יום חמישי, 25 בפברואר 2021

Kaminer osim shuk- ככה עושים שוק היום

 אז נכון, הקורונה פגעה בכל חלקה טובה אולם היום לאחר כשנה שהיא כאן איתנו אני יכולה להגיד שהיא עשתה גם קצת דברים טובים. ישנם המון אנשים שהבינו מסיבה זו או אחרת כי מקום עבודתם זה לא הייעוד שלהם בחיים והחליטו (או שמא אולצו) לצאת לדרך חדשה, דרך עם המון משמעות ועשייה בעבורם. כך גם איתי מ-Kaminer osim shuk- איש עם חזון, נתינה והמון טוב והוא רק בן 27. 

איתי עבד במטבח ב-8 שנים האחרונות כמנהל ברים ומועדונים, בשל משבר הקורונה והיציאה לחל"ת החליט לשנות כיוון. לקחת את הידע והניסיון שצבר במהלך השנים (ניהול ספקים, כח אדם ולוגיסטיקה) ולעבור לצד השני. לפני כארבעה חודשים לקח על עצמו פרוייקט מיזמי בו החלט למכור פירות וירקות ללא פערי תיווך, הוא כיום מרוויח את משכורתו רק בעלויות המשלוח בלבד. משמע אם מחיר הירק עומד על X זהו למעשה המחיר אותו אנו נשלם. לא אחת תמצאו שהזמנתם באתר במחיר מסויים אולם בפועל שילמתם פחות וזאת מאחר ואיתי הצליח להוזיל את העלויות הן בזכות הכמויות הגדולות שרכש והן בזכות אופציית המיקוח שיש לו, אגב מוזמנים לקרוא עוד אודותיו באתר

היום הזמנתם- מחר קיבלתם!! כלל הסחורה הינה תוצרת ישראל באיכות סופר גבוהה ואיכותית (בבקשה, אל תשוו אותו למחירי הסופר כי לא תצליחו להשוות באיכות הגבוהה). כלל הסחורה מגיעה ארוזה בקרטון ללא ניילונים (כבר ציינתי שאיתי הוא מלא טוב נכון? אז גם כאן הוא שומר על איכות הסביבה ומפחית בשקיות). לאחר ההזמנה באתר, תקבלו פירוט מדוייק של העלויות אולם בפועל ייתכן וזה לא יהיה בדיוק הסכום, הן בשל זמינות המוצרים (איתי כמובן מעדכן אם חסר משהו ומציע פתרון חלופי), הן מבחינת משקל מדוייק והן מבחינת עלויות סופיות. את המשלוח תקבלו ליד הדלת כאמור כבר ביום שלמחרת (כמובן בתיאום עם איתי) והסוש לדעתי הוא שאיתי סומך על כל אחד ואחת מאיתנו ועל כן גובה את התשלום באמצעות הביט רק לאחר שקיבלתם את הסחורה, ראיתם את הטיב ואתם מרוצים  תעבירו את התשלום (חשבונית מקבלים בווטסאפ ואת ההקבלה במייל).

עוד לפני שאמשיך לשתף אתכם בתמונות ובמה שהכנתי מן הירקות אני חייבת לשתף במשהו שאותי באופן אישי מאוד ריגש וחימם את ליבי. איתי לקח על עצמו פרוייקט מלא נתינה - לחלק מנות אוכל חמות להומלסים הנמצאים ברחבי העיר. הוא החל בחלוקה של כחמש מנות מידי שבוע וממשיך להתרחב וכיום זה כבר עומד על כעשר מנות מידי שבוע (וכל זאת ללא תמורה כלל).

רגע לפני התמונות, חייבת לציין כי אתר ההזמנות מאוד נוח וקל לשימוש, מסודר לפי קטגוריות.

אז מה היה לנו? הזמנתי שלל פירות וירקות, הכל כפי שציינתי מעלה הגיע סופר טרי, רענן ואיכותי מאוד. המשלוח הגיע ממש רגע לפני בישולי השבת ונתן לי אינספור רעיונות למתכונים סופר מפנקים ומיוחדים. אין ספק כי להכין תבשילים וסלטים מירקות סופר רעננים עושה את ההבדל בענק.


















קבלו הצצה קטנה למה שהתבשל מהשלל שהגיע:

מפרום חצילים:


עוף בחצילים ועגבניות שרי:


דגים מרוקאים:


טבחה בסלק:


קציצות כרשה ועוף טחון:


סלט פלפלים:



אז חברים אם גם אתם מחפשים מי שיעשה בעבורכם את רכישת הירקות והפירות הטובה ביותר זה המקום בעבורכם!! אין לי כלל ספק כי עם איתי הרומן רק התחיל! ממליצה בחום לכולכם להצטרף- גם נעשה טוב לעולם, גם נעזור לאיתי לגדול וגם נקבל סחורה סופר מושלמת במחירים סופר משתלמים. אז חברים הצטרפו אלינו לחגיגה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

משלוחים מתבצעים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים בעלות של 30 שקלים בלבד!

טלפון להזמנות:
052-659-9654
דף הפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה