יום שבת, 6 בפברואר 2021

כרמזית - שמן זית שאתם חייבים להכיר

בואו נדבר רגע על שמן. באיזה שמן אתם נוהגים להשתמש? שמן זית? שמן קנולה? שמן סויה? שמן קוקוס? בעידן של היום יש חשיפה יותר ויותר רחבה לסוגי השמן הרבים אולם שמן אחד מככב בלא מעט בתים ובעיקר במטבח הערבי- שמן הזית. כיום אין מצב שתמצאו אותי ללא שמן זית. אנחנו מאוד אוהבים לתבל איתו, להשתמש איתו בתבשילים ארוכים ואף כתוספת לממרחים הרבים ו/או לרטבים הרבים שאני מכינה. 

מודה, פעם לא הבנתי את משמעות הסוגים הרבים, את ההבדלים, את האבחנה בשמן זית איכותי, מבחינתי כולם היו אותו הדבר, במרוצת השנים בעת השימוש התדיר למדתי להעריך שמן זית טוב, למדתי להבחין בין הניחוחות, המרקמים, הסוגים והטעמים. אין כלל ספק כי שמן זית איכותי עושה את ההבדל.

לאחרונה נחשפתי למותג שלא הכרתי - כרמזית. אני מניחה כי אילולא הקורונה לא הייתי נחשפת אליהם וממש חבל שכך אולם בשל שיטוטי ברשתות החברתיות בימים אלו נחשפתי למותג וחייבת להגיד "וואו" אחד גדול, מדובר באחד משמני הזית הטובים שיצא לנו לדגום.


כרמי הזיתים של "כרמזית" ממוקמים בגבולו הדרומי של עמק החולה על הגדה המערבית של נהר הירדן. משק הזיתים מתמחה בגידול זיתים לשמן ומורכב מתשעה זנים שונים, כל אחד מהם בעל ארומה ותכונות ייחודיות לו. מגוון רחב זה מכוון לכל חך וטעם.

שמן זית ישראלי כתית מעולה הנעשה בכבישה קרה בית הבד בחצר המשק המשפחתי. 


אני בחרתי בשני סוגים שונים האחד בטעם עדין והשני בטעם עז מעט יותר כי אנו לא אוהבים את המרירות הגסה של שמני הזית הרבים. בשיחה עם צוות ההזמנות הותאמו לי שני הסוגים הנבחרים אשר נחלו הצלחה סופר מרובה בקרב בני המשפחה. 



את השמן בחרתי להגיש כפי שהוא כתוספת לפוקצ'ה שהכנתי בליווי חומץ בלסמי והוא פשוט הוכתר כסופר מוצלח ומנגד על סלט סביח שהכנתי שגם כאן השתלב פשוט נפלא. 



מחיר שמן הזית הינו 40 שקלים לליטר כולל מע״מ - ניתן לקבל במיכלים של ליטר, 2 ליטר או 5 ליטר. את ההזמנות מבצעים בטופס ההזמנה המצורף ומקבלים את המשלוח עד הבית. 

אז חברים, נכון, ניתן לרכוש ליטר שמן זית בסופרים במחיר מצחיק אולם בלי להזכיר חלילה מותגים אין לי כלל ספק כי אין כלל וכלל מה להשוות בין השניים. כאן מקבלים שמן זית סופר איכותי, סופר טעים ובמחיר נוח לכל כיס. אז חברים, אם גם אתם אוהבים ומעריכים שמן זית זה המקום בעבורכם, היכנסו עוד היום לטופס ההזמנות, בצעו הזמנה , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה