יום שבת, 24 בנובמבר 2018

חנות קטנה ומטריפה- ממתקים של פעם


ממש לאחרונה חברתי והיחצנית האהובה רינת בין העלתה לפייסבוק תמונות של ממתקים נפלאים ומיוחדים כאלו שעוררו אצלי את רגשות הנוסטלגיה, חיש מהר פניתי אליה בפרטי וביקשתי פרטים אודות הקסם המיוחד הזה , לא איחר הרגע והגעתי לחנות קסומה ומיוחדת השוכנת בהרצליה, עד שהגעתי לא הבנתי עד כמה מדובר במקום מלא בקסם וייחודיות מעין כמותה.





בלב הרצליה בפסאג' קטן שוכנת לה ממלכת קסמים- חנות קטנה ומטריפה בניחוחות ובטעמים נפלאים- חנות ממתקים של פעם- כשמה כן היא, מדובר בטעמים נפלאים ומיוחדים מלאי נוסטלגיה, צבעים מרעננים, יופי מעין כמותו- כל ממתק עשוי כתכשיט מיוחד.



את הממלכה הקסומה הזו הקימה עדי אנדולט אשר כל חזונה היה להכין ממתקים טעימים. לפני כ-13 שנים בעת טיול משפחתי בצפון אנגליה ראתה עדי בכפר קטן יצרן ממתקים בעת שהכין סוכריות בטעם לימון בעבודת יד בסיר נחושת גדול אשר העניק ניחוחות שטרם הכירה, היא פשוט התמכרה ולא רצתה להפרד, היא טעמה את הממתק, ניסתה לבקש מן היצרן את המתכון אך נתקלה בסירוב נחרץ! כאשר חזרה ארצה הנושא לא עבר לסדר היום ומתוך יצר הסקרנות, אהבת הבישול והחיבה העמוקה שהייתה לה למתוקים התחילה לחפש ספרי בישול עתיקים בתקווה שתמצא את אותו המתכון של סוכריות הלימון הממכרות.



אם אתם חושבים שהיא הגיעה לנחלה די מהר אתם טועים! לקח לה מספר שנים לפשפש ולפשפש עד שיום אחד החיפושים הגיעו לקיצם והיא הצליחה להגיע למתכון , בהתרגשות רבה התחילה להכין ולטעום אך התוצאה לא הייתה לשביעות רצונה, זה לא בדיוק המתכון המדויק, אז היא זרקה לפח, ניסתה שוב ושוב ושוב ושוב עד שזה קרה! לאחר שהמטבח הפרטי שלה שימש כמעבדה ובני משפחתה כשפני ניסיון היא הצליחה למצוא את המרקם והטעם המדויק שהחיך שלה זכר מאותו ביקור בצפון אנגליה- רק לאחר שהגיעה לנחלה הבינה כי זה הייעוד הבא שלה ולפני כשמונה שנים הקימה את העסק "ממתקים של פעם" - עולם שלם של ממתקים מיוחדי, טעימים ונפלאים הנעשים בעבודת יד.




כשמכינים ממתקים בעבודת יד, האיכות והטעם מדברים בעד עצמם ויש שם איזה קסם שמתרחש כשאנחנו מערבבים טעמים, צבעים ומרקמים ומרכיבים לעצמנו ממתק כיד הדמיון הטובה עלינו.






במהלך מספר שנים עדי ערכה סדנאות להכנת ממתקים, פיתחה ספר בישול שכל כולו מתכונים לממתקים שניתן להכין בבית ולפני זמן מה פתחה את החנות הקסומה והמיוחדת כאמור בהרצליה.






אז קפצתי להריח, לטעום ולחוות את החוויה הקסומה והמיוחדת בממלכה הקסומה של עדי, כבר בכניסה ניתן לחוש בניחוחות הנפלאים והשוקולדים, החנות מעוצבת בעיצוב קפדני, נקי ואלגנטי עד מאוד, לא ידעתי מה לטעום קודם, הכל כל כך קרץ לי (חודשים לא טעמתי שוקולדים וממתקים ופה פשוט התמכרתי).

במגוון הממתקים ניתן להנות מסוכריות על מקל, מרשמלו ייחודי, שוקולדים במבחר מרקמים וטעמים, ממתקים מיוחדים, ליקרים ביתיים, מרציפנים בשלל צורות וטעמים- הכל מוכן במקום , טרי, טעים ומיוחד מאוד- אני התאהבתי ואתם.







לכו, בקרו את עדי בממלכה הקסומה, תהנו מהניחוחות והטעמים, הפתיעו את יקירכם בחוויה שוקולדית מתוקה וממתקית שונה מעין כמותה.


סוקולוב 81, הרצליה
‏09-830-9540‏





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה