יום שני, 5 בנובמבר 2018

בן@ ג'ריס ממשיכה להפתיע ומשיקה בימים אלו גלידת "מרשמלו מון"



בחברת בן@ ג'ריס  לא נחים לרגע, גם לא בימי החורף הקרים ומשיקים בימים אלו את גלידת "מרשמלו מון"  שיוצרה בהשראת ובשיתוף ג'ימי פאלון מנחה תוכנית הטלוויזיה "The tonight show ברשת NBC". 

ג'ימי פאלון, שהוא חובב מושבע של גלידות "בן& ג'ריס", היה שותף עם הטכנולוגים של החברה בסיור מוחות סביב הכנת הטעם המיוחד של הגלידה, השילוב הנכון ובחירת השם. 



גלידת "מרשמלו מון" המופלאה, הינה גלידת שמנת משובחת עם וניל, 2 סוגי סווירלים: מרשמלו מתוק ועשיר שנמס בפה, ועוגיות מפוררות המשתלבות באופן מושלם עם הגלידה, תוספת של חתיכות פאדג'- לחוויה מלאה ומושלמת. 

בתחילה כאשר ראיתי את מיכל הגלידה ישר תהיתי ביני לבין עצמי כי מדובר בגלידה מתוקה ואולי לא טעימה ומיד הכרזתי שמדובר בגלידה שמתאימה לילדים אולם חיש מהר הבנתי כי המלחמה על הגביע תהיה קשה מנשוא, הגלידה כל כך טעימה, מתוקה במידה הנכונה עם שילוב מדוייק של תוספות שלא מעיקות על טעמה החלומי של גלידת הווניל.

בארה"ב כל הרווחים במכירת גלידת "מרשמלו מון", נתרמו לארגון "SeriousFun Children's Network"- המעניק לילדים עם מחלות קשות וכרוניות, נופשים ייחודיים. 

בישראל חב' "בן& ג'ריס" תעביר הרווחים ממכירות גלידת "מרשמלו מון" , ל"כפר נהר הירדן"-כפר נופש המיועד לילדים המתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות, שהינו חלק מהרשת הבינלאומית. 

ג'ימי פאלון ביחד עם "בן& ג'ריס", קיבלו החלטה שכל הרווחים מכירת גלידת "מרשמלו מון" בארה"ב ייתרמו לארגון "SeriousFun Children's Network", ארגון שהוקם ע"י פול ניומן, המעניק לילדים עם מחלות קשות וכרוניות, רגעים של שמחה ואושר דרך השתתפות בגוון של נופשי קיץ ותוכניות אחרות ללא כל עלות למשפחות. 

מאז ההשקה של גלידת "מרשמלו מון" בארה"ב, נתרמו לארגון כ-1 מליון דולר. 

חב' "בן& ג'ריס" ישראל, הצטרפה לתוכנית של ג'ימי פאלון, התקשרה עם עמותת "כפר נהר הירדן", כפר נופש המיועד לילדים המתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות ולילדים עם מוגבלויות. 

"כפר נהר הירדן" החבר ברשת העולמית של ארגון "SeriousFun Children's Network", ומעניק לילדים נופשים של כיף, הנאה, חווית הצלחה, גיבוש חברתי, גילוי עולמות תוכן חדשים והשהייה בכפר הינה ללא עלות לילד ולמשפחתו. 

אבי זינגר מנכ"ל "בן& ג'ריס" ישראל: "אני מרגיש גאווה להצטרף לפרוייקט של ג'ימי פאלון ו"בן& ג'ריס" העולמית, ולאפשר לאלפי ילדים אשר יתארחו השנה "בכפר נהר הירדן",- רגעים של אושר וחיבורת." 



גלידת "מרשמלו מון" תשווק בישראל במהדורה מוגבלת בפיינטים במשקל 473 מ"ל המחיר לצרכן 24.90 ₪. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה