יום שלישי, 6 בנובמבר 2018

עוד מוצר חובה מבית לבידו- משחה טיפולית



במוצאי שבת האחרון עשינו ארוחה משפחתית , משיחה על דה ועל אה התברר שלחבר של בכורתי יש אינפקציה בבוהן מאחר ויש לו ציפורן חודרנית , מפה לשם הבנתי שהנושא לא מטופל, לא עברו 2 דקות והוא כבר קיבל את הטיפול המתאים והמשחה הייעודית - תגובתו לא איחרה להגיד "הכל יש לך! , לא משנה מה אני צריך תמיד יש לך את הטיפול המתאים" ואכן כך הדבר אני דואגת שבארון התרופות שלי יימצא פתרון לכל בעיה שלא תבוא.

מאחר ויש לנו היסטוריה של אסטמה של העור, אלרגיות שונות, כוויות ועוד אין מצב שלא תמצאו אין ספור משחות בארון, אני אף פעם לא רגועה ותמיד אמשיך לחפש את הטוב ביותר.

הפעם אני בוחרת להמליץ לכם על משחה טיפולית טבעית- משחת הפלא מבית לבידו- עזרה ראשונה  שחובה שתהיה בכל בית!! במיוחד לאור העובדה שהיא מתאימה לכל המשפחה - הן לקטנים והן לגדולים!!



המשחה הטיפולית על בסיס חמאת שיאה אורגנית ושמנים טיפוליים אורגניים; עץ התה, לבנדר, קומפרי, זרעי נר הלילה ועוד, להזנה אינטנסיבית, הקלה מידית והרגעת עקיצות, כוויות וגירויים שונים בעור. 

המשחה מתאימה לטיפול בכל סוגי בעיות העור: החל מעקיצת ייתוש ו/או חרק, כלה בכוויות, אסטמה של העור, פריחה, שפשפת, אלרגיה ועד לפסוריאזיס- הייתרון המשמעותי שלה הינו שהיא מרגיעה את העור במיידית ומטפלת בו לאורך זמן.

המוצר נבדק דרמטולוגית.
עשוי  100%חומרים טבעיים.
טבעוני.

מחיר המשחה הטיפולית 89.90 ₪ 

על הרכיבים:
המשחה מבוססת על ריכוז גבוה של חמאת שיאה אורגנית ללא תוספת מים, וויטמין E בשילוב עם שמנים טיפוליים: עץ התה, לבנדר, קצח נר הלילה וקומפרי. 
שמן עץ התה - אנטי-בקטריאלי.
שמן לבנדר - אנטיספטי מאחה רקמות.
שמן זרעי נר הלילה- מאזן הורמונלי ועשיר בחומצת שומן גמא לינואלית המונעת מחלות עור.
שמן קצח "הזהב השחור"- מחטא חזק מאוד.
וקומפרי - החומר הפעיל שנמצא בעלים נקרא אלנטואין. חומר זה מאיץ את התחדשות העור ומסייע בריפוי של פצעים, הוא מתאים לטיפול בכוויות ומסייע בהגלדת צלקות. 

המשחה מאוד מרוכזת וחמאתית במרקמה, מעניקה הזנה אינטנסיבית ומרוכזת ולכן גם טובה לטיפול ביובש קיצוני ועור סדוק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה