יום שלישי, 16 בפברואר 2021

חגיגה קרניבורית מהחלומות- MEET & MEAT

אם אני רוצה להפתיע את הקרניבור שלי בערב רומנטי ו/או ארוחה מפנקת ידוע כבר שזו צריכה להיות חגיגה קרניבורית, מבחינתו זו המחווה הכי רומנטית שאני יכולה לעשות בעבורו. לפני כשבוע וחצי נסיכת הבית לוחמת בשירות קרבי הייתה אמורה להגיע לחופשת השבת (מה שלצערי לא קרה בשל עוצר יציאות ללוחמים).מאחר והיא אוכלת במהלך השבועיים כמעט כל הזמן מנות קרב החלטתי שזה הזמן המדויק לארוחת שחיתות מושלמת. 

על MEET & MEAT שמעתי כבר כל כך הרבה (במיוחד בקבוצות העיר פתח תקווה) והחלטתי שאני חייבת להפתיע ובגדול את כל קרניבורי הבית שלנו שמבחינתם מה שלא בשר הוא לא קיים. 

עוד בטרם אמשיך ואשתף בחוויה האישית ובתמונות אני חייבת לספר לכם קצת עליהם MEATSHOP הינה חנות עם בשר. היא החנות האינטרנטית של המותג הוותיק MEET & MEAT ומציעה פלטפורמת הזמנה של בשר מעושן עד הבית או לאיסוף עצמי. באתר ניתן להזמין בשרים מעושנים לפי סוגים נבחרים או להנות מחבילות משתלמות במיוחד המרכיבות חווית בשרים יוצאת דופן במחירים הוגנים. לMEET & MEAT יש את שנות ניסיון רבות וכי ניכר כי התשוקה, האהבה העזה לבשר ולאירוח יוצרים יחד  חווית בשרים שלא תרצו לפספס.



לאחר התייעצות עם אלמוג מצוות MEET & MEAT בחרנו בחווית בשרים מעושנים למשפחה- מתאים ל5-6 סועדים (ואם תשאלו אותי אף יותר), ארוחת שחיתות מפנקת במיוחד שכוללת:

אסאדו מעושן ללא עצם כ-500 גר'
פרגית עסיסית כ-500 גר'
נקניקיות צ'וריסוס כ-500 גר'
אנטריקוט מעושן כ-500 גר'
אורז כנעני מתובל עם גרגרי חומוס ועשבי תיבול
מיקס ירקות מהמעשנה
חמוצים מתוצרת עצמית
וצ'ימצ'ורי ממכר.




כל קופסא מגיעה עם הוראות להמשך עשייה, כלל הבשרים מעושנים ומושלמים בטעמם וניחוחם, כבר כאשר פתחנו את קופסת ההפתעות נשמעו כאן קריאות התלהבות ושמחה מצד כלל הנוכחים. 

לאחר התייעצות עם בני הבית החלטנו לחגוג עם קופסת ההפתעות שלנו בערב שבת כחלק מהארוחה מה שהתברר כהחלטה סופר כיפית ונכונה. בין שלל ההוראות שהגיעו היו גם הוראות הכנה על פלטת השבת (רק שלצערי שמתי מעט יותר מידי זמן מה שהפך את האנטריקוט למעט פחות עסיסי אולם שאר המרכיבים רק השתבחו).

נתח האסאדו היה פשוט נימוח וטעים במיוחד, הנקניקיות מלאות בטעמים מיוחדים ונתח האנטריקוט מושלםםםם (למרות שכפי שציינתי מעלה שמתי אותו קצת יותר מידי על פלטת השבת). עוד הזמנו חזה מולארד מעושן- טוב, תקשיבו!! אחד הדברים המושלמים שטעמנו. כלל הבשרים היו סופר איכותיים, טריים וטעימים במיוחד. נהננו מכל ביס. 









כאמור כפי שציינתי הערכה מגיעה עם ירקות שורש בטעם של מדורה - נימוחים וטעימים במיוחד. אורז מפנק וטעים, רוטב צימיצורי מושלםםםםםםםםםםםם ואף הזמנתי בנפרד רוטב ברביקיו נהדר.








חייבת לציין כי זו הייתה אחת הארוחות המושחתות והטעימות שדגמנו לאחרונה, כן, גם כאשר כלל המסעדות ומקומות הבילוי סגורים ניתן להנות ובגדול. 

ההזמנה באתר נוחה ונגישה מאוד, האתר נוח וקל למשתמש, השירות סופר מוקפד ואדיב והמשלוח מגיע בשעה היעודה המדויקת שנקבעה מראש. המשלוח מגיע ארוז בקפידה כפי שציינתי מעלה בקופסת קרטון מהודרת ובתוכו קופסאות קופסאות של אושר. 

אז חברים אם אתם חוגגים, מזמינים אורחים או סתם רוצים לחגוג עם בשרים מעושנים איכותיים ומעולים,זה המקום בעבורכם, פנו עוד היום לMEET & MEAT תקבלו שירות ואוכל חלומי. קרניבורים המלצה שלי זה בהחלט המקום בעבורכם, הנאה סופר מושלמת ממתינה בעבורכם, מילה שלי!!!

כתובת:
השדרה המרכזית 15, מודיעין
טלפון:
0506855949
MEET & MEAT-אתר הבית

שימו לב! הזמנות מתקבלות עד יום חמישי בשעה 10:00

יום ההספקה הינו חמישי הקרוב ביותר להזמנתכם. מינימום להזמנה 250 ש"ח.
בהזמנה מעל 500 ש"ח משלוח חינם.

הבשר מגיע צונן עם הוראות חימום מפורטות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה