יום שלישי, 2 בפברואר 2021

סלט קוסקוס מושלם וטעים במיוחד שאתם חייבים להכין

לא אחת אני משוחחת עם חברות בנושא בישולי השבת, לא אחת עולה סוגיית הסלטים. אני אוהבת מאוד שולחן שבת עמוס מטעמים וביניהם אין ספור סלטים. שבת שיש פחות מעשרה סוגי סלטים אני מרגישה שהשולחן ריק לחלוטין. יש את אותם הסלטים הסטנדרטיים שתמצאו אצלינו כל שבת ואילו ישנם את אותם "ההפתעות" אותם אני מכינה כל פעם מחדש.

אחד הכוכבים שלנו זהו סלט הקוסקוס אשר פעם אחת הכנתי משאריות קוסקוס שנשארו משבת ומאז הפכו ללהיט היסטרי בקרב בני המשפחה. כאשר קיבלתי אמש להתנסות אישית את קוסקוס דארי - אורגינלי ממרוקו ידעתי מיד מה אכין עימו ומיד יצאתי לדרך בהכנת סלט מרענן ופרשי , טעים במיוחד. הכנסתי לתוכו המון דברים טובים ומה אגיד לכם יצא סלט פצצה.



המצרכים:
2 כוסות קוסקוס דארי מוכן לפי ההוראות בגב השקית
פלפל צהוב קצוץ לקוביות קטנות
פלפל אדום קצוץ לקוביות קטנות
פלפל ירוק חריף קצוץ לקוביות קטנות
בצל סגול קצוץ לקוביות קטנות
עגבניה קצוצה
המון פיטרוזליה קצוצה ומעט נענע קצוצה
קופסת שימורי חומוס
חמוציות
מעט משמשים קצוצים
מיץ מ-2 לימונים
מלח, פלפל, שמן זית בנדיבות.

אופן ההכנה:
לערבב היטב את כל החומרים, להשרות כשעה במקרר לספיגת הטעמים ולהגיש- טעיםםםםםםםם!!!!!!!

יש סיבה שקוסקוס DARI (דארי) דורג ראשון במבחן הטעימה של תוכנית החיסכון: פשוט, כי הוא הכי טעים!





יש סיבה מדוע קוסקוס DARI (דארי) דורג ראשון במבחן הטעימה של תוכנית החיסכון של ערוץ 12: פשוט, כי הוא באמת הכי טעים! הקוסקוס מיובא לארץ ממרוקו בידי חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון (משנת 1983). לכבוד הדירוג המחמיא "תומר" מציעה מתכון נהדר של עגבניות ופלפלים חמים, ממולאים בקוסקוס טעים, עשבי תיבול, גזר ובצל מטוגן.

מוזמנים לצפות בתוכנית החיסכון ששודרה, להלן קישור:

הקוסקוס המשובח מיוצר במפעל DARI במרוקו - מהמפעלים הגדולים והוותיקים במדינה, המתמחים בקוסקוס. הוא מיוצר מחיטת דורום איכותית, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל והוא מתאפיין בצבע צהוב ובטעם אותנטי, הדומה לקוסקוס המסורתי המיוצר בעבודת יד. הקוסקוס מהיר ההכנה מוצע בשני גדלים של גרגירים – דק ובינוני ובשלושה גדלים של אריזות: 350 גרם, 500 גרם וק"ג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה