יום שני, 26 בנובמבר 2018

תשכחו מכל מה שאתם מכירים- סופגניות באן חלומיות

והנה מגיע החג המשמין הזה, החג שלדעתי יותר מ-50% מהאוכלוסיה מחכים לו בציפיה דרוכה- אותו חג עתיר שומנים ושמנים בכל צורה ודרך אפשרית אז השנה מישהו שם למעלה הבין את ה"מכה" הנוראית הזו והמציא סופגניות באן חלומיות וטעימות במיוחד שניתן להכין באידוי/טיגון ו/או אפיה בתנור כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו.



חברת פרש אסיה, המפתחת מוצרי מזון ייחודיים ומתאימה את הטעמים האסיאתיים לקהל הישראלי, משיקה לקראת חג החנוכה לראשונה בישראל סופגניית באן להכנה ביתית (ניתן לרכוש בבלעדיות ייחודית ברשת spices ) .



מעבר לקלילות ולקלות בהכנת הסופגניה זהו למעשה פתרון בריא יותר למי שנמנע מאכילת סופגניות רגילות- הסופגניות בגודל מיני , עשויה מבצק שמרים מאודה בשני טעמים שונים: שוקולד ו/או ריבה.




אמש לאחר שהעלתי תמונות לפייסבוק כולם שאלו אותי, אוקי, ומה המרקם? אז תקשיבו חברים!! מרקם הסופגניה אוורירי לחלוטין, נעים לאכילה ולא בצקי- זה לא עוד גוש בצק שומני! ייתרון נוסף זה באמת הגודל הקטן של הסופגניה.





תהליך הייצור הייחודי מתבצע במפעלי החברה בישראל  תוך הקפדה על שמוש בחומרי גלם איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מייצבים ו/או משפרי אפייה והכל כמובן מותאם לחיך הישראלי.

אז גם אתם רוצים לטעום מהסופגניות המושלמות הללו?קפצו לאחד מסניפי רשת spices ותהנו מסופגניות נפלאות.



מחיר השקה: 10 שקלים לחבילה של 6 יחידות מיני (במשקל כולל של 180 גרם)- המחיר עד תאריך 13.12.2018 (לאחר מכן המוצר יימכר במחיר של 17.90 שקלים).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה