יום שני, 12 בנובמבר 2018

פיצה בזיליקום- מלכת הפיצריות


מי שעוקב אחרי ו/או מכיר אותי יודע שאני בתהליך של אורח חיים בריא, הפחתתי ממשקלי כבר כ-20 קילוגרמים (והיד עוד נטויה), משתדלת עד מאוד להפחית פחמימות ושומנים , אפילו בביקורנו האחרון באיטליה נמנעתי מאכילת פיצות ופסטות.

ביום חמישי האחרון לאחר צפייה בהצגת חנוכה החלטנו לפנק את הילדים עם ארוחת ערב מיוחדת וטעימה, על פיצה בזיליקום שמעתי לא אחת והחלטנו ללכת ולטעום באופן אישי.



בפיצה בזיליקום נזכה לטעום פיצה דקה, קריספית, עם קרסט חלומי הממולא ברוטב ומצופה שמן זית ושומשום, פיצה מיוחדת שטרם טעמתם, כן, גם ילדי שזללו בהנאה מרובה באיטליה פיצות ללא הפסקה הכריזו כי זו הפיצה הטובה ביותר שאכלו עד היום! אז גם אני "נפלתי", ממש לא הצלחתי להתאפק ולאור קריאות ההתפעלות של כל הסובבים החלטתי לטעום ביס קטנטן - שחיש מהר הסתיים במשולש שלם.



השירות המוקפד, החייכני והביתי, הסניף הנקי, הטעמים הנפלאים והאווירה הקסומה כל אלו תרמו עוד ועוד לחוויה הכוללנית- ביוצאנו מהסניף שוחחתי עם מיקי הבעלים וממש ביקשתי שיגיעו גם לפתח תקווה כי זו בהחלט פיצה שאין בכל מקום, עד שהוא יפתח סניף בפתח תקווה אנחנו נגיע שוב לבקר בתל אביב.

אז מה היה לנו?

מגש אחד בחרנו להזמין עם רוטב עגבניות רגיל ומוכר עם מבחר תוספות: ארטישוק, פלפל חריף, זיתים וגבינת שמנת- כפי שציינתי מעלה מדובר בפיצה דקיקה וטעימה במיוחד, עם רוטב קטיפתי וחלומי מעט מתקתק וטעים במיוחד, גבינת מוצרלה איכותית (של חברת גד) מונחת לה בשפע רב והתוספות גם הן מוגשות בשפע ובנדיבות יתרה, שולי הפיצה ממולאים ברוטב ומצופים בשמן זית ושומשום- רעיון גאוני אשר מעניק לפיצה טוויסט מיוחד ושונה.






את המגש השני בחרנו בהמלצתו של מיקי להזמין עם רוטב פסטו, גבינת מוצרלה ותוספות- עגבניה ובולגרית/עגבניה ופיטריות - תקשיבו זה הרוטב פסטו הטוב ביותר שאכלתי, טעמו עדין מאוד ולא עז כמו בהרבה פיצריות אחרות, נותרו לנו מספר משולשים אותם לקחנו לביתנו הבכורה (ששונאת רוטב פסטו) והיא פשוט התמוגגה, כל כך נהנתה מהטעמים הנפלאים- אל תוותרו זו הפיצה הטובה ביותר שתאכלו.





מדובר ברשת בעלת 3 סניפים: יהודה המכבי 53 תל אביב (בו ביקרנו), פלורנטין תל אביב, רוטשילד 73 ראשון לציון, ניתן להזמין ולהנות ממשלוח מפנק עד הבית ו/או לחילופין להגיע לסניף ולהנות.

ממליצה בחום, אנחנו נהננו מאוד ואין לי ספק כי נחזור ואתם? אתם עוד פה? רוצו ותהנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה