יום חמישי, 1 בנובמבר 2018

בורגר סאלון כי המבורגר אוכלים רק אצל המומחים

מודה ומתוודה! אני לא נמנית על חסידי ההמבורגר אולם אם אני כבר אוכלת בוחרת לאכול אצל הטובים ביותר, אמש הזוגי- קרניבור אמיתי ביקש לצאת לנשנש משהו טעים, ניסיתי להבין עימו מה בדעתו לאכול ומיד קפץ לי רעיון איכותי! ביקור בבורגר סאלון סניף יהוד (הקרוב למקום מגוריי) עליו שמעתי רבות, מי שלא מכיר בורגר סאלון הינה רשת מסעדות המתמחה בהגשת המבורגרים ומנות מוכרות ואהובות נוספות, באיכות המעולה ביותר. 

ההמבורגר- וויילד-בורגר עשוי כולו מ 100% בשר בקר טרי שמקורו בחווה השוכנת בלב הירוק של עמק יזרעאל. כדי להבטיח לנו הסועדים את ההמבורגר הכי טרי, הכי איכותי והכי טעים בעולם, נתחי הבשר מגיעים לסניפים ארוזים ברשת ללא מגע ניילון, וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה- הטחינה כאור מתבצעת בסניפים - בקצבייה לנגד עיננו על ידי גריל מן מיומן ומקצועי.

יש מבחר מנות פתיחה (שעליהן אגב ויתרנו אמש), תוספות שונות, מגוונות ומפתיעות להמבורגר והכל כאמור טרי, נקי, טעים ומפנק.

אז אנחנו כאמור הגענו לסניף יהוד (השוכן בקניון בקומת הכניסה), מדובר בסניף רחב ידיים, עם שירות מעולה (הגשה עצמית) ואדיב של הצוות המקומי, כל המנות הוגשו חמות, טריות וטעימות, כל בקשה קטנה כגדולה נענתה ביעילות ובמהירות.



אז מה היה לנו? הצטרפו אלינו לחגיגה:

אני בחרתי ב- WILD בורגר- קציצה במשקל 220 גרם- איכותית מאוד, ההמבורגר הוגש במידת העשייה המתבקשת, עם תיבול עדין מאוד מעליו בחרתי בתוספת של רצועות טלה מעושן אשר העניקו למנה טוויסט מעניין מאוד , המנה מוגשת בצירוף רטבי הבית וירקות טריים אותם עטפה לחמניה רכה נימוחה ואוורירית, בעלת חלק התחתון מעט קריספי אשר ספחה לתוכה את כל מיצי ההמבורגר ולא התפרקה כמו בהרבה מקומות אחרים, המנה הייתה מדהימה- בחיי אחת הטובות, אני בחרתי בתוספת של טבעות בצל קריספיות וטעימות:




הזוגי בחר ב-WILD בורגר- גם כאן קציצה במשקל 220 גרם - איכותית וטעימה בליווי תוספת של ביצת עין - הזוגי מאוד אוהב את המנה אך לצערו לא בכל מקום יודעים להכין את ביצת העין במידה המדוייקת, כאן הכינו אותה ב-ד-י-ו-ק כמו שהוא אוהב, כבר בביס הראשון הביצה מתפוצצת לה וכל החלמון נשפך לו בעונג רב על ההמבורגר האיכותי, גם כאן כל הפרודוקטים שהצטרפו לחגיגה יצרו לונה פארק שלם של טעמים בחיך, הוא בחר בתוספת של ציפס בטטה קריספי, חמים וטעים:






ממליצה בחום! לכו ותהנו!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה