יום שני, 24 בדצמבר 2018

הצטרפו אלינו למסע ביפו אקספרס

לעיתים אני שומעת ילדים ואף מבוגרים שלא מכירים את ארצנו, לא יודעים היכן נמצא כל מקום ומקום, על כן אנחנו החלטנו שילדינו יכירו את ארצינו הקטנטונת , אז נכון, עד שנצליח להכיר להם כל חלקה וחלקה יקח זמן אבל המטרה מקדשת את האמצעים ואנו יוצאים לטיולים ברחבי ארצנו, צופים בסרטים, לומדים קצת היסטוריה וערכים.

אמש החלטנו להכיר לילדינו את יפו, נכון, הם כבר ביקרו לא אחת ביפו (בעיקר בעתיקה) אבל אמש יצאנו לסיור ממוקד וכיפי במיוחד אותו התחלנו ביפו אקספרס- מתחם מדליק הסמוך לשוק הפשפשים בו אנו המשתתפים יוצאים למסע קצרצר בן כ-15 דקות - חלל המתחם מעוצב כקרון רכבת עתיקה ומשקפי ה-VR פתחו בפנינו מציאות חדשה בה זכינו לבקר באתרים החשובים של יפו, הכרנו  את התרבות, למדנו את ההיסטוריה וראינו את יפו ב 4 מימדים תוך כדי נסיעה חוויתית!



בימים אלה כשרחובות העיר יפו הומי אדם, אווירת חג מורגשת, בכיכר עץ האשוח המואר והסמטאות עמוסות מבקרים מרחבי העולם, בשווקים, בחנויות ובמסעדות. בלב העיר יפו, במבנה תקופתי מרשים (בית האשל), הושקה אטרקציה תיירותית ייחודית וקסומה לכל המשפחה, נסיעה ברכבת העתיקה ה"יפו אקספרס" למסע וירטואלי ברחבי העיר יפו, חוזרים 3500 שנה בזמן למסע מרתק וקסום. במהלך המסע לוקחים חלק בהיסטוריה של העיר מאז ועד היום, לצד ניחוחות המקום, המראות והריחות שמשלבים ישן לצד חדש- אנו המבוגרים מכירים את יפו ונהננו מהמראות והילדים שלא מכירים את כל הפינות והזוויות הוקסמו וביקשו לחזור ולשוטט בן הסמטאות השונות.


מדובר בחוויה חושית, מהנה באמצעות מציאות מדומה שמוקרנת כולה דרך משקפי VR (מציאות מדומה). הנוסעים, מגיעים לתחנת הרכבת, ממתינים לקרון, שעוצב בקפידה, מתיישבים בכיסאות מתקדמים שנעים במהלך המסע ב-360 מעלות, אחרי שכולם חגורים, יוצאים לדרך עמוסת מראות וחוויות.



תחנת "יפו אקספרס" ממוקמת בבית אשל 9, במבנה עתיק שעבר שימור ושיחזור. במבנה, שלל גלריות ובתי קפה ובקומה התחתונה (1-), מתחם הרכבת. 



מומלץ לשלב בביקור גם סיור ברחבי העיר. האטרקציה מהווה פתרון מושלם לבילוי עם ילדים ובני נוער וזה אכן מה שעשינו לאחר הצפיה בסרט יצאנו לשוטט ברחבי יפו ושוק הפשפשים, צפינו בעצי אשוח המוארים, טעמנו את הטעמים המקומיים וזכינו לערב כיף משפחתי במיוחד.


מוזמנים לקבל הצצה ולהתרשם:



קרדיט סרטונים קבוצת אורפן בע"מ

אורך המסע : כ-13 דק'.

מחיר: 35 ₪ לאדם, 125 ₪ - כרטיס משפחתי (זוג+2 ילדים), 30 ₪ - נכה/ אזרח ותיק/ סטודנט, 18 ₪ - חייל/ת (בהצגת תעודה) שעות פעילות: ימים א' – ה' – 10:00 – 19:00, ימי ו' וערבי חג – 10:00 – 15:00, שבת וחג – 10:00 – 19:00, 

מתאים לכל המשפחה – מגיל - 4 עד 99. לפרטים והזמנות: 3471 * http://yafoexpress.co.il/

כתובת: בית האשל 9 , יפו (חניה בקרבת מקום) קומה מינוס 1 (SPACE NO.9ׂ)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה