יום חמישי, 25 בפברואר 2021

הסושי הטוב בעיר - קנסאי

לפני לערך חודש הזמנו בפעם הראשונה משלוח סושי סופר מפנק מקנסאי בפתח תקווה, כבר אז הרגשתי כי זוהי אהבה ממבט ראשון וכי ידעתי שהרומן רק התחיל ביננו. אכלתי המון סושי בארץ ובעולם עד היום אך זה התעלה על כולם. כל כך טעים, כל כל מיוחד, בשילובי טעמים מדויקים ומושלמים, חומרי גלם באיכות סופר גבוהה, הכל טרי ורענן, אז צריך יותר מזה חברים? 

את המשלוח הקודם הזמנוכאמור לפני כחודש  בידיעה שנסיכת הבית לוחמת בשירות קרבי אשר אוהבת סושי עתידה להגיע הביתה, אולם בהחלטה פתאומית היא נשארה לעוצר יציאות וחזרה רק בשבוע שעבר לאחר כחודש שלא הייתה. היא לא הפסיקה לדבר על התמונות המרהיבות שצפתה בהן ולכן ידענו שברגע שהיא תחזור מזמינים שוב בעבורה משלוח. 

קנסאי זוהי למעשה רשת בוטיק הכוללת 2 סניפים, האחד בפתח תקווה ואילו השני בתל אביב ומציעה מגוון סושי מודרני, כשר ואיכותי בהובלתו של השף  טל אלמליח (אשר יודעעעעע את העבודה).

קאנסאי סושי מביאה את יפן המודרנית לאם המושבות בפתח תקווה עם שף טל אלמליח שיצר תפריט מודרני המשלב טכניקות חדשניות ושילוב טעמים מקורי תוך הקפדה על חומרי גלם טריים. ניתן ליהנות מהמגוון בדוכן רחב הידיים במרכז "עמי" באם המושבות בפתח תקווה ובמשלוחים. 

אז כאמור ביום חמישי שעבר הגיע משלוח סופר מפנק ואיכותי והפעם מגש שף פרימיום- אימל'הההההההה איזו שלמות!! מגש יוקרתי ומהמם בעיצוב מוקפד בדיוק כמו שאני אוהבת. כבר כאשר פותחים את המגש מבינים כי כאן מקבלים משהו אחר!! ראשית המגש סופר מרשים ומעורר התפעלות , בפנים מחכים בשקט בשקט רולים של עונג צרוף, כל רול טוב וטעים מקודמו, כל ביס הינו חגיגת טעמים מתפרצת, ממש לונה פארק שלם של טעמים בחיך. (אגב, מוזמנים לקרוא את הכתבה הקודמת שלי שגם שם התפעלנו מכל ביס וביס).



נסיכת הבית כל כך התענגה על כל ביס וביס ותגובתה לא איחרה להגיע!! "זה הסושי הטוב ביותר שאכלתי עד היום!!" כבר ברגע הראשון שהיא העלתה תמונות והמלצות לסטורי באינסטגרם התגובות לא איחרו להגיע ולאחריה כבר מספר חברות שלה הזמינו משלוח ודיווחו מהשטח כי היא מבינת עניין וזה בהחלט הסושי המושלם!!










מרוב התרגשות הפעם שכחתי לצלם בעבורכם את הסלט המושלם שקיבלנו- סלט פלמינגו-איטריות שעועית, מלפפון, גזר, אצות וואקמה, עלי נענע, בוטנים מסוכרים שלמים ברוטב ווינגרט שומשום- טוב, אם במשלוח הקודם אמרתי שזה היה הסלט הכי טעים שאכלתי, אז מתנצלת, זה הסלט הכי טעים שאכלתי!! מה זו השלמות הזו?

עוד הגיע קימצ'י חמוצים יפנים- כרוב לבן, גזר ומלפפון בתחמיץ אסיאתי בליווי צ'ילי מתוק- חמוצים סופר פריכים, מאוזנים במתיקות נפלאה , בטעמים חלומיים, בדיוק כמו שאנו אוהבים.



חברים יקרים, אם אתם אוהבים סושי סופר איכותי, יודעים להעריך איכות גבוהה מהי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לקנסאי הזמינו משלוח מפנק והתענגו, הנאה סופר מיוחדת מצפה לכם, מילה שלי.

אין לי כלל ספק כי זו הולכת להיות סושיית הבית שלנו כי כזו איכות, כאלה טעמים ושילובים לא מצאנו עוד.

השירות סופר מוקפד,איכותי, סובלני וחייכני שזה לא פחות חשוב מהאוכל.

כפי שציינתי מעלה לרשת יש 2 סניפים האחד ברחוב יגאל אלון 96, ת"א והשני ממנו קיבלנו את ההזמנה ברחוב רפאל איתן 3, פ"ת.

הזמנות :
הזמנות באמצעות משלוחה:
הזמנת משלוחים בת"א באמצעות WOLT:
טלפונים להזמנות:
*6964 | 03-6027707


הרשת כשרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה