגיע גם לאזור ת"א-ר"ג-גבעתיים בתיאום מראש.

עלות המשלוח הינה 15 ש"ח.

ניתן להזמין לשעות מוקדמות יותר בתיאום מראש או פשוט לציין בהערות.

ימי ושעות הפעילות :
א'-ה' בין 20:00 בערב ל-2 לפנות בוקר
ו' – בין 8:00 בבוקר ועד 14:00
ש' – כחצי שעה לאחר צאת שבת



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה