יום שבת, 24 בנובמבר 2018

ProPeel – פילינג חדשני מבוסס על מקורות טבעיים מהים המעניק שיפור ניכר במרקם העור




ProPeel – פילינג חדשני מבוסס על מקורות טבעיים מהים המעניק שיפור ניכר במרקם העור וחושף מראה עור, אחיד, חלק וחיוני 


מי שקורא באדיקות את הבלוג שלי יודע כי לאחרונה נחשפתי למותג הטיפוח היוקרתי כריסטינה, התאהבתי במוצרים ונחשפתי לאיכות שלא הכרתי עד היום, מדובר במותג בעל שם עולמי אשר ממשיך להתחדש, לחדש ולהפתיע, מעניקים לאור הפנים מראה עור אחיד, חלק וחיוני, למותג מספר סדרות טיפוליות בהתאם לסוג העור.


כריסטינה בחרה לשווק ולהפיץ בלעדית את מוצריה באמצעות "סלע מדיקל" בבתי חולים, מרפאות לרפואה אסתטית ואצל רופאים פרטיים.



השבוע הוזמנתי להכיר מקרוב את "הבית" הגעתי לסדנת הכרות עם מוצר חדש -Propeel פילינג פנים, מסדרת Clinical Christina, המוצר הינו פיתוח מדעי חדשני של חברת כריסטינה. הפליניג פותח בלעדית לשימוש על ידי רופאים מתחום האסתטיקה בכדי לתת מענה איכותי וממוקד לעור הנוטה להיפר פיגמנטציה, קמטוטים, עור פגום וחסר חיוניות. הפילינג החדשני יחזיר את האלסטיות והגמישות לעור, ישקם את מרקמו ויעניק מראה אחיד וחלק לפנים. 

במהלך הסדנה זכיתי להכיר מספר נשים מקסימות: הדס כרמל מנהלת המותג בחב' כריסטינה, קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בחב' סלע מדקיל,ואורלי שגיא (המרצה) מנהלת מח' ההדרכה בחב' כריסטינה- בהחלט כיף אמיתי להכיר את הנשים הפועלות מאחורי הקלעים על מנת שנקבל את המוצרים והתוצאה הטובה ביותר.

הרכב החומרים הפעילים הטבעיים שבמוצר מעניקים לו יכולות ריפוי ושיקום עוצמתיים, בהם: סיליקטים, אלמוגים העשירים במינרלים, יסודות קורט וויטמינים הידועים בתכונות הריפוי שלהם. 

אני לא יודעת איך עורכן מגיב לטיפולי הפילינג השונים אולם לי יש עור פנים מאוד רגיש ולכן חוששת להשתמש במוצרים השונים, גם טיפולים אצלי הקוסמטיקאיות מניבים תגובות לא רצויות, אולם כאן לאחר קבלת ההסברים הרבים הבנתי כי מדובר באיכות שטרם הכרנו, במוצר שיעניק פלאים לעורנו ויחד עם זאת לא יפגע בו, הטיפול ועוצמתו תלויים במטופלת ובמטפלת, כל אחת ומה שמתאים לעור פניה, המוצר הינו פורץ דרך ומספק למטופלים פרוצדורה רפואית שאינה כירורגית ויעילה מאוד לטיפול במגוון מצבי עור. 





בעת השימוש בפילינג ProPeel חודרים חומרים פעילים אלו לעומק התא ומגרים אותו לפעילות מואצת. פעילות טבעית זו מעודדת את ייצור הקולגן ומשפרת את המבנה הטבעי של העור מה שמחייה את העור ויוצר גוון עור אחיד, מטשטש כתמי היפר פיגמנטציה ומחליק קווי הבעה, כך שהעור מקבל מראה בריא וזוהר לאורך זמן. 

ProPeel משלבת 3 מנגנונים הפועלים בסינרגיה אחת כאשר כל אחד ממלא תפקיד מהותי בתהליך ההתחדשות העצמית של העור, משפר את יעילות הטיפול ומסייע ביצירת מרקם אחיד ובהשבת הרכות, והגמישות של העור. 

את מוצרי החברה ניתן לרכוש בסלע מדיקל ו/או אצל הקוסמטיקאיות המורשות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה