יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

חברת לבנדר – חברה ישראלית המפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה טבעיים ואקולוגיים

בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי נחשפת ומשתמשת יותר ויותר במוצרים טבעיים, לאחרונה זכיתי להכיר את חברת לבנדר עליה שמעתי רבות- חברת לבנדר מייצרת קו מוצרי קוסמטיקה בעבודת יד מוקפדת מתוך הבנה עמוקה על צורכי המשתמש ומאמץ ליצירת השפעה מינימלית על הסביבה . בקוסמטיקה הטבעית של לבנדר אין פשרות – המונח 100% טבעי בלבנדר, מגדיר קו מוצרים מרוכז, עשיר ובריא יותר מכל מה שאתם מכירים עד היום. כל המוצרים שלנו מפוקחים ומאושרים ע"י משרד הבריאות.

המותג דוגל בפתיחות וגילוי וכי מאמינים שלנו הלקוחות הזכות לדעת מה יש במוצרי הקוסמטיקה ולהנות ממוצרים נקיים ואיכותיים.

העור הוא האיבר שמקשר בינינו לסביבה, החומרים מהם הוא ניזון חודרים לגופנו ומשפיעים עלינו והם חייבים להיות עדינים. בלבנדר מאמינים שהטבע הסובב אותנו מכיל את כל שדרוש בכדי ליצור מוצרי טיפוח איכותיים ויעילים, טבעיים ואקולוגיים. כל מוצרי לבנדר מחזירים לטבע באהבה, הם מתפרקים בקלות וחוזרים אליו.

הידע הקיים בחברה מאפשר את פיתוח המגוון הרחב של המוצרים בלבנדר, החל מידע בהנדסה כימית, בביולוגיה ובמחקרים האחרונים הנערכים על חומרים שונים והשפעותיהם ומאידך על ידע רחב בהומיאופתיה, רפואת צמחים וארומתרפיה.
בקו מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים של לבנדר אין שימוש במוצרים החשודים כבעייתיים ומזיקים, כמו כן המוצרים לא נוסו על בע"ח. המוצרים מתוכננים להיות עדינים לשימוש אפילו לאנשים רגישים מאוד.


אז התחדשתי במספר מוצרים נפלאים המתאימים ומיועדים לנשים בגילי.


אני נמנית על אותן הנשים אשר אינן מקפידות על טיפולי פנים באופן שוטף אולם בבית מקפידה על שימוש במוצרים הטובים ביותר שיש- מקפידה פעמיים ביום לשטוף את פני בסבון איכותי שיותיר את כל הלכלוך ויעניק לו לחות ורענון.

הסבון מבית לבנדר מתאים מאוד לעור רגיש ועדין ומקל משמעותית על תופעות של עור רגיש, אדמומיות ויובש וזאת בזכות ההרכב של שמנים צמחיים ושמנים אתרים מעולים. הסבון מתאים לעור רגיל- מעורב עד יבש ומומלץ להשתמש בבוקר ובערב. הסבון מורכב משמן זית כתית (מעל 75%), אינו מכיל חומרים משמרים וללא תוספת מלחים להסמכה, ללא SLS ותוצרי נפט, ללא חומרי ריח סינטטים.

מרכיבים: מים, סבון משמנים צמחיים: שמן זית, שמן קוקוס ושמן קיק.
שמנים אתרים: נרולי, לבנדר, גרניום, סנדלווד.




לעיתים לאחר טיפול בלייזר ולבנותי אף לאחר הגילוח עור בית השחי אדמומי ורגיש, במיוחד לימים אלו אני שומרת את הדאודורנט סטיק טבעי וטבעוני אשר מותאם במיוחד לבעלי עור רגיש ועדין. מיוצר מחומרים טבעיים וטבעונים ללא חומרים מהחי. בעל ניחוח עדין ומתקתק אשר מעניק תערובת של ניקיון עם מתקתקות ורעננות עדינה.
הדאודורנט אינו מכיל אלומיניום, חומרים משמרים, תוצרי נפט ו/או אלכוהול, אינו פוגע בתהליך ההזעה הטבעי ומונע את ריח ההזעה לשעות רבות.

מרכיבים: חמאת קוקוס, חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, שמן זרעי ענבים, סודה לשתיה, קורונפלור, שעווה צמחית.
שמנים אתרים: רוזווד, לבנדר, פ'צולי, גרניום.




כיום כאשר נכנסתי לעשור החמישי של חיי מקפידה מאוד על טיפוח עור הפנים פעמיים ביום וזאת בעיקר לשמור על גמישותו , ידוע כבר כי בלילה כאשר אנו ישנות העור עובד ועל כן חשוב מאוד למרוח קרם לילה המיועד לסוג עורך, הקרם הנ"ל נספג אל השכבות העמוקות, מזין אותן באסטקסנטין (אצה אדומה), מונע חימצון עד פי 550 מויטמין E, מעכב את הזדקנות העור ומטפל בפיגמנטציה.

מרכיבים: שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן זרעי ענבים, תמצית שוש קירח, מיצוי אצה (אסטקסנטין) וויטמין E.

שמנים אתרים: רוזווד, סנדלווד, ברגמוט, לימון וזרעי גזר.




עוד מוצר מעולה שאני לא מוותרת עליו, מדובר בתערובת הזנה לטיפוח הפנים, 100% טבעי, בעל מרקם קליל הנספג במהירות, מעשיר את עורך בלחות החודרת עמוק ומשפרת מיידית את מראה העור לעור פנים רך וגמיש. הסרום מכיל ויטמינים רבים ביניהם- E,C,K,B וקרטנואידים. לעור יבש מאוד מומלץ להשתמש בסרום כבסיס לקרם פנים משמן זית.

מרכיבים: שמן זרעי ענבים, שמן אבוקדו, שמן אובליפיחה וויטמין E. 

שמנים אתרים: קמומיל רומן, סנדלווד, זרעי גזר, גרניום.



סבון משמן זית לבנדר:

סבון נוזלי משמן זית כתית בניחוח המרגיע של שמן הלבנדר- אם להודות באמת אין על אמבט חם בתוספת מספר טיפות מהסבון הנ"ל, יותיר אותנו נינוחים, רעננים ובעיקר שלווים. הסבון עדין לגוף, מבוסס על שמן זית כתית ואינו מכיל SLS ושאר כימיקלים, מצוין לכל הגילאים.

מרכיבים: מים, סבון משמנים צמחיים: שמן זית, שמן קוקוס ושמן קיק.

שמנים אתרים: נרולי, לבנדר, גרניום, סנדלווד.



 אני התאהבתי במוצרי החברה, יש מבחר מאוד רחב של מוצרים המותאם ל: טיפוח הפנים, טיפוח השיער, טיפוח הגוף, מוצרים לתינוקות, מוצרים לגבר, סדרה טיפולים ועוד ועוד.
כמו כן באתר תוכלו למצוא המון מאמרים, טיפים והמלצות.

הכנסו עוד היום לאתר, התרשמו, רכשו ותהנו ממבחר רחב של מוצרים נפלאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה