יום חמישי, 18 בפברואר 2021

טעים לי במקסימום עם Liat's Food

לאחרונה אני מספרת על הרבה עסקים קטנים כגדולים חדשים שצמחו בשוק- חלקם לא ממש חדשים אך בשל משבר הקורונה נתנו גז בשיווק העסק וחלקם ממש בנו את עצמם מאפס בדיוק בשל סיבה זו. התקופה האחרונה לצערי לא עשתה עימי חסד ואני מוצאת את עצמי יותר ויותר מחפשת פתרונות קסם שיעזרו לימים הטרופים והמאתגרים שלי לעבור בקלות. בקבוצות בהן אני חברה מצאתי אין ספור המלצות על ליאת עובדיה מקייטרינג Liat's Food.



אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאני תמיד אבל תמיד בוחרת את המקומות הטובים ביותר וחוזרת להמליץ רק על מה שממש טוב ואיכותי . קייטרינג Liat's Food התברר כהחלטה סופר מדוייקת ומצויינת. ליאת מכינה אוכל ביתי איכותי, אוכל אותנטי וטעים במיוחד. מהמגוון הרחב שהיא מציעה אין לי ספק שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו.

בין שלל המטעמים ניתן למצוא אוכל ביתי אמיתי כגון: מפרום, קובות בכל מיני טעמים וניחוחות, מאכלי אדום, תוספות חמות, מגוון סלטים , ממולאים, דגים ועוד ועוד. 


ביום שישי האחרון הגיע משלוח מפנק וטעים במיוחד , גם בררני הבית אצלי ליקלקו את האצבעות וטענו כי למרות שזה לא האוכל שלי הם ממש נהנו, על כן אני ממש אבל ממש ממליצה בחום על ליאת, מבטיחה לכם הנאה סופר מיוחדת. 

אז מה היה לנו בסירים:

קובה סלק אדומה, כדורי עונג עם טעם סופר אותנטי ומדוייק :



קובה חמוסטה, הקובה האהובה עלי ביותר, רק שכאן ליאת הפתיעה ובענק, הבשר שבתוך הקובה היה בשר מפורק ולא בשר טחון מה שהעניק למנה טוויסט סופר מעניין וטעים במיוחד, מודה, התבאסתי שנגמרה המנה, אין לי ספק שזו גולת הכותרת:



חורשט סבזי- אוכל פרסי אמיתי ואימל'ה איזה טעימה המנה הזו הייתה , תצרפו לזה אורז לבן ויש לכם חגיגת  טעמים בחיך, מושלם:

מוקפץ עם רצועות בשר, אני ונסיך הבית יכולים לחיות רק על מוקפץ אבל כזה שיהיה טעים ומדוייק בטעמיו, המנה הזו הייתה פשוט להיט, מצאנו את עצמנו רבים ביננו על כל ביס וביס, מנה שגעון, אם נודה באמת יותר טעימה מכל מה שאכלנו במסעדות האסייתיות למינהן, שלמות זה כאן:


עוד דגמנו סמבוסק, אבללללל אני ציפיתי לסמבוסק חומוס וכבר בביס הראשון הופתעתי בענק ולטובה, כאן קיבלנו סמבוסק עם ירקות ובשר, וואו איזה טעים. ראשית הבצק של הסמבוסק בדיוק כמו המקור , בדיוק כמו שאנחנו אוהבים (בעלי עירקי), המילוי היה מושלם, מדוייק מאוד בטעמיו ומאוזן בתבלינים (לא אחת יש כאלו שאו שמתבלים יותר מידי או אלו שפחות מידי). מנה נהדרת, אותנטית, מקורית וטעימה:



מגוון סלטי הבית שכללו " סלט כרוב עם תירס, סלק, גזר מרוקאי, מיונז, סלט כרוב חמוץ, סלט קינואה מושלם ועריסה ביתית. כל הסלטים היו טריים ורעננים מאוד ובטעמים של בית. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת ששולחן השבת שלנו עמוס סלטים, כל שבת תמצאו אצלינו לפחות 10 סוגי סלטים ולרוב אני לא רוכשת סלטים קנויים אך כאן הצליחה ליאת להפתיע בענק. 




בקייטרינג Liat's Food ניתן להנות מאוכל ביתי בכל ימות השבוע, הזמנות מתקבלות בכל יום ליום שלמחרת והזמנות ליום שישי מתקבלות עד יום רביעי בשעה 17.00. כל האוכל מוכן לפי דרישת הלקוחות, הכל טרי ואיכותי. כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה ואיכותית. 

משלוחים לאיזור קריית אונו, סביון והסביבה.

ניתן לפנות לליאת בטלפון שמספרו 052-3110090.

אז חברים אם גם לכם מתחשק לנוח ולהתפנק עם אוכל ביתי סופר טעים זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לקייטרינג Liat's Food, הזמינו והתפנקו. זו תהיה ארוחה נפלאה ללא שום ייסורי מצפון גם לאלו המשקיעות מביננו. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה