יום שבת, 15 בדצמבר 2018

BAKES - לונה פארק של חומרי גלם וציוד לאפייה



מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת לבשל ולאפות, ליצור מטעמים מתוקים ומלוחים, לארח חברים ובני משפחה -זוהי ממש תרפיה עבורי, כך שכאשר הוזמנתי לבקר בחנות של דיה שטיינגרטן - BAKES ידעתי שזה המקום עבורי!! 

דיה שטיינגרטן הינה קונדיטורית ומכורה לאפייה. מאז שהיא זוכרת את עצמה יצרה ואפתה מלוחים, עוגיות, עוגות וקינוחי בוטיק.בשנת 2012 החליטה להעמיק, לחדד ולרכוש ידע מקצועי בתחום כאשר נרשמה לבית הספר לקונדיטוריה הידוע של אסטלה. מיד בתום הלימודים פתחה בוטיק ביתי לאפיה, קינוחים ושולחנות מתוקים. 



ככל שעבר הזמן הבינה שכאחת המנהלת עסק קטן מהבית, אין לה באמת מקום אליו היא יכולה להגיע ולרכוש חומרי גלם ומוצרים להם היא זקוקה – כך נולדה BAKES

BAKES הינה לונה פארק שלם שכולל מבחר אדיר של חומרי גלם ומוצרים איכותיים לאפיה מכל הסוגים והמינים, המחירים נוחים לכל כיס , המוצרים מגיעים באריזות לפי גדלים ומשקלים מיוחדים שלא ניתן למצוא ברשתות השיווק ומאידך גם לא מהספקים הסיטונאיים המספקים בכמויות מסחריות ליצרנים והקונדיטוריות השונות.







בנוסף BAKES מציעה גם גאדג'טים מדליקים, ציוד, מארזי קונספט, קישוטים לאירועים, ימי הולדת ומסיבות ובקיצור לונה פארק אחד גדול. 










ממש רגע לפני חנוכה קפצתי לבקר בחנות הקטנה והמטריפה, זכיתי לשירות מקסים, חייכני, סובלני וסבלני תוך כדי הסברים אודות המוצרים, כפי שציינתי מעלה באמת מדובר בחנות עם מחירים נוחים מאוד וזאת מאחר וכל המוצרים הינם באיכות גבוהה מאוד, יש היצע רחב לכל סוג וסגנון, לכל בקשה ו/או רעיון- אני הוקסמתי, התאהבתי והתמכרתי, אין לי כלל ספק כי לכאן אחזור עוד רבות.








מאחר שכאמור הגעתי לפני חנוכה אז את הסופגניות שהכנתי קישטתי בכל המוצרים שרכשתי במקום, כמו כן פינקתי את בני הבית עם קינוחים נוספים (מיד אתן מתכונים).






בקרוב תיפתח חנות האונליין. 





אז כאמור הכנתי עם חומרי הגלם הנ"ל מבחר מתכונים מצוינים קבלו מספר רעיונות:

הראשון הינו פשוט, קל, מדליק וטעים במיוחד- קישים במילוי גבינת שמנת ודג סלמון- רעיון למנה מדליקה לאירוח שתקצור אין ספור מחמאות מצידם של האורחים, יש קישים מתוקים (קטנים) וקישים מלוחים (קצת יותר גדולים), מלבד תחתיות פאי גדולות- מושלם!! לא צריך לעבוד קשה בשביל לקצור מחמאות.



כדורי פררו רושה - מתכון שרץ ברשת:

כוס קורנפלקס תירס טחון דק (80 גרם)
חצי כוס אגוזי לוז קלויים טחונים דק (60 גרם)
4-5 כפות מלאות ממרח פררו רושה
אגוזי לוז שלמים קלויים (15-20 אגוזים)

לציפוי:
100 גרם שוקולד מריר איכותי
כף שמן
4 כפות אגוזי לוז קלויים טחונים גס


לעוגת הביסקויטים השבועית הוספתי חצי כוס ממרח רוזמרי וזה שידרג אותה פלאים.



אני כבר התמכרתי ואתם? אין לי כלל ספק כי זו תהפוך חיש מהר לחנות הבית עבורי.


דרך השלום 101 (צומת הטייסים | במרכז שביט) 
077-2008782

בייקס ברשתות החברתיות >>> פייסבוק | אינסטגרם

(בקרוב תיפתח חנות האונליין) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה