יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

ORAL-B משיקה בישראל סדרת משחות שיניים מהפכניות Oral-B Gum & Enamel ב-4 סוגים




ORAL-B משיקה בישראל סדרת משחות שיניים מהפכניות Oral-B Gum & Enamel ב-4 סוגים 


מאז שאני זוכרת את עצמי סובלת מאוד מבעיות בשיניים ובחניכיים, מודה ומתוודה לאורך השנים פשוט לא טיפלתי בנושא! תמיד ברחתי בתואנה זו או אחרת, תמיד היה את התירוץ למה עכשיו לא מטפלת ולמה אדחה למחר/שנה הבאה עד שלאחרונה אמרתי די! לא עוד!! התחלתי לטפל בעצמי ושיניתי הרגלים בחיי.

הטיפול הראשוני שהתחלתי היה טיפול בחניכיים, אז שמעתי על המון סוגי טיפולים כאלו ו/או אחרים אבל החלטתי שראשית נותנת הזדמנות למשחת שיניים ששמעתי עליה רבות והוכיחה את עצמה לאורך השנים -ORAL B, ניסיתי ובהחלט מופתעת לטובה, אומנם משתמשת במשחה ימים ספורים אבל כבר חשה הקלה, הנפיחות ירדה והכאבים פחתו, אין לי ספק כי במידה ואתמיד (ואעשה זאת) התופעה תשכח אט אט לאחר השימוש ממושך.

המשחה הוכחה מחקרית כמגנה גם על חניכיים וגם על שיניים רגישות כך שלא צריך להשתמש בשתי משחות שונות | מטפלת ביעילות בגורם לדימומי חניכיים ולא רק בסימפטום | המותג הראשון שהכניס את הפלואוריד למשחת שיניים הביא לפריצת דרך מדעית חדשה 

ORAL B משיקה בימים אלה משחת שיניים שמהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אורל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים. 

מחלת חניכיים היא תופעה נרחבת מאוד, ולפחות 50% מהאוכלוסייה בישראל ובעולם סובלים ממחלות חניכיים. מחלת חניכיים ניתנת לאבחון אצל מומחה למחלות חניכיים והיא גורמת לדימומים, נפיחות ורגישות בחניכיים וחלקים גדולים באוכלוסייה עתידים לאבד שיניים על רקע זה. מחלה זו נמצאת משפיעה על בריאות הגוף הכללית: ונמצאה קשורה בבעיות לב, סכרת ועוד. 

ד"ר אורלי ניר שפירא, מומחית לרפואת חניכיים, יו"ר לשעבר האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים: 
"המשחה מכילה מרכיב אנטי בקטריאלי הקוטל חיידקים ומעכב את פעילותם. בכך המשחה מאפשרת טיפול בגורם למחלה, החיידקים, ולא רק בסימפטום. במקום לשים "פלסטר" ורק לטפל ברגישות, או במקום רק לכווץ את החניכיים ולעדן את הכאב, מומלץ להשתמש בטיפול מעמיק יותר המקנה שליטה במחלה לטווח הרחוק. המשחה קוטלת את החיידקים, מעכבת את ההיצמדות שלהם למשטחי השיניים ובכך מאפשרת הפחתה בדימום, במקביל לטיפול ברגישות השיניים". 

כיצד מטפלים בבעיות חניכיים? באמצעות אבחון ע"י מומחה למחלות חניכיים ניתן לטפל ולמנוע את מחלות החניכיים ולייצב את המצב לטווח ארוך. טיפול מניעתי ייעודי כולל תחזוקה שוטפת אצל רופא השיניים והשיננית, שימוש בטכנולוגיה הטובה ביותר להסרת פלאק – שהיא מברשת שיניים חשמלית בטכנולוגית Oscillation Rotation שנמצאה בעשרות רבות של מאמרים כטכנולוגיה היחידה שהראתה באופן עקבי (ומובהק סטטיסטית) יעילות גבוהה יותר בהשוואה למברשות ידניות. 

לצד זאת יש צורך במשחה ייעודית לטיפול בבעיות חניכיים. בשוק קיימות מגוון משחות לטיפול ברגישות בשיניים שנובעת ממחלות החניכיים. רובן מטפלות בעיקר בתוצאה ובסימפטום, ואינם ממוקדות לטפל בחיידקים עצמם שהם הגורם למחלה. המשחה של ORAL B מיועדת לשימוש יומיומי הן למניעה, והן לטיפול במחלות חניכיים קיימות. 

פיתוח מדעי פורץ דרך: המרכיבים הפעילים במשחות השיניים הם ריאקטיביים מאוד ועלולים להתפרק בתוך השפופרת עצמה. אחד האתגרים במשחות שיניים בכללותן הוא לשמור על המרכיב הפעיל מיוצב. פריצת הדרך המדעית של המשחה היא בכך שהצליחו להגיע לרמה מאוד גבוהה של מרכיב אנטיבקטריאלי פעיל,כ-70% יותר מימה שהיה בעבר ובכך המשחה מהווה טיפול ותקווה לאנשים שסובלים מבעיות חניכיים ורגישות בשיניים. 

ד"ר ענת בניאל, רופאת שיניים בכירה בתל השומר, בעלת קליניקה פרטית ומייעצת למותג מוסיפה: "מחלות חניכיים מאוד שכיחות באוכלוסייה, הן על רקע גנטי והן על רקע של היגיינת פה. ניתן למנוע מצבים של טיפולים מורכבים ואיבוד שיניים על רקע מחלות חניכיים על ידי שמירה על היגיינה אורלית מוקפדת – לשם כך בהחלט מומלץ להשתמש במברשת חשמלית ובמשחה ייעודית שהוכחה מדעית כיעילה בהפחתת דימומי חניכיים, ובמקביל נמצאה גם כנותנת מענה לשיניים רגישות כל זאת בשילוב כמובן עם ביקורות מסודרות אצל רופא השיניים והשיננית להתאמה אישית של אמצעי עזר לשמירה על היגיינה אורלית וטיפול על פי הצורך". 


איך מזהים דלקת חניכים? אם אתם מבחינים בדימום בצחצוח, ריח רע מהפה, פתיחת מרווחים ונפיחות ורגישות בחניכיים ובשיניים כדאי לפנות למומחה למחלות חנכיים לאבחון וטיפול במחלה. 

המשחה זמינה ברשת הסופר פארם במחיר השקה של 11.90 ₪ 75 מ"ל (המחיר הסופי באחריות הקמעונאי). 


אז למה משחת השיניים החדשה של ORAL B? 
- הוכחה מחקרית כמגנה גם על חניכיים וגם על שיניים רגישות 
- מצוינת גם לטיפול בדימומי חניכיים וגם למניעה עתידית של דימומים ובעיות חניכיים. 
- 8 מתוך 10 מתנסים העידו על טעם מצוין בהשוואה למשחות ייעודיות אחרות, והאריכו בעקבות כך את משך הצחצוח 
- מכילה רכיבים מתקדמים שמטפלים בגורם לבעיות החניכיים, ובשונה מרוב המשחות הקיימות בשוק, לא רק בסימפטום (בכאב/ בדימום). 
- משחת השיניים הטובה ביותר של ORAL B 
- המשחה זוכה לאהדה עולמית בקרב רופאי שיניים ויעילות הרכיבים הפעילים בה מוכחת בספרות מחקרית רחבה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה