יום שלישי, 2 בפברואר 2021

"מלח הארץ" מרחיבה את סדרת מוצרי הימלאיה האהובה

מה המרכיב הכי דומיננטי אצלכם במטבח? אצלינו אין ספק כי המרכיב הכי דומיננטי בכל תבשיל ומאכל שאני מכינה הינו המלח. על כן אני בוחרת בעבור משפחתי את הטוב ביותר והפעם אני רוצה לספר לכם על מוצר שכבר די ממזמן הפך להיות מוצר הקבע שלנו: המלחים של "מלח הארץ".

בתזמון די מושלם וסמוך ליום האהבה  "מלח הארץ" מרחיבה את סדרת מוצרי הימלאיה האהובה על ידי השפים וחובבי הקולינריה ומשיקה מלחיית הימלאיה אשר מכילה מלח הימלאיה ורוד דק המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, לשימוש יומיומי נוח במלח הימלאיה האהוב והמוערך. 

לאור הצלחת סדרת מוצרי ההימלאיה, הכוללת מטחנת הימלאיה וצנצנות המכילות גבישים גסים וגבישים דקים, 'מלח הארץ' מרחיבה את קו המוצרים ומשיקה מלחיית הימלאיה המכילה 250 גרם מלח הימלאיה דק המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה.




השקת המלחייה החדשה באה לאור הצלחתה הגדולה של סדרת הימלאיה של מלח הארץ והביקוש הרב לה היא זוכה, זאת במקביל למגמה הקולינרית העולמית בה המלח הורוד נחשב למלח ייחודי ומוערך על-ידי שפים וחובבי הבישול והקולינריה. כעת, המלחייה החדשה, המכילה מלח הימלאיה דק, מאפשרת שימוש נוח ונגיש בבישול עם המלח האהוב.

מלח ההימלאיה גרוס מהרי ההימלאיה, ייחודי מאחר ונחצב ומופק בשיטות טבעיות ומסורתיות ממרגלות הרי ההימלאיה. את גבישי המלח ניתן לזהות בקלות בשל צבע הוורדרד-אפרסק המוענק להם בשל נוכחות תחמוצות הברזל שיש בהם. סלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאיה ניכרו מבטן האדמה מסלעי מלח שנוצרו בעידנים עתיקים, והם מכילים עושר מינרלים שעיקרם: סידן, אשלגן, מגנזיום, גופרות ועוד כ-80 אלמנטים המצויים בכמויות זעירות במלח אשר חיוניים לפעילותו התקינה של הגוף.

הימלאיה של "מלח הארץ", המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, מאופיין בטעם מעודן יותר ממלחים אחרים. גבישיו הגסים מיועדים לשימוש בזריה או בצליה ולקבלת מרקם פריך וגבישיו הדקים (לאחר טחינה) מיועדים לשימוש בבישול. גבישי הימלאיה הוורודים מתאימים לתיבול, בישול, צליה, וזריה בכל סוגי המזון. בנוסף לכל התועלות שלהם, מדובר בגבישים יפהפיים התורמים לקישוט ועיטור מנות שונות. במלח הארץ מקפידים לציין כי בדומה לכל מקור נתרן אחר, כך גם בשימוש בגבישי הימלאיה, יש להקפיד על צריכה נבונה ומאוזנת.

מי שאופה הרבה יודע כי שילוב המלח באפייה הינו שכיח ביותר ורגע לפני חגיגות ה-Valentine's Day אני בוחרת לשתף אתכם במתכון מושלם לבראוניז של רביבה וסיליה אשר חברה למלח הארץ ושיתפו פעולה לרגל החגיגות. 



לרגל השקת מלחיה חדשה המכילה מלח הימלאיה ורוד דק המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, חברת "מלח הארץ" חברה לרביביה וסיליה, לחגוג את חג האהבה הבינלאומי Valentine's Day- אשר מצוין ב-14.2. במסגרת שיתוף הפעולה, רביבה וסיליה יציעו מהדורה מיוחדת של עוגת בראוניז שוקולד עם מלח הימלאיה ורוד, שילוב מושלם של מתוק עם מלוח- ממש כמו מרבית סיפורי האהבה, של הפכים משלימים.

לרגל חג האהבה רביבה וסיליה יציעו הרכבת מארזים, אשר יכללו את בראוניז מלח ההימלאיה וכמובן את מגוון המאפים והמתוקים המוכרים והאהובים. יוצעו גם מלחיות ומטחנות מלח של מלח הארץ ויחולקו מתנה מלחיות מלח הימלאיה דק.



מחיר מארז בראוניז: 42 ש"ח

מחיר מלחיות ומטחנות מלח החל מ:9.9 ₪

להשיג במעדניות של רביבה וסיליה: תל-אביב- ניסים אלוני 10, רמת השרון- המייסדים 1


מתכון בראוניז שוקולד ומלח הימלאיה ורוד "מלח הארץ" של רביבה וסיליה




מצרכים להכנת תבנית בגודל 25 על 35 ס"מ:
250 גרם חמאה
350 גרם שוקולד מריר
חצי מנת אספרסו ארוך
3 ביצים במידה L
400 גרם סוכר
245 גרם קמח
5 גרם אבקת אפייה
3 גרם מלח הימלאיה ורוד של מלח הארץ

אופן הכנה:
ממיסים את החמאה והשוקולד בבאן מארי.
כשהתערובת חמה מוסיפים לה את האספרסו ומערבבים היטב.
במיקסר עם וו בלון מקציפים ביצים וסוכר לתערובת בהירה ותפוחה, כ-10 דק'.
מוסיפים בהדרגה לביצים את תערובת השוקולד, כשהיא חמה, תוך ערבוב.
מוסיפים את היבשים שעורבבו היטב, למיקסר באותו האופן, מערבבים רק עד שאחיד.
מוודאים שלא נותרו גושי קמח על-ידי ערבוב ידני עם קלף ועם מטרפה.
מוזגים את הבלילה לתבנית משומנת עם נייר אפייה ומיישרים מפזרים לקישוט מלח הימלאיה ורוד למעלה.
אופים את העוגה בתנור שחומם ל- ⁰150 למשך 30 דק', עם סיבוב באמצע האפייה.

בתאבון וחג אהבה שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה