יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

הכינו תינוקכם לחורף עם מוצרי מאמי קר

מי שמכיר אותי יודע שאני אמא מאוד חרדתית, דואגת תמיד עבור ילדי להשתמש במוצרים ברמה הגבוהה ביותר וזאת לאחר שקיבלתי את ההמלצות הטובות ביותר, חקרתי אודות המוצר ולעיתים אף בדקתי באופן אישי על גופי.

את מוצרי מאמי קר אני מכירה כבר מספר שנים לא מבוטל, משתמשת בהם הן לילדי והן לעצמי (ואף לבן זוגי), מרוצה מאוד מהאיכות הגבוהה, מהמגוון הרחב, מהידיעה שמדובר בחברה משפחתית ישראלית איכותית ששמה דגש אין סופי על בחירת המרכיבים הטובים ביותר, בפיתוחים אין סופיים ובשיווק מוצרים בארץ ובעולם (כל המוצרים אגב הינם ייצור ישראלי- כחול לבן).

מי שבעוונותיו הרבים אינו מכיר אז קצת רקע על המותג: 
מאמי קר הינה חברה משפחתית ישראלית מובילה המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי טיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה, תינוקות וילדים ממרכיבים צמחיים תוך התמקדות בצמחי מרפא כגון תמציות קלנדולה, חמאות שיאה וקקאו, אלוורה, שמן זית ושקדים ועוד. 

בפיתוח המוצרים הושקעה מלאכת חשיבה רבה ע"י מומחים מקצועיים בתחום הביוכימיה אשר בחנו בקפידה חומרים צמחיים ייחודיים הן כחומרים בודדים והן כתרכובות.

מוצרי מאמי קר משקפים את התפיסה המעמידה בראש מעיניה, את הדאגה לאם היולדת ולתינוקות והדאגה לאיכות הסביבה.
בחברה מאמינים כי השימוש במוצרי טיפוח ורחצה אשר נקיים מרכיבים סינתטיים בריא יותר לנו ולמשפחתנו.

הצוות האיכותי עמל מידי יום על רקיחה של מוצרים עבורכם תוך שימוש בתמציות צמחי מרפא. 

הלקוחות הרבים הגדלים מיום ליום כבר יודעים שמוצר טיפוח טוב, חייב להכיל חומרי גלם איכותיים המיוצרים מתערובות שמנים ותמציות צמחי מרפא תוך הוספת מינרלים וויטמינים חיוניים כאשר כל זה לא בא על חשבון חווית השימוש.

כל מוצר של מאמי קר מכיל מרכיבים ייחודיים כאשר כל מרכיב נבחר בקפידה ומאפשר לנו לייצר מוצר עם מרקם נעים וריח עדין.

את המוצרים ניתן להשיג בנקודות מכירה רבות בארץ, ואף במדינות שונות בעולם.
חברת מאמי קר מתנגדת לניסויים בבעלי חיים.

אז כפי שציינתי מעלה החורף כבר כאן ואנו מתחילים להתכונן לקראתו, הצטיידתי במוצרים הטובים ביותר שיעזרו להקל על עורם של ילדי (שסובלים אגב מאסטמה של העור כך שהמוצרים הללו מעולים עבורם).

קרם פנים טיפולי לתינוק ליובש וקור


קרם פנים טיפולי לתינוק ליובש וקור:
קרם פנים טיפולי לתינוק ליובש וקור

קרם טיפולי לתינוק למניעה וטיפול ביובש בעור פנים עדין מכיל רכיבים צמחיים ואורגניים. 

הקרם עשיר בשמן חוחובה, שמן זית, נגזרות שמן קוקוס ושמן קלנדולה מזין. 

אידיאלי למריחה על עור הפנים העדין לפני יציאה מהבית במזג אויר קר, לפני שהיה בחללים מחוממים ולטיפול בגירויים ואדמומיות שנגרמו מיובש וקור. 

בעזרת רכיבים מזינים, הקרם יוצר חוצץ מגן מפני אויר יבש מבלי לאטום את הנקבוביות ובכך מסייע לשמירת הלחות הטבעית של העור. 

הקרם אינו מכיל שמנים מינרלים או פרבנים, ואינו מכיל בישום ולכן אידיאלי לשימוש על עור עדין מאוד.

בטוח לשימוש על תינוקות רכים מיום היוולדם. 0+ 

הידעת? המשחה מצוינת לטיפול ביובש קיצוני בידיים שנגרם מפגעי מזג האוויר (אני כבר המון זמן משתמשת במוצר ומאוד מרוצה- כבר לא סובלת מעור ידיים סדוק ומגורה).


מגבוני אף, מגבוני פנים לתינוק 



אקולוגיים, מתכלים, ללא סיבים סינתטיים.

מכילים תמיסת מלח עדינה המסייעת ביבוש והסרת נזלת.

מגבוני האף והפנים של מאמי קר מותאמים במיוחד לעורם הרגיש והעדין של תינוקות, פעוטות וילדים. המגבונים מכילים תמיסת מלח עדינה המסייעת ביבוש והסרת נזלת סביב האף וכן קמומיל ואלוורה אורגניים להרגעה ולהקלה של העור ותמציות מלפפון להזנה.

המגבונים אינם מכילים סיבים סינטטיים, נעימים ועדינים יותר לשימוש על אפים קטנים ורגישים.

ניחוח הפירות העדין הופך את חווית ניגוב האף והפנים לנעימה ומהנה אפילו לסרבני ניגוב האף הקשים ביותר !

ללא פארבנים. ללא אלכוהול. מגבונים מתכלים. מוצר אקולוגי.
נבדק דרמטולוגית. מתאים לשימוש בתינוקות מגיל חודש. 

קרם פנים לתינוק



זה אחד המוצרים שאני רוכשת בכל פעם שחברה/קרובת משפחה יולדת- מאוהבת בקרם הזה ומשתמשת בו באופן קבוע לעור פניהם של ילדי (כן, גם אלו שכבר בגרו ממזמן)- קרם הפנים של מאמי קר מכיל רכיבים ממקור צמחי בלבד ופותח במיוחד לטיפול בעור הפנים העדין של תינוקות.

הקרם מבוסס על שמן קוקוס, חמאת שיאה, חוחובה וקלנדלה.

הקרם עשיר בלחות, מזין ומסייע במניעת יובש.

מותאם במיוחד לטיפול בעור עדין.

הקרם אינו מכיל בישום, פארבנים או שמנים מינרלים ובטוח לשימוש על תינוקות מיום היוולדם.

קרם לחות אורגני לתינוק




קרם הלחות של מאמי קר פותח במיוחד עבור עורם העדין של תינוקות וילדים.

מבוסס על אלוורה המרגיעה את העור ומעניקה תחושת רעננות. הקרם מכיל חמאת שיאה להענקת לחות, שמן אבוקדו עשיר בויטמינים , E , A, D ושמן זית וחמניות עשירים באומגה 3 ו 6, שילוב המעניק לעור הזנה עשירה ותחושה מרעננת לעור עדין. הקרם בעל מרקם קליל וניחוח נעים ומומלץ ובטוח לשימוש על תינוקות מעל גיל 28 ימים.

הידעת? קרם הלחות של מאמי קר אינו מכיל שמנים מינרלים ולכן אינו אוטם את נקבוביות העור והוא אידיאלי לעיסוי תינוקות לאחר האמבט.

שמן אמבט לתינוק



בחודשים הראשונים לחייו של התינוק, עורו הרגיש זקוק לטיפול עדין ועוטף. שימוש בשמן אמבט מסייע לשמירה על הלחות הטבעית של עורו ובמניעת יובש.

שמן האמבט לתינוק של מאמי קר מכיל שמנים ממקור צמחי בלבד כגון: שמן חמניות,שמן קמומיל,שמן קלנדולה,ושמן זרעי ענבים, הידועים ביכולות הטיפוח וההזנה שלהם, במניעת גירויים ואדמומיות בעור. בנוסף, הוא מכיל רכיבים אשר מסיעיים בפיזור השמן באופן אחיד במי האמבט ובעיטוף כל גופו של התינוק.

שמן האמבט של מאמי קר אינו מכיל : פרופילן גילקול ( ממיס שומנים) ,שמנים מינרלים ( נגזרות נפט), פארבנים, או חומרי בישום וצבע סינתטיים. כמו כן , הוא אינו מכיל שמני בוטנים, שקדים וסויה העשויים לגרום לתגובה אלרגית.

השמן עדין ומומלץ לשימוש על תינוקות מיום היוולדם, גם מוצר זה כקודמיו יעיל ומעולה גם לשימוש עם ילדים בוגרים יותר, כשאני רוצה לפנק את ילדי מכינה להם אמבט מלא מים חמים מעט מהשמן והם מרוצים עד הגג.

המוצר האחרון שאני רוצה להמליץ עליו הינו תרסיס טבעי לחיטוי צעצועים ומשטחים, נכון, ברמת העיקרון הוא מתאים לחיטוי וניקוי צעצועים על מנת שכאשר התינוק יכניס את המשחק/צעצוע לפיו הוא יהיה ללא חיידקים אך יחד עם זאת יכולה להעיד על עצמי כי אני כפי שציינתי מעלה אמא מאוד חרדתית ועל כן גם כיום שילדי גדולים אני נוטה לנקות ולחטא את המוצרים שהם נוגעים בהם, הרבה פעמים שאנו נוסעים לבית מלון אני מוצאת את עצמי משתמשת במוצר הנ"ל כדי לנקות ולחטא את שפורפרת הטלפון/ ידית המקלחת ועוד ועוד- זהו מוצר חובה בכל בית לטעמי!!



אז כפי שבוודאי הבנתתם מהפוסט שלי - אני מאוהבת במותג ובמוצריו- נאמנה לו לאורך שנים רבות וממליצה גם לכם לעשות זאת, רוב המוצרים מתאימים לתינוקות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה