יום רביעי, 3 בפברואר 2021

מתחילה להתכונן ליום האהבה עם Macarmeli

טוב, אז אומנם השגרה לא שגרה רגילה אולם דווקא עכשיו אני משתדלת להתייחס לכל תאריך ותאריך במיוחד ולתת דגש לכל מאורע. ממש בקרוב נחגוג את חגיגות יום האהבה ואני מתחילה כבר להתכונן. נכון, לאחר כמעט שלושה עשורים יחדיו אני והזוגי כבר לא ממש זקוקים לתאריך מיוחד על מנת שנפגין אהבה עזה האחד לשניה  אך יחד עם זאת  אמש רגע לאחר שסיימנו את מטלות היום הגשתי לו את מארז האהבה המפנק במיוחד מבית Macarmeli כי באמת מגיע לו.



Macarmeli  נוסדה על ידי כרמל המקסימה , קונדטורית מקצועית שלמדה מהטובים ביותר בבית הספר למצויינות קולינרית "דנון". הכל למעשה התחיל כאשר היא ובן זוגה עברו להתגורר יחדיו, הוא חובב מתוקים והיא חובבת הפתעות. רוב הקינוחים הגיעו לה די בקלילות אך העוגייה שהייתה הכי  קשה בעבורה לפיצוח הייתה המקרון. היא לא התייאשה והרימה ידיים ולאחר כעשרות או שמא מאות ניסיונות שלוו מן הסתם בהמון תסכולים ודמעות היא הצליחה להגיע למקרון המושלם.

מאז ועד היום עברו הרבה מים בנהר או שמא מקרונים בתנור וכיום זוהי אהבתה הגדולה. בזכות המקרון היא למעשה מצליחה לפרוץ החוצה במלוא העוצמה ויכולה לבטא את עצמה ואת הרעיונות הכי מופרכים שלה. היא מציעה לנו הלקוחות אין ספור טעמים וניחוחות מדהימים ומיוחדים שטרם טעמתם. 

אז כאמור חגיגות יום האהבה ממש בפתח ולרגל המאורע כרמל דואגת לנו שנוכל לפנק את בני הזוג שלנו במארז מיוחד במינו, טעים , איכותי, ברמה גבוהה ובמחיר נוח לכל כיס. 



המארז שמוצע ליום האהבה- יסופק ב- 14.2 ובתוכו נמצא שלל פינוקים כגון:
טארט שוקולד ופרלינה פקאן זוגי בקוטר 10 ס"מ.
שישיית מקרונים לבבות אדומים במילוי גנאש שוקולד מריר 70%.
רביעיית טראפלס קרמל מלוח בציפוי שוקולד חלב בלגי.











כלל הקינוחים היו פשוט מושלמים. ביס קטן מהמקרון העיף אותי לטיולינו בפריז עת ביקרנו בכל חנות למככר מקרונים אפשרית. ניכר כי כרמל מאוד אוהבת את עבודתה וכי עושה זאת במקצועיות יתרה, כלל חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר והכל בשילובי טעמים נהדרים.

בין שלל הקינוחים של Macarmeli  ניתן למצוא מארז מקרונים בשלל טעמים, עוגת יום הולדת, מארז טעימות, מארזי טעימות, מארזי מתנה, מקרונים לאירועים ועוד ועוד. 

אז חברים, אם גם אתם כמוני אוהבים מקרונים וקינוחים מיוחדים זה המקום בעבורכם, פנו עוד היום ל-Macarmeli  , הזמינו, פנקו את יקירכם ו/או התפנקו בעצמכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה