יום שבת, 3 בנובמבר 2018

נספרסו משיקה במהדורה מוגבלת תערובות קפה בהשראת טעמי הפטיסרי ובתי הקפה של פריז



A TASTE OF PARIS

נספרסו משיקה במהדורה מוגבלת תערובות קפה בהשראת טעמי הפטיסרי ובתי הקפה של פריז:
קרם פרלין אגוזי לוז, מקרון שקדים ותערובת קפה פריזאי


אוהבים קפה כמוני? אם להודות באמת בחצי שנה האחרונה אני קצת מנסה להגמל אך בהחלט עדיין נחשבת כ"מכורה"! בעיקר אוהבת את הטעמים המיוחדים והנפלאים, בשיטוטינו האחרונים בחו"ל מצאתי את עצמי לא אחת מחפשת את הקפה הטוב ביותר של הארץ אליה הגענו, אוהבת להיחשף לטעמים השונים (ולעיתים המשונים) .

בחברת נספרסו לא נחים וכמידי שנה בדיוק כשמתחילה לנשב רוח סתווית, משיקה נספרסו תערובות קפה בטעמים. השנה מפתיעה נספרסו בגיחה קולינרית לבירת המקרון והקרואסון, פריז -   זוג תערובות בהשראת קינוחי פטיסרי קלאסיים, ותערובת אספרסו כפי שנהוג להגיש בבתי הקפה בעיר לצד מקרון או פרלינה.

תערובת קפה בטעם קרם פרלין אגוזי לוז- תערובת קפה ארומטית עם ארומות של אגוזי לוז קלויים ונגיעות של קרמל- אני ממש אהבתי את תערובת הקפה הנ"ל, מדובר בתערובת עדינה, ארומטית ומפנקת. 

דרגת חוזק:6.

המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).





תערובת קפה בטעם מקרון שקדים –תערובת המשלבת תווי קרמל בשילוב טעמם המתקתק של השקדים- זגם תערובת זו כקודמתה מאוד מדוייקת, ארומטית, עדינה בטעמה, ייחודית וטעימה.

דרגת חוזק : 6 .

המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).





תערובת קפה פריזאי – תערובת בהשראת הקפה הפריזאי האידיאלי. תערובת ארומטית להפליא המשלבת פולי ערביקה עם פולי רובוסטה. בעלת מרקם סמיך וסירופי ושילוב של תווים דגניים-אגוזיים עם תווי תבלין- זוהי תערובת הקפה שנבחרה על ידי הזוגי חובב הקפה ה"חזק".

דרגת חוזק 9 .

המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).





ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה