יום חמישי, 18 בפברואר 2021

הרעב תפס אתכם? אפטאון Express Kitchen עם מגש עשיר ומפנק

הימים הקרים , החיידק שתקף אותי והסגר הכניסו אותי לסוג של חוסר חשק לבשל ולאפות. מאחת שיכלה לבשל כל יום 5 סירים מוצאת את עצמי אט אט מתרחקת מהמטבח, עושה את מה שאני חייבת וזהו, בתקופה האחרונה ממש אין יותר מידי אטרקציות בתחום הקולינרי.

לא אחת ראיתי בקבוצות השונות בעירי (פתח תקווה) את מגשי קומבינציית בשרים של אפטאון Express Kitchen והשבוע החלטתי לנסות מקרוב את הטעמים. 

עוד לפני שאמשיך חייבת לספר קצת על אפטאון, זהו אולם אירועים השוכן באיזור התעשיה סגולה בפתח תקווה כבר כשש שנים, בשל משבר הקורונה וחוסר באירועים הם הרימו את הכפפה והמציאו את עצמם מחדש וזאת על מנת שיוכלו לשרוד ולשמור על צוות העובדים, כיום הם עושים משלוחי קייטרינג לכל אזור השרון והמרכז עם ארוחות מוסדרות , מגשי בשרים איכותיים ועוד. (אגב הם מקבלים "סיבוס" ו"תן ביס").



טוב, תקשיבו, מודה ומתוודה כי לראשונה כאשר ראיתי את המחיר הנמוך די הרמתי גבה אולם לאחר המלצות הן מבני המשפחה שניסו והן ברשת החלטתי שזה הזמן וחייבת לנסות, אז חברים שהמחיר הנמוך לא יטעה אתכם.

אז מה היה לנו? קומבינציית בשרים במגש XL שמיועדת עד ל- 5 סועדים (אך לדעתי גם ליותר מכך) כל זאת רק ב-199 ש״ח וכוללת:




קומבינציית בשרים מטורפת המכילה מבחר בשרים:
אסאדו, פרגיות, מעורב ירושלמי, קבב, שניצלונים, סיגרים ופסטלים.









3 תוספות:
אורז לבן, שעועית ירוקה, מיקס תפו״א+בטטה.





3 סלטים לבחירת השף:
סלט סלק.
סלט גזר פיקנטי.
סלט חומוס ביתי.





רטבים:
טחינה, עמבה, אריסה ורוטב הבית.
בקבוק שתייה משפחתי לבחירה.
4 פיתות.


חייבת לציין כי זוהי ארוחה דשנה ומלאה, ניכר כי מי שהכין את המגשים הללו חשב על כל פרט ופרט, בארוחה הזו לא צריך שום דבר נוסף. אז אם גם אתם מחפשים ארוחה דשנה, טעימה ואיכותית זה המקום בעבורכם, מילה שלי, הנאה מרובה מובטחת לכם. 


* הזמנות מתקבלות עד לשעה :19:00
* תפריט כשר
* אפשרות לבשר חלק
* מנות שף מושקעות ואיכותיות
* משלוחים באיזור המרכז בלבד

לפרטים והזמנות חייגו >> 072-371-2692

דבר נוסף שניתן למצוא כאן זהו "פוד טראק" שזה מטבח שף נייד לאירועים קטנים וגדולים שהם ברחבי הארץ היות ולא ניתן לקיימם באולם .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה