יום ראשון, 18 בנובמבר 2018

קחי לעצמך רגע מפנק עם חן אורן קוסמטיקה

מי שמכירה אותי יודעת שאני לא נמנית על על חובבות טיפולי הפנים, לשמחתי התברכתי בעור פנים "טוב" כהגדרת הקוסמטיקאיות, גמיש, רענן, מוזן היטב, חלק- במילים אחרות "גנטיקה טובה" , אולם יחד עם זאת ובמיוחד לאור העובדה שלאחרונה חגגתי יום הולדת 40 החלטתי שהגיע הזמן להתגבר על "הפוביה" שלי מקוסמטיקאיות וללכת להעניק לפני טיפול איכותי ומקצועי.

על הקוסמטיקאית חן אורן שמעתי מחברה טובה שביצעה אצלה טיפול פנים וחזרה קורנת ורעננה, סיפרה בהתלהבות יתרה על המקצועיות שהפגינה חן, על הידע העשיר, על הטיפול המפנק והאיכותי ועל עור פניה הזוהר, החלטתי שאומנם ביני לבין חברתי מפרידות (רק) 20 שנים אך יחד עם זאת אם זה טוב לה יהיה גם לי טוב.



פיניתי זמן בלו"ז המטורף שלי ויצאתי לזמן איכות מפנק ששייך רק לי, ללא בן זוגי, ללא ילדים, ללא עבודה, ללא דאגות וללא מטלות, הגעתי לקליניקה הקסומה ומלאת האנרגיות של חן והפקרתי את פני וגופי לידייה המסורות, מיותר לציין שהתענגתי על כל רגע ורגע נכון? שפע חניה באיזור (התחלה טובה), ברגע שנכנסתי לקליניקה הרגשתי כאילו ונכנסתי לעולם של רוגע ושלווה.





את הטיפול התחלנו עם ניקוי העור מקומודונים (שחורים בשפת העם) וחידוש העור בעזרת פילינג- התחלנו בניקוי ראשוני, בסבון עץ התה לניקוי והמסה של כל שאריות בליכלוך, הזעה, ואיפור. 
כדי לנקות את העור מקומודונים ופצעונים רצינו לקלף ולהסיר את תאי העור של השכבה העליונה( הקרנית) לכן שילבנו מספר סוגי פילינג שונים :שילוב של חומצה סלצילית וחומצות אלפא הידרוקסיות ( גליקולית, לקטית, פיטית ),פילינג אינזימטי,פילינג מכאני של גרגירי ג'ינגר לשיוף. 

העור חווה תחושות גירוי תחושה שורפת, עיקצוץ וחום (אך בהחלט נסבלים).

חשוב לעשות פילינג לעור הפנים כיוון שככל שאנחנו מתבגרים תאי העור שלנו מתחדשים לעיתים רחוקות ולכן גוון העור הופך להיות אפרפר, דהוי ועייף. כשמבצעים פעולת קילוף ומסירים את תאי העור המתים והעייפים, אנחנו בעצם מחייבים את השכבות התחתונות להתחיל לייצר תאי עור חדשים בעלי מרקם ומראה בריא. 

לפעולת הפילינג במכון הקוסמטי יש מספר יתרונות נוספים שהן שיפור משמעותי ברמת הלחות של העור, כיווץ נקבוביות מורחבות, טשטוש קמטוטים ומעניק "דחיפה" משמעותית לטיפול פיגמנטציה. 

אז אחרי הפילינג שעשינו  הגיע השלב של ניקוי וניקוז הקומדונים (כואב ומציק מעט אבל הכרחי). לאחר חן העניקה לעור פני מסכת הרגעה, חיטוי ושיקום תפקיד נוסף שהיא מספקת זה הגברת זרימת הדם והחמצן לאזור הפגוע ובכך מסייעת לגוף לבנות רקמות חדשות ובריאות. את המסכה חן מספיגה בעור ומעליה מורחת מסכת אצות לחימום העור. 

ואז הגיע השלב המהנה והכיפי בטיפול- העיסוי (בעזרת אבנים חמות) - מעבר לכיף ולהנאה יש לו חלק משמעותי בשיקום העור ובנראות שלו והוא דרך מצוינת להמרצת מחזור הדם ועידוד חילוף החומרים. עיסוי נכון מנקז את נוזלי הלימפה לכיוון בלוטות הלימפה. בנוסף משחרר שרירים תפוסים בעיקר בצוואר ובכתפיים.

בסוף הטיפול חן מרחה לי מקדם הגנה וגם ציידה אותי עם קרמים שמתאימים להמשך הטיפול בבית , יכולה להעיד כי אלו היו שעה וחצי של פינוק, הנאה, חידוש והתרעננות של עור הפנים (והנפש), חן מקצועית מאוד, יודעת לקרוא את עור הפנים ולהתאים את הטיפול המושלם לכל אחת ואחד, אתן עוד פה? רוצו ותאמו לעצמכן זמן איכות מפנק ואיכותי.




‏052-831-0838‏
תור הזהב 2 הרצליה
 הצטרפו לדף הפייסבוק של חן ותתעדכנו בפרטים ובמבצעים
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה