יום שני, 15 בפברואר 2021

אהבה ממבט ראשון עם קנסאי

אם תשאלו אותי ואת בנותי מה המאכל האהוב עלינו מיד תעלה תשובה חד משמעית- סושי!!! אבל לא סתם סושי אלא אחד כזה איכותי, טעים, מפנק, עם חומרי גלם באיכות גבוהה ובשילובי טעמים מיוחדים. שבוע שעבר ביתי הלוחמת הייתה אמורה להגיע לחופשת השבת (מה שלצערי לא קרה והיא כבר חודשששש בבסיס) והחלטתי לפנק אותה בערב סושי מובחר וטעים במיוחד. על קנסאי השוכנים בפתח תקווה קראתי אין ספור המלצות והחלטתי שזה הזמן לנסות ולהכיר מה שהתברר כהחלטה סופר סופר איכותית (מכה על חטא שלא הכרנו עד היום). 

המשלוח הגיע ביום ובשעה הייעודית, ארוז בקפידה וכבר כאשר פתחנו את המגש עמוס הסושי המפנק ראינו את האיכות, את שילוב הדגים והירקות והבנו שבחרנו טוב. למשלוח התווספו גם קימצ'י - חמוצים יפנים, סלט פפאיה ירוקה וסלט פלמינגו - וואי איזה ערב מושלם זה היה, אתם לא מבינים. גם חמישה סועדים לא הצליחו לסיים את המגש עמוס הטעמים המופלאים. 





קנסאי זוהי למעשה רשת בוטיק הכוללת 2 סניפים, האחד בפתח תקווה ואילו השני בתל אביב ומציעה מגוון סושי מודרני, כשר ואיכותי בהובלתו של השף  טל אלמליח (אשר יודעעעעע את העבודה).

קאנסאי סושי מביאה את יפן המודרנית לאם המושבות בפתח תקווה עם שף טל אלמליח שיצר תפריט מודרני המשלב טכניקות חדשניות ושילוב טעמים מקורי תוך הקפדה על חומרי גלם טריים. ניתן ליהנות מהמגוון בדוכן רחב הידיים במרכז "עמי" באם המושבות בפתח תקווה ובמשלוחים. 

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגיע מגש עמוס כל טוב, סושי במגוון צבעים, מרקמים, ניחוחות וטעמים, כל אחד היה טעים ומוצלח מקודמו. כלל חומרי הגלם סופר טריים ורעננים, האורז עשוי בדיוק כפי שאני אוהבת, דביק במידה הנכונה - תקשיבו כל ביס הוא לונה פארק שלם של טעמים לחיך. אכלתי עד היום המון סושי הן בארץ והן בעולם והוא בהחלט בין המוצלחים ביותר שדגמנו. אגלה לכם סוד שאפילו מספר סושי בודדים שנותרו ליום המחרת היו עדיין טעימים ואיכותיים . 

בין שלל הרולים מצאנו : צ'ה רול- אבוקדו, מלפפון, שומשום שחור, תערובת של סביצ'ה סלמון, אבוקדו ועוד. אלסקה רול- סלמון, עירית, אבוקדו, במעטפת בס, קרם יוזו ושומשום קלוי. קייל רול- טונה אדומה, מלפפון, אבוקדו, בצל ירוק, במעטפת ספייסי טונה. איזומי ספייסי סלמון רול- ספייסי סלמון, מלפפון, אבוקדו, במעטפת סלמון, אבוקדו ועוד ועוד טעמים נפלאים, כל אחד יותר טעים מקודמו. 















כפי שציינתי מעלה הגיעו גם 2 סוגי סלטים וחמוצים יפניים פריכים וטעימים. 

קימצ'י חמוצים יפנים- כרוב לבן, גזר ומלפפון בתחמיץ אסיאתי בליווי צ'ילי מתוק- חמוצים סופר פריכים, מאוזנים במתיקות נפלאה , בטעמים חלומיים, בדיוק כמו שאנו אוהבים.




סלט פפאיה ירוקה- פפאיה ירוקה, מלפפון, עגבניות שרי, צנוניות אדומות, נענע, בוטנים גרוסים ברוטב סוכר דקלים וליים פיקנטי- טוב, בהחלט אחד הסלטים הנהדרים שדגמתי, ביס כזה ונראה כאילו ונזרקתם לרגע לתאילנד הרחוקה. שילוב טעמים כל כך מיוחד , שלל הירקות קריספיים וטריים מאוד ושילוב הרוטב המקורי יש לומר יצרו חגיגת טעמים נהדרת:


סלט פלמינגו- איטריות שעועית, מלפפון, גזר, אצות וואקמה, עלי נענע, בוטנים מסוכרים שלמים ברוטב ווינגרט שומשום- אחד הסלטים שאני הכי הכי אוהבת, יכולה לאכול אותו מידי יום, וואו תקשיבו!! העשייה שלו כאן בשילוב הרוטב המושלם יצרו את סלט החלומות, אם אתם מתחברים לטעמים אתם חייבים לעצמכם להזמין את הסלט הזה כי לא תמצאו  טוב ממנו :



חברים יקרים, אם אתם אוהבים סושי סופר איכותי, יודעים להעריך איכות גבוהה מהי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לקנסאי הזמינו משלוח מפנק והתענגו, הנאה סופר מיוחדת מצפה לכם, מילה שלי. 

אין לי כלל ספק כי זו הולכת להיות סושיית הבית שלנו כי כזו איכות, כאלה טעמים ושילובים לא מצאנו עוד. 

השירות סופר מוקפד,איכותי, סובלני וחייכני שזה לא פחות חשוב מהאוכל. 

כפי שציינתי מעלה לרשת יש 2 סניפים האחד ברחוב יגאל אלון 96, ת"א והשני ממנו קיבלנו את ההזמנה ברחוב רפאל איתן 3, פ"ת.

הזמנות :
הזמנות באמצעות משלוחה:
הזמנת משלוחים בת"א באמצעות WOLT:
טלפונים להזמנות:
*6964 | 03-6027707

הרשת כשרה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה