יום שבת, 24 בנובמבר 2018

AWACS משווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS



נושא תאונות הדרכים מאוד נוגע לליבי, כל יום אנו שומעים בחדשות על עוד תאונה נוראית, על עוד הרוגים ופצועים, על עוד משפחות שנהרסו ואף נמחקו , השבוע הוזמנתי לפסגת הרכב 2018, כנס שנתי המתקיים זו השנה השביעית ברציפות באדיבות בית הכנסים, בכנס התארחו מאות משתתפים מענף הרכב ביניהם: יבואני רכב, חברות ליסינג, חברות טכנולוגיה, סטארטאפים, משרדי ממשלה, מנהלי צי רכב, קציני בטיחות, בעלי מוסכים ,עמותות ועוד. הכנס ביוזמת והפקת חברת מידע כנסים ובהנחייתו של אלי אילדיס, מגיש חדשות הספורט.



הסתובבתי לי בין הדוכנים השונים, התלהבתי מן הדגמים והחידושים האחרונים אך צד את עיני במיוחד הדוכן של AWACS .

בשנים האחרונות הבינו במשרד התחבורה על המשבר הנוראי בו אנו נמצאים והחליטו להרים את הכפפה ולנסות למזער את הנזקים, על כן מציעים לנו האזרחים השתתפות (כמעט מלאה) ברכישת המערכת, כל בעל רכב בין השנים 2000-2017 יהיה זכאי לקבל החזר בגובה 1,500 שקלים ב-3 פעימות באגרת הטסט השנתית, עוד נהיה זכאים להנחה מחברות הביטוח עד גובה של 600 שקלים.



AWACS משווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS, משיקה צג חדש למערכת מבוססת המצלמה אותה היא משווקת- CM107. הצג החדש, אשר נחשף היום בפסגת הרכב 2018 מבית מידע כנסים, בעל מסך IPS LCD (ציפוי אנטיגליר) מתאפיין בניגודיות גבוהה המספקת צפייה אופטימאלית בכל תנאי התאורה, כולל בתנאי סנוור קרני השמש המאפיינים את מדינתנו שטופת השמש. הצג מאפשר טווח ראייה רחב של עד 180 מעלות לנוחות הנהג ויושבי הרכב בעת הנסיעה. 



הצג החדש, מציג תכונות רבות כשהייחודית ביניהן, הנה Stop & Go, המתריעה בפני הנהג העומד ברמזור, או בפקק על התחלת התנועה בכדי שישוב לנסוע. עוד בולטות, התאמה סביבתית ללוח המכוונים, תצוגה חדה וברורה של זיהוי הרכבים, נתיבים, הולכי רגל ותמרורי הגבלת מהירות הפרוסים בכבישים. זיהוי נתיבים בהתאם לדירקטיבה אירופאית המזהה נתיבים המסומנים בלבן בלבד. כמו כן, הצגת 4 סימולציות של גודל הרכב על גבי המסך להמחשת גודל הסכנה (ככל שמתקרבים לרכב הסכנה ממשית יותר). הצג, מציג שלושה דירוגים של שמירת מרחק בצבעוניות של ירוק כתום ואדום, כשהאדום מסמל קרבה יתרה המסכנת חיים. כמו כן, הצג מספק התרעת הולכי רגל על ידי חיווי גדול וברור של הולך רגל הגדל בממדיו ככל שמתקרבת הסכנה, כך שחיווי באדום יציג סכנה ממשית. 



אורלי יוסף, מנכ"לית AWACS מסרה "הצג החדש הנו פרי פיתוחה של מחלקת המחקר והפיתוח של חברת SDS האמריקאית, הפועלת רבות במטרה לחדש ולספק את המוצר הטוב ביותר בהתאם לצרכים ולדרישות מהשטח. תופעת סנוור קרני השמש הנה מוכרת, במיוחד במדינות שטופות שמש כישראל, על כן מצאנו צורך גובר לפתור בעיה זאת באמצעות צג ה- IPS LCD המתקדם בעולם". 



יוסף הוסיפה, "אנו צופים כי בעקבות השקה זו, לצד מגוון הטבות ייחודיות ושיתופי פעולה אותם אנו מובילים בשנה האחרונה עם PANGO, חברות ביטוח, אוטוסנטר ועוד, נזכה לגידול משמעותי בהיקף המכירות של המערכת, הנכללת בהטבת תקנת משרד התחבורה. 

מערכת CM107 כוללת התרעה מסכנת התנגשות, אי שמירת מרחק וסטייה בלתי מבוקרת מנתיב, התרעה על התנגשות בהולכי רגל, אופנועים ואופניים. 

מחיר מומלץ לצרכן למערכת: 2,100 ₪ כולל התקנה בבית הלקוח. 

AWACS, הישראלית, הנה חברה מובילה המשווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS. החברה נמנית בין השחקנים הראשונים בישראל ובעולם בתחום הצומח והחשוב של מערכות למניעת תאונות דרכים. מערכות החברה מסייעות בשמירת מרחק ומתריעות בעת סטייה מנתיב. בנוסף להתרעה על מצב סכנת תאונה שבין כלי רכב, משאיות ואוטובוסים, קיימות תכונות המזהות מצבי סכנה שבין כלי רכב לרוכבי אופנועים, רוכבי אופניים והולכי רגל. 



מערכות AWACS מבית SDS מבוססות טכנולוגיית רדאר, או מצלמה, מותקנות עצמאית לאחר רכישת הרכב ובין מוצרי הדגל שלה בולטת מערכת הרדאר RD140 המשלבת טכנולוגיית רדאר ומצלמה באופן בלעדי. המערכת, מציגה תכונות ייחודיות, על פני כל מתחרותיה, בזיהוי עצמים במצבי חשכה מוחלטת וגם בתנאי מזג אוויר קשים כדוגמת ערפל, גשם כבד ובתנאי ראות מורכבים. המערכת מצטיינת אף בזיהוי עצמים במרחק 140 מטר ובזכות כל אלה מבססת את מעמדה כמערכת המתקדמת ביותר בקטגוריית המערכות המתריעות. בהתאם לכך מחירה גבוה יותר ועומד על 3,800 ₪ כולל מע"מ והתקנה כשהיא גם נכללת בהחזר של תקנת משרד התחבורה בגובה 1,500 ₪. 



הודות ליתרונות המובהקים של מערכת RD140, ענקית הביטוח האמריקאית, Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies בבעלותו של וורן באפט, בחרה להוביל פיילוט במטרה לצמצם את אחוז התאונות והתביעות של המבוטחים והתקינה מערכות RD140 מתקדמות ברכביהם. 

אורלי יוסף מנכ"לית החברה ציינה "המציאות היום מחייבת לנקוט באחריות כלפי הנהג וכלפי משפחתו, בשל כמויות התקשורת האינסופיות המקיפות אותנו מכל כיוון בין אם שיחות טלפון, הודעות טקסט, לו"ז צפוף, כחלק ממחויבות אישית ולהסתייע בעזרים חיצוניים אשר מקנים ביטחון ושקט נפשי בעת הנהיגה. לאחרונה, פרסם משרד התחבורה דו"ח כי חלה ירידה של 25% באחוז ההרוגים בתאונות הדרכים מינואר ועד ספטמבר 2018, כשאחת הסיבות לכך הנה שימוש במערכות התרעה חכמות, כך שאנו תקווה כי בעתיד הקרוב בכל רכב תהיה מותקנת מערכת מסוג זה". 

עופר סגל, סמנכ"ל המכירות בחברה הוסיף "נוסף לפעילות השוטפת בהעלאת המודעות למערכות אנו מקיימים שיתופי פעולה רבים עם ועדי עובדים גדולים, חברות ליסינג, מועדוני לקוחות וחברות ביטוח, כך ששווה לבדוק את היצע ההטבות שאנו מציעים באופן תדיר ולדאוג להתקין מערכת חכמה ברכב כמתנה לעצמך, או ליקירייך". 




להזמנה במוקד AWACS חייגו: *5022 
לאתר האינטרנט- www.awacs.co.il
לצפייה בסרטוני YouTube - https://www.youtube.com/user/AWACSIsrael

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה