יום חמישי, 11 בפברואר 2021

להתפנק עם אוכל איכותי וביתי מבית שחראזד

השבועיים האחרונים היו שבועיים לא קלים בלשון המעטה, בעיות בריאותיות מלוות אותי וקבלת החיסון השני של הקורונה לא ממש טרם למצב. עקב כך מוצאת את עצמי מחפשת אחר הפתרונות שיעזרו לי להעביר ימים אלו בקלות. בכל זאת בית עם ארבעה ילדים צריך להמשיך להתנהל כהרגלו. לבלות במטבח אני כמעט ולא מצליחה כי ניחוחות הבישולים גורמים לי לקשיים נוספים אז באופן שדי לא מתאים לי פניתי למומחים ודאגתי לצידה איכותית וטעימה לבני הבית. 

קיבלתי המון המלצות על ''שחראזד קייטרינג והפקות'' - קייטרינג אשר מציע אוכל פרסי אותנטי וטעים במיוחד. בנוסף מציע מגוון רחב של מאכלים משלל המטבחים. מודה, לרוב אני לא "עפה" על אוכל מקייטרינג וילדי סופר מפונקים ובררנים אך כאן כל מה שטעמנו היה פשוט מעולה. ניכר כי מי שמכין את האוכל מבין עניין ויש לו יד טובה מאוד במטבח, כל חומרי הגלם איכותיים. דבר נוסף שחשוב מאוד,  כאן מקפידים מאוד על אוכל ללא אבקת מרק עוף וגלוטן וחומרים משמרים.

עוד בטרם ימי הקורונה קייטרינג שחרזאד הציג את מגוון המאכלים שלו בדוכני הקניונים,בימי חמישי ושישי עם מגוון רחב של  מעל 50 סוגים של מאכלי עמים ופרסיים ביתיים . כיום בשל משבר הקורונה ניתן לבצע הזמנות ולקבל משלוחים עמוסי כל טוב, טריים וטעימים עד הבית.

אז מה היה לנו? כאמור כפי שציינתי המשלוח היה עמוס בכל טוב עם מגוון מאכלים, הן מהמבטח הפרסי, הן מהמטבח העירקי, הטריפוליטאי ועוד. בין שלל המאכלים מצאנו: חמין חלומי, טבית עוף וטבית בקר מושלמים, קציצות בקר, פלפל ממולא, כרוב ממולא, מוסקה, מפרום, אושפלו בשר, אושפלו עוף ואושפלו צמחוני, אורז אפונה ושמיר ,חורשת סבזי , סלטים ועוד מגוון פינוקים:

























קייטרינג שחרזאד לאירועים מבצע אירועים מכמות של 10 ועד 1,000 איש עם מגוון תפריטים פרסיים ותפריטי עמים. לרשותנו הצרכנים תפריט שחרזאד מסיפורי אלף לילה ולילה הכולל את כל מנעמי ומטעמי המטבח הפרסי. ניתן להזמין את התפריט במלואו, או לחילופין חלקים ממנו לשילוב ותוספת לתפריטי האירועים באופן קבוע, או להרכבת אירוע ייחודי. המחירים נוחים וניתנים להתאמה לפי גודל האירוע וההזמנה.

צוות קייטרינג שחרזאד לאירועים מצוידים בתפאורה פרסית, היכולה להשתלב בכל אירוע שלכם בפינות מיוחדות. לדוגמא: אוהל פרסי משטיחים פרסיים, נרגילות, מוזגות בתלבושת כפרית פרסית וכמובן מוסיקה פרסית מקורית, מסורתית ועכשווית.

אז חברים, אם גם אתם רוצים להתפנק עם אוכל ביתי מפנק, טעים, איכותי, טרי ומגוון מאוד, זה המקום בעבורכם, הכנסו לדף הבית של קייטרינג שחרזאד לאירועים ו/או פנו לאיציק פורוסטמיאן להזמנות 052-6561016/03-6872819. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

מיקום הדוכנים: דיזנגוף סנטר הפועל בימי חמישי בין השעות 12:00-20:00 ובימי שישי בשעות 09:00-16:00, גן העיר, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון גבעתיים בין השעות 09:00-15:00.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה