יום שישי, 14 בדצמבר 2018

מסעדת הדגים HAPPY FISH- טריות, יוקרה וטעמים


את הסופ"ש התחלנו בחופשה זוגית רומנטית בירושלים הקסומה, בין סמטאות ממילא מצאנו את מסעדת HAPPY FISH-  מסעדה קסומה , רומנטית הצופה על שדרות ממילא, מסעדת דגים ירושלמית כשרה בניחוח ים-תיכוני ישראלי הצופה על שדרות ממילא. הנאות הטעם של המסעדה מתחילות עם לחם הבית ומגוון עשיר של מאזטים מעוררי תיאבון. שיא הארוחה מגיע עת מוגשים לשולחן הדגים הטריים, בהתאם לאופן ההכנה שבוחר כל סועד. כדי להעצים את ההנאה, כל מנות התפריט במסעדת הפי פיש מבוססות על מרכיבים טריים שנבחרו בקפידה. יינות מובחרים ומגוון קינוחים אוטנטיים משלימים חוויה ים-תיכונית תוססת במחירים הוגנים. המסעדה כוללת חלל מרכזי ובו שולחנות אישיים וגם שולחנות ארוכים המזמינים את האורחים לישיבה משותפת וארוחה בצורת שרינג, טראסה חיצונית יפיפייה וחדר פרטי.



השירות מוקפד ואיכותי מאוד, צוות המלצרים הרחב במסעדה מכיר כל מנה ומנה על בורייה, את הרכביה ומרכיביה, האוכל טעים מאוד, טרי ואיכותי, מחירים נוחים לכל כיס (למרות היוקרה שהמסעדה משדרת), אין לי ספק כי בביקורנו הבא בירושלים אנו נחזור לכאן.



כל המזמין מנה עיקרית מקבל לשולחן פלטת מזטים שכוללת 7 סוגי סלטים טריים, רעננים, איכותיים וטעימים מאוד כגון: סלט ביצים, סלט חצילים במיונז, סלט סלק, סלט כרוב, צזיקי, חומוס ביתי עם גרגירים וסלסלת עגבניות - כל אלו מוגשים עם לחם פרנה חם, טרי ונימוח - אגב, ניתן לקבל תוספת מזאטים לאורך כל הארוחה:











עוד הזמנו למנות פתיחה סביצ’ה דג ים, בצל, סומק ומלפפונים- חתיכות גסות מאוד של דג מוסר בשילוב בצל, סומק, זיתי קלמטה ומלפפונים- שילוב שונה מכל מה שאנו מכירים אך יחד עם זאת נפלא בטעמיו, הירקות פריכים ורעננים, הדג איכותי, טרי מאוד וטעים:




הזוגי חובב המרקים לא ויתר והזמין מרק דגים, לחם גריל ואיולי פלפלים- מנה לוהטת של מרק מיוחד בטעמים עזים-עם שילוב ערק וגינגר, שפע חתיכות גסות של דגים- מודה לי לא היה אומץ לטעום אך הזוגי התענג לו:





למנה עיקרית אני בחרתי בדג הלברק בתוספת ציפס- מנה מצויינת, דג טרי מאוד, פתוח , עשוי בגריל- אני מאוד אוהבת לאכול דגים אולם לא אחת נופלת על מנה שפחות לטעמי, כאן שילוב הטריות, ההכנה המדוייקת (מצד אחד קריספי ומצד שני נימוח ועסיסי) והתיבול העדין יצרו מנה חלומית:




הזוגי בחר בדג פורל בתוספת אורז עם צימוקים, שקדים וצנוברים שהתברר כבחירה מוצלחת מאוד, גם מנה זו כמנתי התבררה כמעולה- דג טרי מאוד, עסיסי וטעים מאוד, גם הוא בחר בעשייה בגריל (הדג שלו הגיע סגור), אני לא מחובבות האורז אך הוא התענג על כל ביס וטען כי זוהי מנת האורז הטעימה ביותר שאכל במסעדה:




קינחנו בפאי תותים עם קצפת - קינוח טעים מאוד, פרשי, רענן, לא מתוק מידי- סיום מושלם לארוחה מדהימה וקפה איכותי וטעים:





Happy Fish הפי פיש – מסעדת דגים כשרה
שדרות ממילא 14, ירושלים
077-2307654

שעות פתיחה:
יום א’ – יום ה’ 23:00 – 12:00
יום ו’ 10:00-14:00
ביום שבת המסעדה סגורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה