יום חמישי, 11 בפברואר 2021

מתכוננת לחגיגות ה-Valentine's Day



ביום ראשון נחגוג את חגיגות ב-Valentine's Day, אתם כבר מוכנים? מי שמכיר אותנו יודע שאנו לא זקוקים לתאריך מיוחד לחגיגה זוגית ולהפתעות הדדיות . אך ולמרות זאת בחגיגות מיוחדות אני משתדלת להפתיע ובגדול. 

השנה הצטיידתי במשלוח סופר מפנק, סופר איכותי וסופר אוהב מבית שוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport) הלוא הוא שוקולד סופר פרימיום הידוע ומוכר בזכות הטבלאות המרובעות שלו ובזכות הטעמים הנפלאים הייחודים רק לו.




כולנו כבר יודעים כי אחת מההפתעות שמתאימות ליום האהבה זה שוקולד מתוק ומפנק , איכותי ועם טעמים נפלאים אז כאמור גם אני בחרתי במתנה שוקולדית ומפנקת מבית ריטר ספורט.




הראשונה שחשבה על שוקולד בריבוע היתה קלרה ריטר, אשתו של אלפרד מקים מפעל השוקולד אשר מרוב אהבה היא חיפשה דרך לשים לבעלה שוקולד בכיס שלא יישבר בזמן משחק הגולף... תודה קלרה! בזכותך מתוק לנו בריבוע!



מאז ועד היום שוקולד ריטר לא מפסיק להפתיע בטעמים הנפלאים והמצוינים שהוא מוציא. בנוסף לטעמים הקבועים כמו שוקולד חלב במילוי קרם פרלין, שוקולד מריר במילוי מרציפן, שוקולד עם אגוזי לוז שלמים או שקדים מקורמלים, שוקולד חלב במילוי מוס קקאו ושוקולד במילוי קרם קוקוס, הוא משיק מספר פעמים בשנה טעמים אקסקלוסיביים במהדורות מוגבלות, כמו שוקולד חלב במילוי יוגורט תות, קרם מנטה, קרמל, קרם חמאה ולימון ועוד ועוד...






בישראל ניתן למצוא את שוקולד ריטר ספורט במגוון של 13 טעמים מובחרים.
כל טעם עטוף באריזה בצבע ייחודי – קל לזיהוי ומגיע באריזה נוחה לפתיחה.


בכל יום בשנה כיף ליהנות משוקולד הפרימיום ריטר ספורט, אבל ב- Valentine's Day זה חובה. אתם עוד פה? עוד לא רצתם לרכוש לאהובכם מתנות מפנקות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה