יום ראשון, 18 בנובמבר 2018

חברת "כריסטינה" בחרה בסלע מדיקל לייצגה בארץ ומפתיעה עם סדרת מוצרים מעולים

ממש לאחרונה חגגתי יום הולדת 40, במשך שנים כל הזמן התהדרתי בידיעה שיש לי עור פנים נפלא, גנטיקה טובה, עור גמיש ללא קמטים עם שימוש מינימליסטי בקרמים השונים, אולם עם הגיע הגיל הנכסף החלטתי להתחיל לטפל, לטפח ולשמור על הקיים.

לאחרונה נחשפתי למוצרים המעולים של חברת "כרטסטינה" יצרנית מוצרי הקוסמטיקה המקצועית הישראלית אשר מרחיבה את פעילותה לשוק הקוסמטיקה הרפואית ומתחילה לשווק סדרת מוצרי טיפוח בישראל ובעולם לרופאים בלבד.

נכון, כולם מבטיחים הבטחות גדולות, עור חלק, גמיש, מבריק ועוד לאחר שימוש אחד ועוד הבטחות כאלו ואחרות, הפעם יותר מתמיד (ואין לי מושג למה)  החלטתי להתמיד ולהשתמש במוצרים שקיבלתי לאורך זמן, במשך שלושה שבועות בוקר וערב התנסתי במוצרים וחזרתי מופתעת ומרוצה במיוחד.

סדרת מוצרי CHRISTINA CLINIAL הינם פיתוח בלעדי של חברת הטיפוח "כריסטינה" לרופאים מתחום האסתטיקה ותופץ על ידי חברת "סלע מדיקל" המייבאת ומשווקת מכשור וציוד במגוון תחומי הרפואה מהמובילים בעולם.

חברת כריסטינה המתמחה מזה כ-35 שנה בפיתוח תכשירים מקצועיים מרחיבה את פעילותה בקטגוריית הקוסמטיקה הרפואית ותשווק את סדרת המוצרים המשמשים פתרונות בהתאמה אישית לתמיכה מירבית בהליך רפואי, בתוצאותיו ובשמירה על עור פנים בריא וצעיר לאורך זמן.

מוצרי החברה הינם פיתוח בלעדי לרופאים אשר נוצר בשיתוף פעולה פורה ומלא עם המומחים הגדולים מתחום הרפואה האסתטית, מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות ורכיבים חדשניים המעניקים פתרונות למגוון רחב של תסמינים לבעיות העור ולחוויות טיפול שלמה.

בסדרות הטיפול השונות נמצא יעילות קלינית מוכחת המעניקות התאמה מלאה לפרוצדורה רפואית ולמכלול הצרכים של העור על מנת שנזכה לקבל תוצאות טובות יותר החל מהכנה מוקדמת, שיקום ועד לתמיכה ושימור התוצאות, מהיום ניתן לקבל טיפול פנים ביתי, מקצועי וברמה גבוהה מאוד- שילוב אופטימלי בין מוצרי המכון לאלה הנועדו לשימוש ביתי יוצרים יחדיו טיפול אפקטיבי המחדש את העור ומעניק לו מראה בריא, צעיר ורענן המותיר תוצאות לטווח הקצר והארוך כאחד.

למותג יש מספר סדרות נפלאות , אני התנסתי בשתיים מהן וכאמור מרוצה מאוד מהתוצאות הנפלאות.



PROLIFT- לשימור תוצאות טיפולי הזרקות בוטולינום טוקסין ולהחלקת קמטי הבעה.

PROSCULPT- לשימור תוצאות טיפולי הזרקות חומצה היאלורונית, להחלקת קמטים ולמילוי נפח.

PROBRIGHT- תמיכה בפרוצדורות רפואיות להבהרה ולהענקת גוון עור אחיד.

PROCLEAR- לתמיכה בפרוצדורות רפואיות במקרים של עור שמן ובעייתי- זהו אחד מהקרמים שהתנסתי בהם - השתמשתי בסרום פרוטקט בעל נוסחה מתקדמת המכילה פפטיד חדשני הפועל ליצירת מעטה הגנה אפקטיבי כנגד רדיקלים חופשיים ונזקים סביבתיים, וכן מעודד ומחזק את מנגנון ההגנה העצמי של העור. שילוב ייחודי של מרכיבי לחות חיוניים, מסייע בשמירת רמת הלחות בעור ומותירו גמיש וחיוני- כפי שציינתי מעלה העור מעולה!! בעל מראה זוהר ורענן, גמיש וחיוני- אהבתי מאוד.

PROCARE- לשגרת טיפול יומיומית של עור הפנים, מתאים לכל סוגי העור- גם בקרם הזה השתמשתי - קרם עיניים מזין, מועשר בשמנים טבעיים המשפרים את גמישותו של העור ומסייעים בהחלקת ובטשטוש מראה קמטים וקמטוטים. מעודד את תהליכי תיקון והתחדשות וכן מסייע להפחתת נפיחויות ומראה הכהויות באיזור העיניים. כולנו מכירות את אותן הרגעים בהם אנו שונאות את מראה הפנים באיזור שמתחת לעיניים זה נותן את הבוסט האידיאלי והמושלם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה