יום רביעי, 17 בפברואר 2021

טחינה ארציאלי - התוספת המושלמת לכל ארוחה

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת טחינה, בכל מאכל, בכל צורה. אין מצב שתמצאו את המקרר ו/או המזווה מיותמים מטחינה כזו או אחרת. בשנים האחרונות משתדלת מאוד לרכוש מוצרים עם פחות סוכרים ופחות נתרן, פחות קמח לבן והמון פירות וירקות לכן כאשר מצאתי את טחינה ארציאלי הבנתי שמצאתי את הטוב ביותר. 

טחינה ארציאלי מיוצרת בשיטה מסורתית מחומר הגלם האיכותי ביותר (שומשום אתיופי מזן Humera) ובשיטה מסורתית של טחינה באבן ריחיים ללא שום תוספות בתהליך הייצור (ללא מלח כלל). את הטחינה מהשומשום המלא הם מייצרים מזרעי השומשום בשלמותם, ללא קילוף על מנת לשמר את הערכים התזונתיים הגבוהים המצויים בקליפת זרעי השומשום.




כאן מקבלים טחינה איכותית מאוד - 100% שומשום, 100%  טבעי.  הטחינה בעלת הערכים התזונתיים הטובים ביותר - ללא תחרות!




עוד דבר שלי באופן אישי מאוד חשוב טחינה ארציאלי  משווקת את הטחינה הנהדרת שלהם במיכלי זכוכית ממוחזרים (מאוד  חשוב להם נושא איכות הסביבה) במשקל של 700 גרם, 350 גרם ומהדורה מיוחדת למארזי חג / שי של 200 גרם.

חייבת לציין שהטחינה הייתה פשוט נהדרת, אהבנו אותה הן כתוספת לעוגיות נהדרות שהכנתי, הן כתוספת לבורקס בשר שהכנתי ואף סתם כך בכפית. הטחינה סופר איכותית, סופר טעימה. כאן בכל כפית של טחינה תקבלו יותר סידן ופחות נתרן- היש טוב מזה?





באתר הבית של טחינה ארציאלי תוכלו למצוא את רשימת המקומות בהם ניתן לרכוש את הטחינה הנהדרת שלהם.

כשרות של בד"צ בית יוסף והמועצה הדתית באילת (יש כשרות לפסח כל השנה)

רגע לפני סיום חשוב עוד לציין כי טחינה ארציאלי  נושאים בגאווה את התו 'מיוצר בישראל' וגם את תו Vegan Friendly

אז חברים, אם גם אתם כמוני אוהבים ומעריכים טחינה איכותית ממליצה בחום על טחינה ארציאלי  כי כאן תקבלו טחינה איכותית, טעימה ובריאה יותר מכל שאר המתחרים הקיימים בשוק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה