יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

DUBIDO FACETORY הדובונים שהולכים לכבוש את לב הילדים מגיעים לישראל!



מותג חדש בישראל 

DUBIDO FACETORY 

הדובונים שהולכים לכבוש את לב הילדים מגיעים לישראל! 

ונוחתים בקניון רמת אביב 


אמש בשעה חמש אחר הצהריים עמית שלנו נולדה- מי שתוהה בינו לבין עצמו, לא, לא נולדה לנו תינוקת, נולד לנו גירפה קטנה , מתוקה מתוקה- DUBIDO  - מניחה שעכשיו בכלל בלבלתי אתכם, אז רגע, בואו נעשה סדר.

אמש בשעות אחר הצהריים לקחתי את נסיך הבית בן השש לאחר הצהריים של כיף עם אמא בקניון רמת אביב, שם ביקרנו בדוכן של DUBIDO - דוכן מדליק ומיוחד שמושך אליו המון תשומת לב הן מהילדים והן מהמבוגרים. 



DUBIDO הינו מותג המאפשר לילדים להתנסות בחוויה ייחודית בה הם זוכים לקחת חלק פעיל ביצירת בובות לעצמם בהתאמה אישית. הבובות שנוצרות תוך תהליך הרכבה בו הילד לוקח חלק פעיל, "מתעוררות לחיים" ומקבלות משמעות וערך סנטימנטלי עבור הילד. הדובי הופך לחבר. 



המותג יוטמע לראשונה בישראל באמצעות דוכן נודד בקניונים השונים ברחבי הארץ. הדוכן שנקרא גם "המפעל של דובידו" הותאם במיוחד לקהל הישראלי, ישתרע על פני כ-25 מ"ר בלב הקניון ויכלול מתחם יצירה מעוצב וקסום בעל 5 תחנות מרכזיות בהן הילדים יוכלו ליצור, להרכיב ולהתאים לעצמם את הדובי שלהם. 

חמשת התחנות המרכזיות בדוכן הנודד הינן: 

השלב הראשון - בחירת המעטפת של הבובה, האם זה יהיה דובי או אולי חד קרן? כל ילד בוחר את הדמות האהובה עליו מהמבחר הרחב והמקסים.



השלב השני - מילוי הבובה עד לרמת הרכות הרצויה באמצעות חיבור של המעטפת ל"מכונת עננים" גדולה. הילד לוקח חלק פעיל בתהליך וכל עוד הוא לוחץ על דוושה, הבובה ממשיכה להתמלא- כאשר הנסיך לחץ על דוושת מילוי הדובי הוא פשוט נפעם והתלהב - "וואו, זה כזה מגניב"- זה היה סיכום המפגש.



השלב השלישי - הפחת רוח חיים בבובה. בתהליך מרגש וקסום הילד מאניש את הבובה וטומן בתוכה לב- הנסיך קיבל לידיו לב קטנטן ועימו הצטרך להשתמש, הפריח בבובה חיים בזכות אותו לב קטנטנן עם משמעות גדולה, כולל בקשת משאלה- בהחלט משהו שמלהיב את הקטנים (ואף הגדולים אם נודה באמת).



השלב הרביעי - כולל בחירת לבוש ואקססוריז לבובה )האם היא בלרינה או אולי ג’ודוקא? רעיון מדליק ומיוחד, כי אם יש לנו דובי מיוחד אז צריך להלבישו.

בשלב החמישי והאחרון - הילד רושם את הבובה במרשם האוכלוסין של הדובים, מעניק לה שם ומצהיר שהוא הבעלים שלה- בעת התהליך הזה הסברתי לנסיך כי גם כאשר הוא נולד היינו צריכים לבחור שם, לכתוב את כל פרטי הלידה כולל שעת לידה, תאריך, משקל, גובה וכו'.. התלהבות גדולה נרשמה מצידו.



בסיום התהליך הילד מקבל בתיק גב את תעודת הלידה ואת הבובה- חברה טובה שלי אמורה ללדת בימים אלו ואני כבר חושבת לעצמי לרכוש לה מתנה כזו בדיוק ביום הלידה- כי מה יותר מגניב ומיוחד מבובה כזו? לדעתי זו מתנה מדליקה הן לילדים והן לבוגרים יותר (שעדיין ילדים בנפשם)- אנחנו ממש "עפנו" על הקונספט. 

טווח המחירים לבובה – 99 ₪ - 149 ₪ 

רקע על המותג: 

המותג DUBIDO FACTORY נוסד על ידי היזמים השותפים - מארין פולק (30) ועודד יבור (39) אשר עזבו את עבודתם כשכירים בכירים בעולם הקוסמטיקה לטובת הקמת העסק החדש והגשמת החלום. 

מארין ועודד היזמים מסבירים כי "השאיפה היא לייצר עבור הילדים והוריהם חוויה עוצמתית המשלבת יצירתיות ורגש שאינם ניתנים להחלפה, תוך חשיפתם ל"אחורי הקלעים" של יצירת חברים טובים וחדשים בדמות הבובות המפעילות את עולם החושים והדמיון. המפעל (הדוכן) של DUBIDO FACTORY ינדוד בין הקניונים השונים ברחבי הארץ על מנת להעניק חוויה ייחודית לקהלים השונים ובמקומות שונים" . 

במהלך 2019 הדוכן יתארח בכל פעם למשך 1-2 חודשים בקניונים בכל רחבי הארץ והתכנון הוא להתרחב ולהשיק דוכנים נוספים בקניונים מהצפון ועד הדרום. 

חנות דגל עתידה להיפתח ב 2020 ומיקום אסטרטגי נבחן בימים אלו... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה