יום שלישי, 23 בפברואר 2021

מירי מאפים מכל הלב- כשרוצים להתפנק

ביום חמישי האחרון לוחמת הבית שלנו חזרה לאחר חודש שלם בצבא, מודה, הפעם במיוחד זה היה קשה מנשוא. כאשר ידעתי שהיא עתידה להגיע החלטתי להפתיע אותה עם שלל פינוקים הכי טובים שיש, עם כל הדברים שהיא ממש אבל ממש אוהבת. 

בגזרת המתוקים הפעם בחרתי לפנות למירי מאפים מכל הלב השוכנת בפתח תקווה, כתושבת העיר אני רואה המון המלצות שלה בקבוצות השונות וידעתי מיד שזה הזמן לפנות אליה. בין שלל הפינוקים המתינו לה עוגת תפוחים בחושה וטעימה במיוחד וקאפקייקס שוקולדים ומושחתים. 


ראשית ולפני הכל חייבת לציין את השירות המוקפד , החייכני והסובלני מצידה של מירי. המאפים הגיעו ביום ובשעה הייעודה שהם עדיין חמימים, סופר טריים וטעימים בטירוף. הזוגי חובב העוגות הבחושות התענג לו על כל ביס וביס ואילו ילודדס הבית התענגו להם על קאפקייקים מושחתים שוקולדיים מלאי סוכריות והמון טעם טוב. 


מירי מכינה שלל עוגות, עוגיות, פשטידות, מארזי מאפים מגוונים ועוד. הכל באיכות גבוהה, מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע ובמחירים סופר נוחים. אז חברים אם גם לכם מתחשק להתפנק על מאפים טריים וטעימים זה המקום להזמנות, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי.







ניתן לפנות למירי לטלפון שמספרו: 052-959-3543 ו/או להכנס לדף הבית מירי מאפים מכל הלב. 


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה