יום חמישי, 8 בנובמבר 2018

טוצ'קה -נקודת עצירה איכותית ללחם, קפה ומאפה

בטירוף היומיומי שלי אני רק מחפשת רגעי שלווה ונחת, בימי שישי רגע לפני טרפת הבישולים והניקיונות בחרנו לעשות עצירה אני והזוגי ויצאנו לקצת זמן איכות עם ארוחת בוקר טעימה ומפנקת, מאפה ופינוקים כיפים נוספים.

לעיתים אנחנו מחפשים להתרחק אבל בימי שישי לרוב אני אוהבת לא לבזבז את הזמן המיותר על נסיעות ועל כן בוחרים במקום מרכזי, הפעם בחרנו לאכול בטוצ'קה - מיקום מרכזי מאוד, איכותי, מפנק אשר מציע קפה איכותי, מאפייה מקומית אשר מתמחה במאפים מושלמים, לחמים, עוגות ועוגיות .



ניתן לרכוש במקום ממגוון ההיצע המשובח, לשבת לשתות קפה איכותי ו/או לשבת לאכול ארוחה מפנקת, מגוונת וטעימה- התפריט עשיר, מגוון, כל חומרי הגלם באיכות גבוהה, טרי ומפנק.

אז אנחנו כאמור הגענו בבוקרו של יום שישי, אני בחרתי בארוחת בוקר (יחיד) שכללה מבחר פינוקי גבינות, סלט עשיר, מטבלים, ריבה, חביתת חלבונים (הלוואי וכולם היו מכינים לי) והשוס סלסלת לחמים טריים, טעימים ומיוחדים:




הזוגי בחר בשקשוקה שוק עם תרד,בצל, ביצים, גבינת סנט מור - אחת השקשוקות הטובות שיצא לנו לדגום, מדובר בהחלט בשקשוקה שאין ספק שתהפוך לשם דבר:




כמו כן התפנקנו לנו גם בסלט חלומי- מבחר ירקות טריים, פריכים ורעננים עם גבינת חלומי מוקפצת בקלילות:



כל מנה מגיעה עם סלסלת לחמים מגוונת: לחם כוסמין, לחם אגוזים, חלה מתוקה ועוד:

כפי שציינתי מעלה ניתן להנות ממבחר רחב מתוצרת המאפייה המקומית: מבחר עוגיות איכותיות, לחמים טריים/חלות, מאפי שמרים, עוגות קרות ועוד ועוד.







עוד חידוש בטוצ'קה:מהיום תוכלו ליהנות ממגוון של פעילויות, אירועים ודילים מיוחדים בטוצ׳קה. 



״טוצ׳קה ביזנס פלייס״ - כי אין כמו לעבוד בבית קפה נעים ומזמין - בית הקפה הופך לחלל עבודה בשעות הצהריים. החל מ-1.11.18 השולחן והקפה ללא עלות.

״ערב טוב טוצ׳קה״ - הרצאות וערבי העשרה שפתוחים לקהל הרחב .

 ״ביזנס מורנינג בטוצ׳קה״ - הרצאות ומפגשי בוקר מעשירים לבעלי עסקים ולעצמאים, זמן מצוין לנטוורקינג ומינגלינג.

ובנוסף דילים, מבצעים והטבות שוות במיוחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה