יום ראשון, 7 בפברואר 2021

הפסטה של מתן- פסטת שף אצלכם בבית

לא אחת יוצא לי לדבר עם הזוגי ו/או עם חברות על הגעגועים העזים לטיולים בעולם, על הביקורים במסעדות, על הבילויים ועל ההנאות הקטנות והגדולות שהיו מנת חלקנו. בימים אלו בהם הקורונה מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו אנו למדים להנות מהרגעים הקטנים, מאותם פינוקים שלפני כן לא היו בשגרה. 

כיום למדנו להעריך את רגעי הקסם המשותפים, את הרומנטיקה שניתן להפיק גם בבית מארוחה שאנחנו הכנו והגשנו. הפעם אני רוצה לשתף אתכם בארוחה סופר טעימה ומפנקת שהגשתי ממש לאחרונה- פסטה מיוחדת מבית הפסטה של מתן.

מתן הינו טבח שהתחיל בגיל צעיר (16 אם נדייק) את עבודתו במטבחים השונים. כבר למעלה משמונה שנים הוא עובד בתחומו ובימים אלו החליט לעשות צעד משמעותי כמו הרבה אחרים ולהמציא את עצמו מחדש - לייצר פסטות מדהימות תוצרת יד. הפסטות הינן ברמה סופר גבוהה ואיכותית ומי שטועם אותם יכול לטעות ולחשוב כי הוא נמצא במסעדת שף ולא בבית הפרטי שלו.

כרגע המבחר שלו לא גדול מאוד אולם כל המנות הינן כאמור בעבודת יד העשויות מחומרי הגלם באיכות הגבוהה , הטרייה והאיכותית ביותר.


אנחנו דגמנו את הקפלטי במילוי גבינות ומה אגיד לכם? המנה הייתה פשוט מדוייקת ומושלמת מאוד. הבצק פסטה דקיק ואיכותי מאוד בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, המילוי בנדיבות בטעם עדין  ומדוייק מאוד - וואו פשוט תאווה לחיך. 

מאחר וקיבלתי במשלוח ממתן גם את ממרח הפסטו הביתי עם שקדים קלויים בחרתי להכין רוטב שמנת ופסטו והוא היה מדהיםםםם. הפסטו בטעמים מושלמים בדיוק כמו שאני אוהבת , עם שקדים קלויים (חלקם גרוסים גס וחלקם נשארו כמעט שלמים מה שמעניק למנה טוויסט מושלם). ביס אחד ואתם בגן עדן, אימל'ה איזו שלמות:






אז חברים אם גם אתם אוהבים ויודעים להעריך פסטה איכותית מהי הפסטה של מתן זה המקום בעבורכם, הכנסו לדף הבית שלו והזמינו עוד היום מהמגוון המפנק והאיכותי שיש למתן להציע, הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי. 

אין לי ספק כי בקרוב נזמין ממנו עוד ועוד מנות כי על איכות אני לא מתפשרת כפי שאתם כבר יודעים.

טלפון להזמנות:
050-563-0008



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה