יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

לקראת תחלואי החורף שבפתח, מציעה פלוריש - "ערכת משפחתית"!


לקראת תחלואי החורף שבפתח, מציעה פלוריש - "ערכת משפחתית"! 


כשהחורף מגיע מלבד הימים הקצרים, שעות החשכה המוקדמות והקור הנוראי מגיעות עימו המון מחלות- חלקן קלילות וחלקן ארוכות ומתישות- בדיוק לשם כך אני מכינה את עצמי מבעוד מועד ודואגת שיהיו בבית את כל כלי הנשק המתאימים, הפעם אני בוחרת לספר לכם על מספר מוצרים מחברת פלוריש אשר מציעה לנו ערכה משפחתית שכוללת:תרסיס גרון לבוגרים, לכסניות מציצה לבני הנוער וסירופ לקטנטנים - השילוב המושלם לחיסול ממוקד ומהיר של מחלות ויראליות המתבטאות בעיקר בקנה הנשימה והגרון.

מי שמכיר אותי יודע שמידי שנה ברגע שאני חוטפת צינון ולו הקל ביותר קולי נעלם לו לעיתים אף לתקופה ארוכה מאוד, על כן ברגע שמרגישה ולו מעט מקוררת מיד מטפלת ומחסלת את המחלות.

חברת פלוריש המתמחה בייצור תוספים מהטבע, מציעה לתחילת החורף ערכה משפחתית משולבת



"אקטיפלוס ספרי" לגרון כואב למבוגרים וילדים עד גיל 12 + "אקטיפלוס ג'וניור" לכסניות מציצה לבני ה- 5 ו"הרבליס B קידס" – סירופ לילדים מגיל שנה ומעלה- מוצרים מצוינים שמהווים פתרון נפלא לטיפול ממוקד ומהיר ולו בכאב הקטן ביותר, כל המוצרים מבוססים על תמציות צמחי מרפא ולא עוד אנטיביוטיקה שמחלישה את המערכת החיסונית, מלבד זאת דבר נוסף חשוב מאוד (בעיקר לקטנטנים) כל המוצרים בעלי טעמים המותאמים לקטנים, נוחים לשימוש, אפקטיביים ובעלי טיפול ממוקד ומהיר.

אקטיפלוס ספריי של פלוריש, בפורמולה ייחודית בתרסיס - לריסוס ממוקד ללוע ולגרון, בעומק חלל הפה. הספרי יוצר מעטפת הגנה אשר מרגיעה, מלחכת ומרככת את הגרון, יחד עם פעילות מחטאת ומאלחשת כאב. התרסיס על בסיס תמצית פרופוליס תקנית וארבעה צמחים רפואיים: מרווה רפואית, קורנית, ציפורן ופרחי קמומיל. 

לבני השש והנוער, מוצע "אקטיפלוס ג'וניור" לכסניות מציצה בטעם פירותי, היוצרות מעטפת הגנה המרגיעה והמאלחשת בעת כאב גרון, מלחכת ומרככת בעת קושי בבליעה. הלכסניות ללא תוספת סוכר בטעם פירותי ומכילות תמצית תקנית של פרופוליס, ויטמין C ואבץ. 


לבניי השנה ומעלה מציעה פלוריש את הרבליס B קידס – סירופ על טהרת תמציות טבעיות של פירותאין פירות וצמחי מרפא עדינים, הבטוחים לשימוש בפעוטות וילדים מגיל שנה ומעלה. הסירופ מבוסס על צמח הסמבוק, מרווה , טימין, אניס פרג תרבותי וסוכר קנה חום טבעי. הרבליס B קידס תורם לריכוך והקלה בשיעול, ללא תופעות לוואי, מכייח ומסייע בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית. 


הסיבות רבות, בניהן שינויים מזג האוויר הקיצונים, המעבר מחום לקור, שינוי בשעון הביולוגי ועוד, המחלישים את מערכת ההגנה של הגוף. שהות בחללים סגורים ובחברה, מגבירים את פוטנציאל ההדבקה בקרב בני כל הגילאים, כאשר כאב הגרון, אדמומיות, צרידות, קושי בבליעה, צינון שיעול וליחה, הופכות לנפוצות ולעיתים כל המשפחה יחד סובלת מהמחלה. 


לפי נתוני משרד הבריאות, כ80% ממחוללי מחלות החורף השכיחות הינן וויראליות כך שהטיפול וההקלה במצבים אילה מבוסס בעיקר על רכיבים טבעיים שתפקידם לחזק את מערכת ההגנה של הגוף ועד הקלה מקומית בכאב ואלחוש תחושת הצריבה והדלקת. 


את מוצרי פלוריש, ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי מרקחת, קופות החולים ובתי טבע, במחירים (לפני הנחה): אקטיפלוס ספרי- 50 "מל- 40 שח, אקטיפלוס ג'וניור-30 טבליות 40 שח, הרבליס B קידס- -150 מ"ל-38 שח. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה